نامه مهم رئیس بانک مرکزی به وزیر کشور

همتی در این نامه نوشت: دستور لازم جهت تسهیل ورود ارز و طلا توسط بانکها، صرافی‌ها وسایر اشخاص حقیقی و حقوقی را صادر نمایید.

نامه مهم رئیس بانک مرکزی به وزیر کشور

رئیس کل بانک مرکزی طی نامه‌ای به وزیر کشور از رحمانی فضلی خواست، دستور لازم به مسولین ذیربط جهت تسهیل ورود ارز و طلا توسط بانکها، صرافی‌ها و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی صادر نماید.

دکتر عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در مورد تسهیل ورود ارز و طلا به وزیر کشور نامه نوشت.

او طی نامه‌ای به وزیر کشور از رحمانی فضلی خواست، دستور لازم به مسولین ذیربط جهت تسهیل ورود ارز و طلا توسط بانکها، صرافی‌ها و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی صادر نماید.

منبع: انتخاب

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    بازار گرمیهای بازار ثانویه ارز و قیمت مصنوعی سکه با هیچ تفسیری از اصل عدالت محوری نظام سنخیت و هماهنگی ندارد و وارداتی از زشت ترین تزهای مکتب انسان ستیز سرمایه داری غرب است و هرگز زیبنده حکومتی که زیر پرچم نظام مقدس اسلامی ، کشور را مدیریت می کند نیست و بجز افزدودن به درد و رنجهای روز مره ی مردم از اقتصاد اشفته ی کشور هیچ بازده دیگری ندارد. متاسفانه مدیریت جدید بانک مرکزی با پیروی از خط و مشی غلط سلف خود که مبتنی بر مکتب سرمایه داری انسان ستیز غرب است هیچ روی کرد عدالت محوری را تاکنون برای پول و داراییهای کشور ارائه نکرده و شاید هم ارائه نخواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها