مشخصات و قیمت لامبورگینی اوراکان اوو 2020 اعلام شد

لامبورگینی اوراکان اوو 2020 (Lamborghini Huracan EVO) در یک رویداد اختصاصی همزمان با نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 در مدل‌های کوپه و اسپایدر معرفی شد. در ادامه مشخصات و قیمت این خودرو را بررسی می‌کنیم.

مشخصات و قیمت لامبورگینی اوراکان اوو 2020 اعلام شد

لامبورگینی اوراکان اوو 2020 به صورت رسمی رونمایی شد. این خودرو نسبت به نسل‌های قبلی خود به‌روزتر و مدرن‌تر شده است. لامبورگینی اوراکان اوو 2020 از یک موتور 5.2 لیتری 10 سیلندر تنفس طبیعی برخوردار است که می‌تواند قدرتی معادل 640 اسب بخار را تولید کند. مدل‌های کوپه و اسپایدر به کمک این موتور می‌توانند ظرف مدت 2.9 ثانیه و 3.1 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسند. حداکثر سرعت این خودرو نیز 325 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

بررسی لامبورگینی اوراکان اوو 2020
لامبورگینی اوراکان اوو 2020 از قابلیت‌های متعدد مدل پرفورمنته استفاده می‌کند و برای این خودرو نسل جدید سیستم LDVI در نظر گرفته شده است که به کمک این سیستم تمامی رفتارهای دینامیک اوراکان اوو 2020 برای ارائه پرفورمنس و تجربه‌ی رانندگی بهتر کنترل می‌شود. همچنین این خودرو از نسل دوم سیستم LPI نیز بهره می‌برد که این سیستم از شتاب‌دهنده‌ها و حسگرهای ژیروسکوپی برخوردار بوده و شتاب جانبی، طولی، عمودی، میزان لغزش و صدای موتور را بررسی می‌کند.

لامبورگینی اوراکان اوو 2020 از سیستم آیرودینامیکی جدیدی بهره می‌برد که نسبت به مدل استاندارد این خودرو کاملا بازنگری شده است. این سیستم دارای کف بهینه‌سازی شده، خروجی‌های اگزوز جدید، بال عقب جدید و دیفیوزر عقب پهن و جذاب برخوردار است. کابین این خودرو نیز نسبت به مد‌های قبلی ارتقا پیدا کرده و در کابین شاهد یک صفحه نمایش لمسی جدید 8.4 اینچی هستیم که در آن تمامی گزینه‌های ارتباطی قرار دارد.

قیمت
قیمت مدل کوپه لامبورگینی اوراکان اوو 2020 حدود 261 هزار و 274 دلار است و قیمت مدل اسپایدر نیز از 287 هزار و 400 دلار شروع می‌شود. نخستین مدل‌های این خودرو از تابستان سال 2019 به مشتریان تحویل داده می‌شود. گفتنی است بازار آمریکا به عنوان بزرگ‌ترین بازار فروش لامبورگینی در سال 2018 محسوب می‌شود.

منبع: گجت نیوز

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    ثبت نام با کد ملی نداره؟!

  • مهسا
    0

    خیلی عالی قسم میخورم یکی از اینا بخرم البته با دزدیدن میشه این کارو کرد،

  • ابولفضل ابهری
    0

    من لامبرگینی رو دوست دارم لطفا بیاریدش بیجار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها