سفارت ایران در یونان مورد تعرض قرار گرفت

رسانه‌های یونانی روز دوشنبه گزارش داده‌اند اعضای یک گروه هرج و مرج طلب به سفارت ایران در یونان تعرض کرده‌اند.

سفارت ایران در یونان مورد تعرض قرار گرفت

رسانه‌های مستقر در یونان گزارش داده‌اند اعضای یک گروه "هرج‌ و مرج‌ طلب" به سفارت ایران در آتن حمله کرده‌اند.

وب‌سایت "گریک ریپورتر" گزارش داده اعضای گروه هرج و مرج طلب "روویکوناس" صبح دوشنبه با قوطی‌های رنگ این حمله را انجام داده‌اند.

تعرض‌کنندگان حدود 10 نفر بوده‌اند و بعد از انجام این حمله با موتورسیکلت از صحنه متواری شده‌اند. به نوشته وب‌سایت گریک ریپورتر، پلیس تا کنون فردی را در ارتباط با این حادثه دستگیر نکرده است.

یک سخنگوی این گروه هرج و مرج طلب در صفحه‌اش در فیسبوک گفته این حمله در حمایت از آنچه "سرکوب‌گری ایران علیه کُردها" خوانده شده، انجام شده است.

مجموعه اخبار قبلی وب‌سایت گریک‌ریپورتر از گروه "روویکوناس" نشان می‌دهد این گروه چندین بار هم در حمایت از کردها به اماکن دیپلماتیک ترکیه در آتن حمله‌ور شده است.

پیش از این، روز شنبه گزارش شده بود حدود 15 نفر از اعضای گروهک "کومله" اقدام به پرتاب سنگ و اشیای مختلف به سمت سفارت ایران در پاریس کرده‌اند.

عناصر گروهک تروریستی کومله، تاکنون بارها با اقدامات تروریستی در مناطق غربی ایران، موجب ناامنی و شهادت بسیاری از هموطنانمان شده اند.

در یکی از اقدامات اخیر این گروهک که 29 تیرماه رخ داد، اشرار و تروریست ها که مقر آنها در کردستان عراق است، به پاسگاه مرزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در روستای «دری» مریوان حمله کردند و 11 تن از نیروهای امنیتی کشورمان را به شهادت رساندند.

در پاسخ به این اقدامات کور تروریستی، یگان موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 17 شهریورماه محل استقرار و جلسه سران حزب منحله موسوم به دموکرات کردستان ایران (HDK) از دیگر گروهک های جنایتکار و مرکز آموزش تروریست های وابسته در منطقه کردستان عراق را با هفت فروند موشک زمین به زمین کوتاه بُرد، هدف قرار داد.

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • کاربر ناشناس
    0

    عجبا !!!موتور سیکلت ؟!؟!موتور سیکلت همه جا بلا شده....مگه میشه نتونن دستگیر کنن؟؟نکنه اینها هم......

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      اونکه عوض داره گله نداره من درتمام دنیا محکوم میکنم حمله به سفارتهارو

    • سردارسپه ثانی
      0

      تعرض به اماکن دیپلماتیک به هر شکل ودر هرکجا عملی قبیح وزشت و محکوم است سردار سپه ثانی

    • کاربر ناشناس
      0

      چیزی که عوض داره گله نداره✔

  • مجیب
    0

    یادش بخیرروزی راکه به سفارت عربستان حمله کردیدداشتیدبه حمله کنندگان کاپ شجاعت می دادید.تاریخ این باربرای خودمان به چندباره داره تکرارمیشه

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      رودست خوردن ناجور دارن اینجوری تلافی میکنن کور میزنن

    • سیدحسام
      0

      سلام ، واقعا" شما داری حمله یک مشت تروریست جنایتکار و ارازل اوباشی که حتی مردم همون کشور و سیستم دولتیشونم بهیچ وجه قبولشون نداره با جوونای مومن و انقلابی که از روی غیرت و مردانگی و وطن پرستی و مبارزه با رژیم کذایی آل سعود حرامزاده روبروی سفارت این رژیم کودک کش اعتراض کردن رو باهم مقایسه میکنی ؟!!! یعنی شما کشور ایران که پرچمدار اسلام و تنهاکشوری که روبروی ظلم همه جنایتکارای شرق و غرب ایستاده رو با اون کشورا مقایسه میکنی ؟؟؟!!!! واقعا" باعث تاسفه

    • Asq
      0

      واییی اول حمله به سفارت تو عراق بد فرانسه بد یونان بعدی ها میتوان کیا باشند

    • کاربر ناشناس
      0

      انشالاایران اسلامی درهمه جای جهان موفق باشه چشم حسوداکوربشه پاینده باد ایران اسلامی

    • کاربر ناشناس
      0

      این نتیجه دیپلماسی غرب زده ها ست که دل خوش کرده اند به دشمن.

  • ذوالقرنین
    0

    طرف داران ایران اسلامی یا خواستار مرگ این وان هستند یا انتظار دارن از حسادت کور بشه یا فحاشی تنها سلاحشون شده ایران چیزی نداره که بقیه حسادت کنند یه مشت مدیر نادان یا یه مشت رانت خوار شده ثمره شما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها