فیلم ترسناک "راهبه" رکورد فروش را شکست

فیلم ترسناک راهبه، ساخته کمپانی برادران ورنر که قسمت سوم مجموعه احضار هم است توانست با فروش 53 میلیون دلاری در سه روز نخست اکرانش رکورد افتتاحیه مجموعه فیلمهای احضار را بشکند.

فیلم ترسناک "راهبه" رکورد فروش را شکست

به گزارش خبر فوری ، فیلم راهبه The nun در ابتدای هفته در آمریکا اکران شد و توانست به فروش بسیار زیادی برسد. فیلم راهبه، سومین قسمت از مجموعه احضار The conjuring ، ساخته برادران وارنر است. این فیلم در پنجمین هفته متوالی با نمایش 53.5 میلیون دلاری در 3876 سینما در صدر پرفروش ها قرار گرفت.

راهبه بهترین افتتاحیه و بیشترین فروش اولیه را نسبت به دو قسمت قبلی احضار داشته است و فروش اولیه این فیلم هم از احضار 1 و هم از احضار 2 بیشتر بوده است. این فیلم ترسناک همچنین موفق شد دومین افتتاحیه برتر ماه سپتامبر را نیز به نام خود ثبت کند. در رتبه نخست این فهرست فیلم It (آن)، دیگر فیلم ترسناک و محصول مشترک نیو لاین سینما و برادران وارنر با افتتاحیه 123.4 میلیون دلار قرار دارد.

فیلم‌نامه راهبه نوشتهٔ گری دوبرمن بر پایهٔ داستانی از دوبرمن و جیمز وان است. فیلم راهبه داستان خودکشی یک راهبه در کشور رومانی در سال 1952 را روایت می کند. داستان فیلم در سال 1952 و پیش از وقایع فیلمهای « آنابل » و « احضار » رخ می دهد. در ابتدای داستان ما با راهبه جوانی مواجه هستیم که خود را از پنجره کلیسایی واقع در رومانی به بیرون پرت می کند و خودکشی می کند. پس از این اتفاق واتیکان پدر بورک ( دیمین بیشیر ) که متخصص امور " جن زدایی " است را مامور می کند تا در کنار یک راهبه جوان ( تیسا فارمیگا ) به محل مربوطه رفته و به تحقیق در اینباره بپردازند. اما آنها پس از رسیدن به محل مجبور می شوند شبی را در کلیسا بگذرانند که عطر این شب نشینی به مشام روح و جن های پردردسر کلیسا می رسد و...

تیسا فارمیگا، دمیان بیچیر، شارلوت هوپ و بانی آرونز بازیگران این فیلم هستند.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها