راه رفتن جوان مست روی سیم دکل برق! + فیلم

جوان چینی که اقدام به مصرف مشروبات الکلی کرده بود در اثر خارج شدن از حالت عادی دست به اقدامی خطرناک و عجیب زد.

راه رفتن جوان مست روی سیم دکل برق! + فیلم

مصرف مشروبات الکلی یکی از موارد ممنوعه در دین مبین اسلام است. از آنجا که استفاده از این نوع نوشیدنی ها تاثیرات مضر روحی و جسمی برای افراد دارد مصرف آن در دین اسلام ممنوع و حرام اعلام شده است. شاید یکی از دلایل محکم منع مشروبات الکلی این است که فرد پس از استفاده از آنها به علت از دست دادن قوای عقلی و خارج شدن از حالت عادی دست به اقداماتی عجیب و غیرعاقلانه میزند. مانند یک مرد چینی که پس از مصرف مشروبات الکلی در یکی از مناطق این کشور دست به اقدامی خطرناک و باورنکردنی زد.

این مرد جوان که اقدام به مصرف مقادیر زیادی مشروبات الکلی کرده بود در اثر خارج شدن از حالت عادی اقدام به قدم زدن روی سیم برق دکل برق کرده بود. ویدئویی که منتشر شده است این مرد را در حال قدم زدن روی سیم دکل برق نشان می دهد. در این ویدئو تعدادی از ساکنان محلی و رانندگانی که با وحشت مشغول تماشای راه رفتن این مرد روی سیم برق هستند دیده می شود. تعدادی از آنها که از نزدیک شاهد این صحنه وحشتناک بودند بلافاصله با آتش‌نشان‌ها و پلیس Police تماس گرفتند و ماموران آتش‌نشانی موفق شدند این مرد را پیش از آنکه دچار حادثه ای مرگبار شود از بالای دکل برق پایین بیاورند. این حادثه در منطقه ای در شهر " هنگشوئو" در استان هبئی چین رخ داده بود.

مرد جوان بلافاصله به اداره پلیس محلی چین منتقل شد و بررسی های اولیه نشان داد که او مقدار زیادی از مشروبات الکلی استفاده کرده است.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که مصرف مشروبات الکلی موجب بروز حوادثی عجیب و حتی در برخی موارد تلخ می شود. در موردی مشابه و مصرف مشروبات الکلی توسط یک زن جوان اهل روسیه موجب شد تا او در یک حادثه در یکی از جاده های جمهوری دومنیکن جانش را از دست بدهد. این زن که بدلیل مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشت هنگامی که از پنجره ماشین خود را به بیرون خم کرده بود و مشغول تهیه فیلم از خودش بود در اثر برخورد با یکی از علائم رانندگی نصب شده در کنار جاده در دم جانش را از دست داد.

منبع: رکنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها