بازیکنی که جایگزین 6 پرسپولیسی است!

شاید برانکو یک سال پیش فکر چنین روزهایی را می‌کرد که مصلح را در پست مهاجم نوک بازی می‌داد.

بازیکنی که جایگزین 6 پرسپولیسی است!

محرومیت سیامک نعمتی از بازی برگشت با الدحیل باعث شد تا دست برانکو برای انتخاب بازیکنان مورد نظرش بسته تر از همیشه باشد. محرومیت نقل و انتقالاتی سرخ ها باعث شد تا زمان رونمایی از خریدهای جدید این تیم به تعویق بیفتد و حالا قرمزها نیم فصل بحرانی را سپری می کنند.

در این مدت برانکو تلاش کرده تا با بازی دادن به بازیکنان در چند پست مختلف، تیمش را مهیای بازی با رقبا کند. او از فصل گذشته سیامک نعمتی را یک خط جلوتر برد اما اصلی ترین تغییری که برانکو اتخاذ کرد، انتقال شایان مصلح از خط دفاع به حمله بود.

پس از محرومیت مهدی طارمی، پرسپولیسی ها تنها منشا و علیپور را در خط حمله داشتند؛ علیپوری که موتور گلزنی پرسپولیسی ها بود و منشایی که در افتی عجیب به سر می برد. در این بین استفاده از مصلح قد بلند در خط حمله جواب داد و پرسپولیسی ها 3 امتیاز ارزشمند بازی با پارس جنوبی را با ضربه سر این بازیکن به دست آوردند.

برانکو این فصل پا را فراتر گذاشت و در بازی های دوستانه این بازیکن را در پست دفاع میانی به کار گرفت. وی همچنین در هفته نخست، مصلح را در پست هافبک چپ استفاده کرد تا این بازیکن به مهره ای کارگشا روی نیمکت پرسپولیس تبدیل شود.

حالا در دیدار مقابل الدحیل اگر کار گره بخورد، این بازیکن رودباری برای استفاده از توپ های بلند در خط حمله به میدان خواهد آمد، اگر قرار به حفظ پیروزی باشد، او به خط دفاع کمک خواهد کرد و اگر بازیکنانی نظیر انصاری، خلیل زاده، سیدجلال و عالیشاه هم مصدوم شوند، مصلح می تواند به میدان بیاید.

منبع: خبرآنلاین

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها