رونمایی از مجموعه "یادمان عشق" در هفته دفاع مقدس

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج اعلام کرد: آئین رونمایی از مجموعه یادمان عشق در سومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از یادگاران هشت سال حماسه دفاع مقدس و خانواده معظم شهدای مدافع حرم، برگزار خواهد شد.

رونمایی از مجموعه "یادمان عشق" در هفته دفاع مقدس

"مسلم معین" ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به همت مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی قرارگاه فضای مجازی بسیج و برای نخستین‌بار، یادمان‌های دفاع مقدس با بهره‌گیری از فن‌آوری واقعیت مجازی و در قالب تصاویر و ویدئوهای ۳۶۰ درجه، تولید و در هفته دفاع مقدس تحت عنوان مجموعه "یادمان عشق"، رونمایی خواهد شد.

وی افزود: این مجموعه شامل ۲۱ تصویر ۳۶۰ درجه از شش یادمان شلمچه، طلائیه، علقمه، هویزه، معراج شهدای اهواز و یادمان شهید باقری، ۴ آیتم ویدئوی ۳۶۰ درجه از یادمان شهدای علقمه در منطقه عملیاتی کربلای ۴ و محل عروج شهدای غواص و ۳ آیتم ویدئوی ۳۶۰ درجه از یادمان شهدای فکه و محل شهادت شهید سرافراز اسلام شهید سرلشگر حسن باقری است.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج ادامه داد: ۳ آیتم ویدئوی ۳۶۰ درجه از یادمان شهدای هویزه و مزار شهید علم‌الهدی و شهدای دانشجو، ۴ آیتم ۳۶۰ درجه از یادمان شهدای شلمچه مشهورترین یادمان دفاع مقدس و قدمگاه امام رضا علیه‌السلام در سرزمین نور، ۳ آیتم ویدئوی ۳۶۰ درجه از معراج شهدای طلائیه و ویدئوی ۳۶۰ درجه از معراج شهدای اهواز و از درون ضریح این مکان مقدس، از دیگر ویدئوهای تولیدشده در این مجموعه است.

معین گفت: این مجموعه با هدف انتقال پیام با بهره‌برداری از ابزار و فن‌آوری‌های نو و ذوق و هنر بسیجیان خلاق و انقلابی تولید شده و آماده انتشار بر بستر فضای مجازی است.

وی گفت: آئین رونمایی از مجموعه یادمان عشق در سومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از یادگاران هشت سال حماسه دفاع مقدس و خانواده معظم شهدای مدافع حرم برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها