کاویانی نژاد چهارمین فینالیست ایران در کشتی فرنگی جوانان جهان/نجاتی به رده بندی رسید

امین کاویانی نژاد به دیدار فینال و علی رضا نجاتی به رقابت رده بندی کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهانی رسیدند.

کاویانی نژاد چهارمین فینالیست ایران در کشتی فرنگی جوانان جهان/نجاتی به رده بندی رسید

مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (سه شنبه) در شهر ترناوا کشور اسلواکی آغاز شد که در وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ایوو ایلیف از بلغارستان با نتیجه 10 بر صفر و ضربه فنی به پیروزی رسید وی در دور سوم مقابل آندرج گاینس از آلمان با نتیجه 9 بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.نجاتی برای رسیدن به فینال در حالی که 4 بر صفر مقابل حریف هندی پیش بود در یک غافلگیری ضربه فنی شد و به دیدار رده بندی رسید.

در وزن 72 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول با نتیجه 8 بر صفر علی جان حسین اف از ازبکستان را شکست داد. وی در دور بعد مقابل پاول پوکلاویچ از کرواسی با نتیجه 9 بر صفر به برتری دست یافت و در کشتی سوم مقابل آنتونی ساندرز از آلمان با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. کاویانی نژاد در این مرحله و برای حضور در دیدار فینال با نتیجه یک بر یک مقابل ماگومد یاربیلوف از روسیه پیروز شد و به دیدار فنیال رسید.

مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن نخست نیز امشب(سه شنبه)برگزار می شود که پویا ناصرپور، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده در اوزان 55، 82 و 130 کیلوگرم در دیدار فینال به مصاف حریفان خود می روند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها