تقلب شرکت فولکس واگن برملا شد

دادستان های آلمانی در پی راهی برای شکایت از فولکس واگن هستند.

تقلب شرکت فولکس واگن برملا شد

به گزارش خبر فوری ٬ این خودروساز اکنون در سازمان حمل و نقل فدرال آلمان به اشتباه خود در این مورد اعتراف کرده و این سازمان نیز از آن خواسته تا برای این مدل ها فراخوان اعلام کند.

از 6700 دستگاه خودروی پیش تولیدی که فولکس واگن از سال 2006 تا 2018 فروخته، حدود 4 هزار دستگاه به مشتریان آلمانی رسیده و این خودروساز باقی آن ها را به کشورهای اروپایی دیگر و آمریکای شمالی ارسال کرده است. البته بر اساس تحقیقات انجام شده، 9 هزار دستگاه خودرو با ساختارهای نامطمئن از سال 2010 تا 2015 به فروش رفته اند که نشان می دهد احتمالا این مشکل بزرگ تر است. گواهی مبنی بر این که برندهای دیگر فولکس واگن از جمله آئودی نیز نمونه های آزمون را به مشتریان فروخته باشند، وجود ندارد.

فولکس واگن در آلمان این خودروها را پس می گیرد. گفته می شود تفاوت بین این نمونه های پیش تولید و نسخه های نهایی، قابل توجه است. البته در برخی موارد، تنها تفاوت این مدل ها، نسخه نرم افزار به کار رفته در آن ها است اما در برخی موارد نیز تغییرات بسیار قابل توجه تر بوده اند.

نمونه های آزمون می توانند دارای قطعاتی باشند که هنوز برای کاربری در جاده مناسب نیست و نباید به عموم مردم فروخته شوند. معمولا خودروسازان زمانی که ساخت یک محصول کامل می شود، مدل های پیش تولید را از بین می برند.

منبع: خبرخودرو

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها