وعده برانکو‎؛ برای الدحیل سورپرایز داریم

پرسپولیس دوشنبه در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت.

وعده برانکو‎؛ برای الدحیل سورپرایز داریم

به گزارش خبر فوری ؛ پرسپولیس دوشنبه در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت. هر چند که سرخ‌های پایتخت بازی رفت را با نتیجه یک-صفر به حریف قطری واگذار کرده‌اند اما جبران این نتیجه با توجه به ۹۰ دقیقه باقیمانده در ورزشگاه آزادی به هیچ عنوان دور از دسترس نخواهد بود.در آستانه این بازی حساس و سرنوشت ساز برانکو ایوانکوویچ درباره وضعیت تیمش صحبت کرده است:

قبل از بازی رفت گفتید که در آنالیز تیم الدحیل ضعفی دراین تیم ندیدید. حالا که یک بازی مقابل این تیم انجام داده اید باز هم همین نظر را دارید؟

الدحیل تیم خوبی است و هنوز هم معتقدم بازی مقابل این تیم سخت‌ترین قرعه ممکن بود. الدحیل برای این فصل با بودجه‌ای ۶ میلیون یورویی تیم خود را تقویت کرده و این در حالی است که ما ۴ بازیکن خودمان را از دست داده‌ایم و بازیکن جدیدی هم نگرفته‌ایم. من هنوز هم مثل قبل می‌گویم که بازی با این شرایط مقابل تیمی که ۷ لژیونر درجه یک و ۹ بازیکن ملی پوش دارد بسیار سخت است.

اما در بازی رفت پرسپولیس نشان داد که الدحیل شکست ناپذیر نیست.

کار سخت است اما غیرممکن نیست.پرسپولیس در همین ۲ فصل علی رغم مشکلات زیادی که داشته توانسته با فلسفه خود قهرمان لیگ شود و در آسیا هم نمایش خوبی داشته باشد. این فلسفه تا زمانی که من باشم تغییر نخواهد کرد.

باخت با حداقل گل در بازی رفت همان چیزی بود که دنبالش بودید؟

هیچ مربی و هیچ تیمی برای باخت با حداقل گل بازی نمی‌کند. گل زدن در خانه حریف می‌توانست به ما خیلی کمک کند. با توجه به نتیجه بازی رفت ما باید خیلی مراقب باشیم. شرایط بسیار حساس است و اگر گل بخوریم کارمان بسیار سخت خواهد شد. در بازی رفت آمار شوت‌های به سمت چارچوب ۷ به ۶ به سود الدحیل بود، در ایجاد موقعیت گل هر ۲ تیم در عدد ۴ مساوی بودند و درصد مالکیت توپ هم تقریبا مساوی بود. این نشان می دهد که ما در خانه حریف با برنامه بازی کردیم و اگر از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم به نتیجه بهتری هم برسیم. در بازی برگشت هم باید کاملا عاقلانه و با برنامه بازی کنیم تا بتوانیم به هدف‌مان برسیم.

الدحیل همان تیم بازی رفت خواهد بود؟

به نظرم بازی بهتری را از آن‌ها خواهیم دید به خصوص اگر کریم بوضیاف هم به ترکیب این تیم برگردد.

اما به هر حال بازی در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی برای آن‌ها سخت خواهد بود.

بله، قطعا همین طور خواهد بود. ما بعد از اینکه مشخص شد بازی برگشت در تهران برگزار می‌شود برای ۲ بازی رفت و برگشت برنامه ریزی کردیم اما الدحیل هم بیکار نبوده. همانطور که ما برای بازی در خانه آن‌ها برنامه خودمان را داشتیم مطمئن باشید آن‌ها هم برای بازی در آزادی برنامه ویژه‌ای خواهند داشت. به هر حال بازی در آزادی برای آن‌ها سخت است و امیدوارم ما بتوانیم از میزبانی استفاده کنیم و به نیمه نهایی برسیم.

خیلی‌ها معتقدند با توجه به محدودیت نفرات، پرسپولیس قابل پیش بینی شده و این می‌تواند کار را برای شما به عنوان مربی تیم سخت کند.

این را فصل قبل هم می‌گفتند. اگر پرسپولیس قابل پیش بینی بود پس چرا جلوی قهرمانی دوباره این تیم را در لیگ برتر نگرفتند. همین الدحیل هم در بازی رفت مقابل ما سورپرایز شد و این نشان می‌دهد که دست پرسپولیس مقابل رقبا رو نشده! در بازی دوشنبه هم برای الدحیل سورپرایز داریم!

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها