زن ها چه حسی به “مردان کچل” دارند؟

“مردان کچل” از دادن پیشنهاد ازدواج به خانم ها کمی نگرانی دارند که مبادا زنی بخاطر کچل بودنش او را نخواهد و از ظاهرش خوشش نیاید.

زن ها چه حسی به “مردان کچل” دارند؟

بسیاری از مردان از ریزش موی سر رنج می برند و گاهی ریزش موهایشان در حدی می شود که موهای سر خود را از دست می دهند. بیش از صدها میلیون مرد کچل در جهان زندگی می کنند و دیگر موهایشان رشد نمی کند . آیا مردان کچل جذابیت خود را از دست می دهند ؟


باید بدانید کچل بودن بخشی از سازگاری فیزیولوژیک است که در برخی از مواقع نتایج مثبتی به همراه دارد . مردانی که مجبورند با کچل شدن تدریجی خودشان کنار بیایند، خیلی نگران این هستند که در نظر جنس مخالفشان چه اتفاقی برای ظاهر آنها می افتد. در این بخش از نمناک به بیان احساس خانم ها به کچل شدن مردها خواهیم پرداخت.

چگونه مرد کچل جذابی باشیم؟

در 25 درصد از مردان روند ریزش موها ازسن 30 سالگی شروع می شود و آنها رفته رفته موهایشان ریزش پیدا می کند . اولین ریزش موها در مردان از ش اغلب این روند با کاهش موقیقه آغاز و سپس موهای نقاط دیگر را نیز درگیر می کند و در گاهی مواقع در حدی پیش می رود که به کچل شدن کامل مردها بیانجامد.

مردهای کچل خیلی نگران این هستند که بدانند نظر جنس مخالفشان درباره کچل بودن آنها چیست مخصوصا اگر هنوز مجرد باشند ، این موضوع می تواند در متاهل شدن آنها تاثیر گذار باشد.


زنها نظرات متفاوتی درباره این قضیه دارند اما اگر نظر اکثریت خانم ها را بدانید کمی تعجب کنید. قبل از هر چیز باید بدانید زنان ظاهر بین زیادی در دنیا وجود دارند که انسان ها را بر اساس معیارهای ظاهری آنها انتخاب می کنند . مطمئناً اصلاً دوست ندارید با چنین زن هایی باشید ، بنابراین نظر این خانم ها نباید برایتان اهمیتی داشته باشد .

برای بیشتر زنان مانند مردان اولویت های خاصی مد نظر است و آنها به مردان قدبلند با پوست و مو تیره، مردان پِرمو با ظاهر ورزشکاری، مردان متفکر و باهوش تمایل بیشتری دارند. همانطور که برای مردان خصوصیات ظاهری اهمیت دارد برای زنان نیز این خصوصیات پر اهمیت است اما نظر زنان درباره کچلی مردان چیست؟

تمایل زنان به مردان کچل

نگرانی مردها از برخورد زنها با کچل شدن آنها است
صادقانه بگوییم اولین چیزی که سبب جذب زنان می شود هیکل مردها و قدرت بدنی آنهاست . این ویژگی حتی بیشتر از موهای سرشان برای زنان اهمیت دارد .

زنان بیشتر به مدل لباس پوشیدن مردها و بوی تنشان نگاه می کنند پس اگر کم مو یا بی مو هستید و سایر خصوصیات زنانه را دارید نگران نباشید و اعتماد بنفستان را از دست ندهید زیرا زن ها مردهای کچل را دوست دارند. همه اینها برای آنها مهم است.

با اینکه جذابیت ظاهری نقش مهمی برای تاثیر اولیه روی آدم ها دارد اما مهمترین چیز و جذاب تری چیز برای یک مرد داشتن اعتمادبه نفس، ظاهری خوب و مرتب و رفتار مناسب است.

مردان کچل از نظر زنان چگونه به نظر می رسند؟
مردان کچل چه جذابیتی برای زن ها دارند؟
زنان بسیاری هستند که به موهای طرف مقابلشان اهمیتی نمی دهند پس بهتر است به تقویت سایر ویژگی های مثبتتان بپردازید و وقت بیشتری را صرف ورزش کردن، رسیدگی به وضعیت لباس پوشیدنتان کنید.

نکته مهم دیگری که در رابطه با مردان کچل وجود دارد این است که برخی از این مردان موهای خود را از یک طرف به سمت دیگر سرشان شانه می زنند و یک حالت نا زیبایی به چهره خود می بخشند .

برای جذب زنان و جذابیت بیشتر ظاهرتان کمی رسیدگی می تواند حتی بدون داشتن مو تغییر شگرفی در جذابیت شما ایجاد کند.مردان کچل باید با مشاوره با آرایشگر خود ، موهای باقیمانده خود را خیلی کوتاه بتراشند یا از سبک ها و مدل های جذاب و جدید دیگر استفاده کنند تا با وجود کچل بودن برای خانم ها جذاب به نظر برسند.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    علت پر پشتی عجیب مو بعضی خواننده ها و مجری ها و بازیگرها که حجم مو تناسبی با سن انها ندارد چی هست دارو رویش مو مصرف کرده اند یا پرتز مو دارند !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها