ترقی در گفت و گو با خبرفوری:

مردم ایران امتحان خود را پس دادند/ آقای رئیس‎جمهور به جای حرف زدن عمل کنید

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: مردم ایران در مقاطع زمانی مختلف پایبندی خود را به نظام ثابت کردند از این رو قطعا شایسته نیست امروز این شرایط اقتصادی را تحمل کنند.

مردم ایران امتحان خود را پس دادند/ آقای رئیس‎جمهور به جای حرف زدن عمل کنید

حمیدرضا ترقی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اظهارات اینستاگرامی رئیس‎جمهور مبنی بر اینکه به زودی از گردنه مشکلات عبور خواهیم کرد و مردم قضاوت خواهند کرد اظهار کرد: ما هم به مانند آقای رئیس‎جمهور امیدوار هستیم هرچه سریعتر مشکلات کشور به خصوص در حوزه اقتصادی حل شود تا شاید مردم نفس راحتی بکشند.

وی خاطرنشان کرد: در طی چند ماه اخیر نوسانان ارزی، افزایش قیمت کالاهای اساسی چون دارو و کاهش پول ملی سبب شده است که عمده مردم با مشکلات ریز و درشتی دست و پنجه نرم کنند که حل آنها برعهده دولت است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به اینکه قطعا مدیریت ناکارآمد و عدم داشتن یک برنامه جامع برای اداره کشورسبب به وجود آمدن مشکلات امروز در ایران است تصریح کرد: آقای رئیس‎جمهور باید به صورت شفاف به مردم توضیح دهد که چرا عده‎ای خاص که معلوم نیست با کجا در ارتباطند و به چه افرادی وابسته هستند با احتکار کالا و ایجاد نوسانات در بازار ارز و دلار خون مردم را به شیشه کردند.

ترقی تاکید کرد: بدون شک ملت ایران این بار نیز به مانند گذشته با صبر و شکیبایی بر مشکلات فائق خواهند آمد اما این هوشیاری ملت را نباید به پای تدبیر دولت گذاشت.

وی اظهار کرد: امیدوارم رئیس‎جمهور محترم همانطور که خوب بلد هستند با گفتار و اظهارات خود در جهت امیدواری به مردم برای حل مشکلات وارد عمل شوند با اتخاذ یک راهکار و رویکرد منطقی و عملی دل مردم را نیز شاد کنند تا اعتمادی که از مردم سلب شده است به آنهخا بازگردد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه امروز مردم از نظر اقتصادی شرایط سختی را تحمل می‎کنند خاطرنشان کرد: ملت ایران پایبندی خود به نظام، رهبری و کشور را در عرصه‎ها و مقاطع مختلف زمانی ثابت کرد از این رو قطعا شایسته نیست امروز در جلوی چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران که از هر موضوعی به دنبال جریان‎سازی هستند چنین شرایطی را تحمل کنند.

ترقی اظهار کرد: امیدواریم سخنان رئیس‎جمهوری کشورمان در راستای حل مشکلات کشور هرچه سریعتر جنبه عملی و عینی پیدا کند و ما شاهد بهبود وضعیت کشور باشیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • کریمیان
    0

    ازینجا که روحانی ریس جمهور است وضع مردم از این بدتر می شود

  • نام شما
    0

    مسئولان دولتی تصور نکنند اگر ده ها میلیون از مردم انقلابی شهید داده بخاطر حرمت و عزت خواست رهبر عزیز خود در مقابل مشکلات جان کاه و معنویت زدای دشمن شاد کن روز افزون ساخته و پرداخته ی مدیریت ناکار آمد دولتی مهر سکوت بر لب زده اند ، در مقابل بی تفاوتی و اصرار مسئولان دولتی بر ادامه ی برنامه های غلط فاجعه بار خود نیز همیشه سکوت بی عکس العمل را انتخاب خواهند کرد.

  • علی فاتح
    0

    چرابه شعورملت توهین میکنید میگویید نه اصولگرا نه اصلاح طلب ازماجرای گرانی ارز بی خبرند.وملت باهوش وذکاوت خود این گرانی کمر شکن را ضربه فنی کنند.این شد راه حل مشکل و گرانی .میفرمایید اگر ملت باهوش باشند همه چیز ارزان خواهد شد.ملت راگیر آوردید نفستان از جای گرم میاید.چراباید بعد از40سال وضع مردم اینگونه باشد.چراباید بااخم یک کشور وضع اقتصادی ومعیشتی ملت بهم بریزد.مسئولین اقتصادی دراین مدت مشغول چکاری بوده اند.ماکشورفقیر آفریقایی نیستیم.ملت برای حفظ انقلاب انچه که داشته رادرطبق اخلاص گذاشته.حال نوبت مسئولین است.وجدانا اگر کار بلد نیستید پست نگیرید برای منافع خود یک امت رابیچاره نکنید.هنگام گرفتن پست رضای خداوند ورفاه عموم را درنظربگیرید

  • كيوان
    0

    راه‌حل مشکلات و معضلات مذکور عمدتا سياسي است. ازاين‌رو تصور اين‌که بدون تجديدنظر در راهبردها و سياست‌هاي کلان و با تمسک به تاکتيک‌ها و تصميمات بخشي بتوان بر بحران‌هاي موجود فائق آمد، تجربه‌اي تکراري و شکست‌خورده است. سياست خود مختراي ايران باعث تنش بسيار با جها شده است و تحريم هاي جهاني و شوراي امنيتي كه به جنگ نيز مي تواند رو كند بدليل فقط حرف هاي بيهوده تريبون دار هست .ما به‌جاي هموارسازي راه رشد اقتصادي بر سياست ازدياد جمعيت، تأمين خودکفايي اقتصادي و بيگانه‌هراسي , صرف بودجه بسيار جهت ساخت هسته اي و موشك و ادوات نظامي تأكيد کرده‌ايم و در نتيجه سبقت‌گرفتن رشد جمعيت از رشد اقتصادي، چالش‌هايی جدي در بازار کار کشور به وجود آورده‌ايم . بيكاري دو رقمي و بيكاري 90درصد وانشگاهي ثمر آن بوده و نرخ رشد اقتصادي بسيار ضعيف و غالباً منفي بوده . مشكل از سوي دولتها فقط 10درصد است اصل مشكل عدم توجه به ديپلماتيك سياسي و جهان بيني است . دولت در ايران فقط يك تن خواه دار است نه تصميم گير واقعي . ملت فعلا بسيار درست و صبورانه عمل كرده مانند امام حسن ع ايا روزي ملت امام حسين ع وار عمل مي كند يا نه ؟

  • شریعت
    0

    جناب ترقی هنوز نمیدانند که برنامه دولت در زمان بودجه نویسی و بر اساس برنامه 5 ساله و بلند مدت طراحی و بصویب میرسد نه در هنگام یک تکانه! اقای ترقی لطف کنند راهکار ارایه کند و کار فاسدان اقثصادی را می شناسد لطف فرمایند به قوه فضاییه معرفی نمایند.

  • م
    0

    این بنده خدا انگار شیخ کلید را نمی شناسد عمل از حسن کلید این بابا طناز در طول عمر تنها کار عملی سنگینی که انجام داده قاشق ساخت ژاپن را بدست گرفته وبا چنگال استیل اصل امریکایی وساخت ژاپن جهت گذاشتن لقمه کباب آهوی ایرانی دردهانش بوده شیخ کار ؟؟؟

  • اکبر
    0

    مشکلات کشور با یکی دونفر حل نمیشوداین یک عزم ملی میخواهد مردم هم بایستی تغییر رویه بدهند مصرف گرایی درایران غوغا میکند درخصوص مصرف بی رویه آب وبرق وگازو لوازم آرایشی تولید زباله ازبین بردن محیط زیست شکار بی رویه استفاده بی رویه خودرو تجمل گرایی خروج بی رویه ارز از کشور برای مسافرتهای سیاحتی وزیارتی اکثرپول داران اقدام به سرمایه گذاری در کشورهای خارجی میکنند هزینه های بی مورد مثال ساختمانیکه سه سال ساخته شده تخریب میشود این همه تولید نخاله های ساختمانی رو آوردن مردم به دلالی دلار و ارز وسکه وماشین با این اوضاع چند نفر میتوانند مشکلات 80میلیون نفر را حل کنند

  • علی حق است
    0

    ریس جمهور در خط مردم نیست . دلیلش اینکه هر حرفی که می زند مردم عکسش را عمل می کنند .روزگاری مردم درنتیجه صداقت مسولین تراز اول کشور مردم جان میدادند اما امروز چه ؟ در ترکیه همین چند روز اخیر ملتش در مقابل دولت برای بی ارزش شدن دلار زنان النگو های خودشان را فروختند .! آیا این هشدار نیست برای دولت ایران که مردم ایران می بینند مسولین بفکر ثروت اندوزی از سفره مردم هستند . مردم ایران در فشار داخلی و خارجی و سارقین و مفسدین رانت و حقه بازی و مدرک دکترا برای فریدون و .... وفساد دولتی مانند شورای شهر بابل مردم معترض و گرفتار شدند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها