کشف بیش از ۱۲ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران در بازرسی از پنج دستگاه کامیون باری بیش از ۱۲ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق فاقد مجوز بهداشتی، به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف کردند.

کشف بیش از ۱۲ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در زنجان

سرهنگ جعفر کردلو گفت: مأموران انتظامی استان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به پنج دستگاه کامیون باری مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از این خودروها ۱۲ هزار ۵۳۶ قطعه مرغ زنده قاچاق فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و اقدامات قانونی در حال رسیدگی است.

کشف بیش از ۵۱ هزار عدد مواد محترقه در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۵۱ هزار و ۲۵۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده خبر داد.

کردلو افزود: با توجه به روزهای پایانی سال و نزدیکی چهارشنبه آخر سال، مأموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده حین کنترل خودروهای عبوری در محور بیجار- خدابنده به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۵۱ هزار و ۲۵۰ عدد انواع مواد محترقه و همچنین ۳۳ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

کردلو در ادامه با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده از این خودرو را یک میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: به استناد قانون مجازات اسلامی هر گونه قاچاق، خرید و فروش مواد منفجره و محترقه به طور غیر مجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می‌شود.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها