رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با خبرفوری:

به فضاسازی‎های رسانه‎های خارجی توجه نکنیم/ سالانه 2میلیون زائر عراقی به ایران می‌آیند

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: سالانه حدود 2 میلیون زائر عراقی به شهر مشهد سفر می‎کنند.

به فضاسازی‎های رسانه‎های خارجی توجه نکنیم/ سالانه 2میلیون زائر عراقی به ایران می‌آیند

حشمت‎الله فلاحت‎پیشه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری با اشاره به سفر خود به نقاط مرزی استان خراسان رضوی و شهر مشهد اظهار کرد: در جریان این سفر موضوعات مختلفی با مسئولان استان مورد بررسی قرار گرفت که مسئله سوء‎استفاده مردان مجرد عراقی از زنان مشهدی نیز مورد بحث قرار گرفت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سالانه حدود 2 میلیون زائر عراقی به شهر مشهد سفر می‎کنند از این رو برخی از کشورهای و جریانات سیاسی مخالف روابط ایران و عراق درصدند با طرح موضوعاتی چون سوء استفاده مردان عرب از زنان ایرانی در جهت ضربه زدن به روابط ایرانیان و عراقی‎ها که از منظر مذهب و فرهنگ وجوه مشترک بسیاری باهم داند وارد عمل شوند.

فلاحت‎پیشه تاکید کرد: طبق اطلاعاتی که بنده در اختیار دارم فضاسازی‎های اخیر برخی از رسانه‎ها پیرامون سوء استفاده مردان عرب از زنان ایرانی صحت نداشته و کذب محض است.

براساس این خبر شایعه سوء‌استفاده جنسی مردان مجرد عراقی در سفرهای زیارتی چندوقت پیش از سوی برخی از رسانه‎های خارجی و شبکه‎های اجتماعی مطرح شد اما با بررسی‌های صورت گرفته از سوی نهادهای امنیتی و انتظامی کشورمان مشخص شد که این اخبار صحت ندارد و تنها در جهت ایجاد اختلاف میان ایران و عراق از سوی دشمنان دو کشور مطرح شده است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها