1000 نفر از کارگران سد چم شیر گچساران دست از کار کشیدند

فرماندار شهرستان گچساران گفت: 1000 نفر از کارکنان و کارگران نیروگاه و سد در حال ساخت چم شیر به دلیل پرداخت نشدن حقوق معوقه دست از کار کشیدند.

1000 نفر از کارگران سد چم شیر گچساران دست از کار کشیدند

عبدالرحیم رحیمی افزود: متاسفانه کارگران سد چم شیر گچساران به دلیل پرداخت نشدن حقوق خود دست از کار کشیدند.

وی بیان کرد: 1000 نفر از کارکنان و کارگران نیروگاه و سد در حال ساخت چم شیر گچساران به دلیل پرداخت نشدن10 ماه حقوق معوقه خود دست از کار کشیدند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: این کارگران از دیروز دوشنبه، 19 شهریور ماه تاکنون دست به اعتصاب زده و کار را تعطیل کردند.

رحیمی عنوان کرد: بالغ بر 200 میلیارد ریال بدهی سد چم شیر در زمینه حقوق معوقه به کارگران است.

وی ادامه داد: قرار است تا اوایل هفته آینده این کارگران نصفی از حقوق آذر ماه سال 96 و در اوایل مهرماه نیز حقوق دی ماه سال 96 را دریافت کنند.

اعتصاب کارگران و کارکنان سد چم شیر به دلیل پرداخت نشدن 10 ماه حقوق که از روز گذشته آغاز شده تاکنون ادامه دارد.

کارگران سد و نیروگاه چم شیر که به دلیل تاخیر در پرداخت مطالبات خود در 23 اردیبهشت امسال دست از کار کشیده بودند که با وعده‌های مسئولان در پرداخت مطالبات آنها به سر کار خود برگشتند .

سد چم شیر بلندترین سد وزنی از نوع بتنی غلتکی (آر. سی. سی) ایران است.

مطالعه احداث سد چم شیر در سال 73 از سوی سازمان آب منطقه‌ای فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته و نیروگاه و سد چم شیر در 25 کیلومتری جنوب شرقی شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد و بر روی رودخانه" زهره" در حال ساخت است.

منبع: ایسنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • واي بر من
    0

    گويند رضاخان پول سكه شاهي يا ده شاهي مي گذاشت تا تونلها راه آهن ساخته بشه به اندازه وزن استخراج از كو يا بتن ريزي پول به كارگران و... مي داد كه در 50سال به اندازه 1000 سال كار كرد حالا از كارگر مي زنند ميدهند به پولدار عجب مملكتي ساختيم . پيامبر كجايي ببيني عرق كارگر دست پينه بسته كارگر را حاكم اسلامي نمي بيند

  • هموطن
    0

    واقعا"ازین کارها دل هرایرانی به دردمیادخدابه فریادمان برسدکه ازفساداداری وبی تدبیری مسولان وطمع برثروت اندوزی سرمایه گذران دودستی کشور به تارج می کشیم انصاف ودلسوزی به همنوع که تاکید دین ماست چی شد؟....

  • پرهام مسعودی
    0

    خدا صبرشون بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها