ناصرپور، ساروی و میرزازاده به نیمه‌نهایی رسیدند/عفیفی حذف شد

نمایندگان اوزان 55، 87 و 130 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان موفق به حضور در مرحله نیمه‌‌نهایی شدند.

ناصرپور، ساروی و میرزازاده به نیمه‌نهایی رسیدند/عفیفی حذف شد

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان از صبح امروز در شهر ترنوا کشور اسلواکی آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در اوزان 55، 63، 73 ، 87 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند که 3 نماینده کشورمان تا به اینجا موفق به حضور در مرحله نیمه‌نهایی شده‌اند.

* نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند پویا ناصرپور در دور اول با نتیجه 8 بر صفر مقابل راماز سیلاگاوا از گرجستان به پیروزی رسید. وی در دیدار بعد نیز با نتیجه 7 بر صفر سفرشایف، دارنده مدال برنز جوانان جهان از روسیه را شکست داد و راهی یک‌چهارم نهایی شد. ناصرپور در این مرحله نیز با نتیجه 5 بر 4 مقابل فلورین تیتا، دارنده مدال برنز زیر 23 سال اروپا از رومانی به پیروزی رسید و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. ناصرپور برای حضور در فینال با کریم بردی اولو از قرقیزستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن 63 کیلوگرم بهرام معروف خانی در دور اول با نتیجه 5 بر 2 مغلوب حسن محمد، دارنده مدال برنز جوانان جهان از مصر شد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد. در این وزن 28 نفر به روی باسکول رفتند.

در وزن 77 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند شاهین عفیفی در دور اول با نتیجه 10 بر یک مغلوب محموداف، قهرمان بزرگسالان آسیا و دارنده مدال نقره بازی های آسیایی 2018 از قرقیزستان شد که با توجه به شکست حریفش در مراحل بعد مقابل حریف روس، عفیفی از گردونه مسابقات کنار رفت.

در وزن 87 کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با نتیجه 10 بر 3 تچکاسلیدزه، قهرمان جوانان اروپا از گرجستان را شکست داد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 8 بر 2 مقابل یاراشویچ از بلاروس به پیروزی رسید. ساروی در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز 6 بر یک آلکس زوکه از مجارستان را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد. وی برای حضور در فینال به مصاف ایلیا ارمولنکو از روسیه می‌رود. در این وزن 22 کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند.

در وزن 130 کیلوگرم که 20 کشتی‌گیر حضور دارند، امین میرزازاده در دور اول با نتیجه 4 بر یک از سد فاتح بوزکورت از ترکیه گذشت. وی در دیدار بعدی با نتیجه 10 بر یک سارخان ممدوف از آذربایجان را شکست داد. میرزازاده در این مرحله با نتیجه 2 بر یک از سد فرانز ریچر از آلمان گذشت و به نیمه نهایی رسید. وی برای حضور در فینال با بکا ماکاریدزه از گرجستان کشتی خواهد گرفت.

منبع: فارس

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها