چاپ پیام‌های عجیب و غریب روی کنترلر هدست آکیلس؛ شما تحت نظرید

پرینت پیام های پنهانی و عجیب و غریب روی هزاران کنترلر آکیلس تاچ سرو صدای زیادی را به راه انداخته است.

چاپ پیام‌های عجیب و غریب روی کنترلر هدست آکیلس؛ شما تحت نظرید

این دیوایس ها برای کنترل و ناوبری هدست آکیلس مورد استفاده قرار می گیرند اما روی تعدادی از آنها پیام هایی نظیر «ماسون ها اینجا بودند»، «اینجا اجاره داده می شود» یا «برادر بزرگتر شما را تحت نظر دارد» چاپ شده است. با این حال «نیت میشل»، از موسسان آکیلس مدعی شده که این پیام ها سهوا روی هزاران کنترلر آکیلس تاچ چاپ شده اند:

متاسفانه پیام های پنهانی که برای نمونه های اولیه طراحی شده بود به هزاران نسخه از کنترلرهای اصلی راه پیدا کرده اند. هرچند غافلگیر کردن با پیام های مخفیانه را تحسین می کنم اما اینکار در مورد کاربران نامناسب بود و باید پیام ها پاک می شدند. یکپارچگی و کارایی سخت افزار دستگاه در مخاطره قرار نگرفته و مشکل رفع شده بنابرین این اتفاق دیگر رخ نخواهد داد.
این نوشته ها قرار بود تنها به نسخه های اولیه راه پیدا کنند اما یک اشتباه باعث شده روی یکی از اجزای داخلی کنترلر تاچ به نام «فلکس» هم چاپ شوند؛ با این حالفیسبوک در گفتگو با «بیزینس اینسایدر» تاکید کرده که قصد تعویض آنها را ندارد. این کنترلرها همراه با هدست های کوئست و ریفت عرضه خواهند شد و هنوز به دست مشتریان نرسیده اند اما سرانجام به بازار عرضه خواهند شد.


یکی از سخنگویان فیسبوک اعلام این اشتباه از سوی کمپانی سازنده را مصداق شفافیت با کاربران عنوان کرده است. البته بعید نیست که اینکار یک سیاست بازاریابی هم باشد چرا که فیسبوک شدیدا به دنبال گسترش کسب و کارش در حوزه واقعیت افزوده و مجازی بوده و قرار است بعد از مدت ها انتظار هدست مستقل کوئست را عرضه کند.

منبع: دیجیاتو

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها