پیش‌بینی عجیب از شانس قهرمانی لیگ قهرمانان

در نظرسنجی انجام شده در نسخه آنلاین روزنامه هواداری رئال مادرید درباره پیش‎بینی قهرمان این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان بارسلونا بیشترین رای را آورد.

پیش‌بینی عجیب از شانس قهرمانی لیگ قهرمانان

بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا از سه‌شنبه شب آغاز شد و این در حالی است که طبق ادعای مطبوعات اسپانیایی بیشترین شانس برای قهرمانی این دوره متعلق به تیم فوتبال بارسلونا است؛ تیمی که در این دوره از رئال مادرید هم شانس بیشتری دارد.
برای رقابت‌های این دوره ورزشگاه واندا متروپولیتانو، ورزشگاه خانگی تیم فوتبال اتلتیکومادرید میزبان فینال خواهد بود. اما پیش از شروع این بازی‌ها روزنامه اسپانیایی مارکا که چاپ مادرید هم هست و به نوعی می‌توان آن را روزنامه هواداری رئال نامید در نسخه آنلاینش یک نظرسنجی برگزار کرد و از کاربران خواست رای دهند کدام تیم قهرمان می‌شود. جالب اینجاست در این نظرسنجی بارسلونا به عنوان شانس اول رای آورد و درصد کسانی که رئال مادرید را قهرمان این دوره پیش‌بینی می‌کنند به نسبت کسانی که معتقدند بارسلونا قهرمان می‌شود کمتر بود.
۸ درصد از آرا متعلق به اتلتیکومادرید بود و همین درصد هم به قهرمانی منچسترسیتی رای دادند. اما یوونتوس با رونالدو و پاری‌سن ژرمن با نیمار حتی عقب‌تر از این دو تیم هم بودند. رئال مادرید هم یکی از تیم‌هایی بود که هوادارانش به آن امید زیادی نداشتند و در واقع در این نظرسنجی به عنوان تیمی که کمترین رای را آورده و پشت سر هم تیم‌ها انتخاب شد.

منبع: خبرورزشی

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها