اکران «جن زیبا» به آبان‌ماه موکول شد/قابلیت اکران فیلم در ایام نوروز

اکران فیلم سینمایی «جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی و تهیه کنندگی مهرداد فرید که قرار بود نیمه دوم مهرماه اکران شود، به آبان ماه موکول شد.

اکران «جن زیبا» به آبان‌ماه موکول شد/قابلیت اکران فیلم در ایام نوروز

مهرداد فرید تهیه کننده فیلم سینمایی «جن زیبا» در ارتباط با آخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی به «صبا» گفت:تلاشمان این بود که فیلم را در نیمه دوم مهرماه اکران کنیم ولی قراردادهای سرگروه ها بسته شده و تلاش می کنیم فیلم را درآبان ماه اکران کنیم. فکر می کنم آبان ماه می‌تواند فصل مناسبی برای اکران «جن زیبا» باشد.

وی در پاسخ به این سوال که قصد اکران فیلم در نوروز۹۷ را دارد یا خیر؟ توضیح داد: فیلم قابلیت اکران نوروزی را دارد و می تواند جزو فیلم های خوب آن دوره باشد ولی از آن جایی که نمی خواهیم حبس سرمایه گریبان گیر این فیلم شود، به دنبال اکران فوری تر فیلم هستیم تا از دوره تولید خود هم فاصله نگیرد، ولی همه این موارد منوط به اکران فیلم در ماه آبان است.

فرید در خصوص حضور فیلم در جشنواره های خارجی،افزود:به دلیل مراحل فنی پایانی فیلم نتوانستیم برنامه ریزی برای اکران فیلم در جشنواره های خارجی داشته باشیم. فیلم باید کامل شود تا به جشنواره های خارجی عرضه شود.

تهیه کننده «بن بست وثوق» در ارتباط با فعالیت های اخیر خود اذعان داشت:همه ما در بخش خصوصی در انتظار این هستیم که ببینیم چه بر سر این مملت می آید. درگیر مذاکرات هستیم ولی نیاز به امنیت و ثبات اقتصادی داریم تا بتوان کار جدیدی را آغاز کرد.

گفتنی است؛ «نورگل یشیل چای» که در ایران با سریال گزل شناخته می شود نقش اصلی فیلم «جن زیبا» را مقابل فرهاد اصلانی بازی می کند. دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از: محرم زینال زاده، لیلا زارع، لیلا موسوی، علی جعفری، میثم پویان‌فر و غزل فرید ساخته شده است. این فیلم محصول مشترک ایران و ترکیه است و شرکت آلتینای ترکیه به عنوان سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده ترکیه‌ای در این فیلم حضور دارد.

در داستان این فیلم سینمایی آمده است: یدالله که مدتی است زنش مرده، شب‌ها شبح می‌بیند...

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها