خورشید طلایی جاکارتا بر سر کرمانی‌ها/ کسب 3 مدال طلا و 5 نقره

مسابقات پاراآسیایی که در جاکارتا در حال برگزاری است امروز پیام‌آور شادی برای کرماني‌ها بود و هشت نماینده کرمان با کسب سه طلا و پنج نقره به کار خود پایان دادند.

خورشید طلایی جاکارتا بر سر کرمانی‌ها/ کسب 3 مدال طلا و 5 نقره

مسابقات پاراآسیایی که در جاکارتا در حال برگزاری است امروز پیام‌آور شادی برای کرمانی‌ها بود و از اوایل صبح امروز پیمان نصیری دونده کرمانی در ماده 1500 متر مسابقات پاراآسیایی با پشت سر گذاشتن رقبای خود به مدال طلا دست یافت.

در ادامه این مسابقات منصور پورمیرزایی در دسته +107 کیلوگرم پس از سیامند رحمان به مدال نقره مسابقات رسید و عنوان قهرمانی به سیامند رحمان قوی‌ترین مرد معلول در وزنه‌برداری رسید که رکورد پاراآسیایی را که در اختیار خودش بود ارتقا بخشید.

در واپسین لحظات باقیمانده از امروز نیز عشرت کردستانی در پرتاب وزنه توانست قدرت ایران و غیرت ایرانی را نشان دهد و طلایی دیگر در این رشته برای ایران کسب کند تا خورشید طلایی جاکارتا بر سر کرمانی‌ها بدرخشد.

تیم والیبال نشسته بانوان که حمیده ایرانمنش سرمربیگری این تیم را بر عهده دارد نیز امروز موفق به کسب نشان نقره شد که علاوه بر سرمربی تیم، سه بازیکن کرمانی این تیم هم صاحب سه نشان نقره شدند.

زهرا نعمتی هم در رشته تیراندازی موفق به کسب یک طلا و یک نقره شد و به این ترتیب هشت نماینده کرمان در مسابقات پاراآسیایی با کسب سه طلا و پنج نقره به کار خود در جاکارتا پایان دادند.

تیم ایران هم‌اکنون با 49 طلا، 42 نقره و 41 برنز و با اختلاف یک طلای کمتر نسبت به کره جنوبی در رده سوم جدول مسابقات ایستاده است.

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها