درخواست نماینده نیشابور درخصوص پرداخت حق بیمه جانبازان در آستانه روز جانباز

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از رئیس‌جمهور خواست تا نسبت به پرداخت عیدی، حق بیمه و حق بازنشستگی جانبازان در روز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) (روز جانباز) اقدام نماید.

درخواست نماینده نیشابور درخصوص پرداخت حق بیمه جانبازان در آستانه روز جانباز

هاجر چنارانی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: اقدام خصمانه رئیس‌جمهور آمریکا درخصوص تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران را محکوم می‌کنیم. به فرموده مقام معظم رهبری گربه‌رقصانی آمریکا علیه سپاه به جایی نخواهد رسید.

نماینده مردم نیشابور در مجلس با اشاره به بزرگداشت عطار نیشابوری خطاب به رئیس‌جمهور گفت: از شما درخواست می‌کنم که از هیأت دولت بخواهید روزهای ملی جمهوری اسلامی ایران را در رأس برنامه‌های سالیانه خودشان قرار دهند. ۲۵ فروردین‌ماه امسال سالروز بزرگداشت عطار نیشابوری است. نیشابوری‌ها منتظر حضور یکی از وزرا یا معاونین ریاست‌جمهوری هستند. چطور مسئولین عالی‌رتبه در روزهای ملی سعدی و حافظ در شیراز حضور دارند ولی بنا به دلایلی هر ساله روز عطار و خیام و مردم نیشابور را فراموش می‌کنند؟ مگر نه اینکه گرامیداشت مفاخر علمی و ادبی خود از گام‌های کلان برای فرهنگ‌سازی نسل جوان است؟

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به روز جانباز گفت: متأسفانه از شهریورماه سال ۹۷ هزینه داروهای این عزیزان پرداخت نشده است. بیمه دی سهم بیمه را به حساب جانبازان واریز نمی‌کند. حقوق ناچیز جانبازان نیز برای هزینه‌های دارویی و درمانی آنها کافی نیست. اکثر پزشک‌های عمومی و متخصص که طرف قرارداد بیمه دی بوده‌اند، قطع همکاری کرده‌اند.

چنارانی در پایان خطاب به رئیس‌جمهور گفت: جانبازان یادگار هشت سال دفاع مقدس هستند. عیدی و حق بیمه و حق بازنشستگی آنها را در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) پرداخت کنید.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها