نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی در گفت و‌ گو با خبرفوری:

امکان مذاکره میان ایران و آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل وجود ندارد/ ترامپ قابل اعتماد نیست

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امکان مذاکره میان ایران و آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل به هیچ وجه وجود ندارد چرا که آمریکا اثبات کرده است که قابل اعتماد نیست.

امکان مذاکره میان ایران و آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل وجود ندارد/ ترامپ قابل اعتماد نیست

کمال دهقانی فیروزآبادی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره سفر رئیس جمهور به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و اینکه چه موضوعاتی باید در این سفر مورد اهمیت قرار گیرد اظهار کرد: سفر رئیس جمهور برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل قطعا با توجه به اینکه موضوعات مختلفی در طی یکسال مختلف در عرصه جهانی رخ داده است نسبت به سال های دیگر از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهمی که روحانی در نشست مجمع عمومی قطعا باید به آن اشاره کند خروج آمریکا از توافق بین المللی و نقض یک معاهده جهانی است تا دنیا متوجه شود که دولتمردان آمریکا قابل اعتماد نیستند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ادامه تعامل مثبت ایران با جهان علی رغم خروج آمریکا از برجام از نکات مهمی دیگری است که روحانی به عنوان نماینده کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل باید به آن اشاره کند.

فیروزآبادی درباره امکان برقراری مذاکره میان روحانی و ترامپ در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت: قطعا با توجه به فرمایشات و تذکرات مقام معظم رهبری و رویکردی که مقامات و دولتمردان آمریکا در طی یکسال اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کردند بدون شک بستر و شرایطی برای مذاکره میان ایران و‌ آمریکا وجود ندارد و نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: دولت ترامپ با نقض معاهده بین المللی چون برجام و اعمال تحریم های جدید علیه کشورمان به دنیا و ایران ثابت کرد که قابل اعتماد نیستند از این مذاکره با مقامات چنین کشوری قطعا به صلاح نیست

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنی های آمریکا با ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی نشان دهنده این است که آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نیست و با این رویه فعلی نیز هیچگاه قابل اعتماد نخواهد بود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • bb
    0

    لطفا نظرات مردم هم مد نظر قرار دهید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها