اجرای زنده نمایش رادیویی در «خانه موزه انتظامی»

مدیر رادیو نمایش با اعلام تولیدات جدید این شبکه، از اجرای زنده یک نمایش رادیویی در «خانه موزه انتظامی» خبر داد.

اجرای زنده نمایش رادیویی در «خانه موزه انتظامی»

محمدرضا قربانی ـ مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش از مجموعه‌های «هفت روایت عشق» و «هزار و یک شب»، ۴۰ نمایش تک‌قسمتی ویژه چهلمین سال انقلاب اسلامی، تولید کتاب صوتی، پخش مسابقه نمایش‌های رادیویی و انتشار بعضی نمایش‌های شاخص در قالب کتاب به عنوان اقدامات جدید در رادیو نمایش نام برد.

او گفت: «هفت روایت عشق» کار مشترکی با خانه موزه انتظامی به منظور اجرای زنده نمایش رادیویی با مضمون باور دینی متناسب با ایام محرم و صفر است که به مدت هفت شب، شنبه‌ها ساعت ۱۹ در خانه موزه استاد انتظامی اجرا و پخش آن از رادیو نمایش در روزهای دوشنبه در همان ساعت است.

وی ادامه داد: همچنین به دلیل جذابیت مجموعه «هزار و یک شب» و علاقه‌مندی مردم کشورمان به داستان نمایش رادیویی این مجموعه در یک سبد تولید و آماده پخش از رادیو نمایش شد.

قربانی افزود: به دلیل اهمیت دستاوردهای پیاده‌روی اربعین و بیان ابعاد اجتماعی، اعتقادی، سیاسی و تربیتی آن مجموعه ۱۲ قسمتی اپیزودیک سفارش، تولید و آماده پخش در روزهای منتهی به اربعین حسینی است.

مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی رادیو به تولید کتاب صوتی زندگی مرضیه حدیدچی دباغ اشاره کرد که همزمان با آیین رونمایی از سردیس وی در روز چهارشنبه (چهارم مهر ماه) در سالن خلیج فارس اتفاق افتاد.

وی در پایان تأکید کرد: همکاری با دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در برگزاری بخش نمایش‌های رادیویی و هماهنگی با انتشارات سوره مهر به منظور چاپ اولین سری از نمایشنامه های رادیویی شاخص این مجموعه از دیگر اقدامات تازه‌ای است که در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو صورت گرفته است.

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها