کشف پیکر دو سرباز مرزبان میرجاوه گرفتار در سیلاب

به دنبال وقوع سیلاب در برجک شماره دو پاسگاه ۹۳ هنگ مرزی میرجاوه، با تلاش سربازان این پاسگاه،پیکر دوسرباز دیگر کشف شد.

کشف پیکر دو سرباز مرزبان میرجاوه گرفتار در سیلاب

ابوالحسن ضیایی معاون فرماندهی مرزبانی سیستان وبلوچستان گفت: پیکر مطهر یکی از شهدای این حادثه با نام مرزبان شهید گروهبان یکم محمد نوری، مجرد و اهل شهرستان زابل، از آب کشف شده بود.

وی افزود : همچنین جستجو‌ها برای یافتن دو مرزبان دیگر به هویت علی هلاکویی و مجتبی یزدان نتیجه بخش بود که ساعتی پیکر این دو سرباز نیز کشف شد.

ضیایی گفت : ظهر دیروز با توجه به بارش شدید باران و نزولات آسمانی در حوزه هنگ مرزی میرجاوه، سه نفر از مرزداران این یگان در حینحراست از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران در سیلاب گرفتار و مفقود شدند.

معاون فرماندهی مرزبانی سیستان وبلوچستان ادامه داد : پس از وقوع باران شدید در استان و جاری شدن سیل در مسیل‌ها، سه نفر از مرزداران غیرتمند و مجاهد که در حال پاسداری از سرحدات کشور بودند در یکی از مقر‌های پاسگاه تهلاب هنگ مرزی میرجاوه بر اثر گرفتار شدن در سیل مفقود شدند.

وی بیان کرد : بر اساس اطلاعات دریافتی، در ساعات اولیه حادثه علاوه بر مرزداران غیور، نیرو‌های امدادی، تیم غواصی هلال اهمر، سپاه، مرزنشینان و مسئولان استان و شهرستان با مدیریت و تدابیر لازم و به همراه فرمانده مرزبانی استان در محل حاضر و به صورت هوایی و زمینی پایش منطقه را در دستور کار خود قرار دادند.

ضیایی در پایان گفت : با پیگیری و پایش عملیاتی منطقه سرانجام جسد یکی از مرزداران به هویت گروهبان یکم، محمد نوری اهل شهرستان زابل کشف شد و جستجو‌ها برای یافتن دو مرزدار دیگر ادامه داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها