دادستانی مشگین‌شهر:

دستور پلمپ مجتمع‌های آبدرمانی کاملا قانونی است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مشگین‌شهر گفت: عدم توجه به تذکرات کتبی و شفاهی مبنی بر تسویه مالی آب‌های گرم موجب پلمپ این مکان‌ها شد.

دستور پلمپ مجتمع‌های آبدرمانی کاملا قانونی است

طاهر رسولی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در تابستان سال جاری به دنبال تقاضای شرکت آب منطقه‌ای مبنی بر پلمپ آب‌های گرم مبنی بر عدم انعقاد قرارداد، دادستانی جلسه‌ای تشکیل و بعد از شنیدن مشکلات سرمایه‌گذارن و مسائل مطروحه‌ی اداره متولی و عدم حصول توافق فی مابین، موضوع را در جلسه‌ی شورای حفظ بیت المال به ریاست رییس کل دادگستری استان اردبیل در استان مطرح کرد.

وی افزود: ریاست کل اعلام نمود کمیته‌ای متشکل از کارشناسان به ریاست دبیر شورا با بررسی موضوع مراتب را اعلام دارند و کمیته با بررسی موضوع از نزدیک و با در نظر گرفتن تمام مسایل و جوانب نهایتا مبلغ ۲۵ میلیون برای هر لیتر در ثانیه مصوب کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مشگین شهر ادامه داد: این در حالیست که مبلغ آب‌ها بر حسب لیتر در ثانیه در سایر شهرستان‌ها نزدیک ۱۰۰میلیون تومان بوده و در شهرستان مشگین‌شهر با پیگیری دادستان و رئیس محترم دادگستری مشگین شهر این مبلغ را از ۷۶ میلیون به۲۵ میلیون کاهش داد‌.
وی گفت این کاهش قیمت موجب رضایتمندی مالکان آب‌های گرم شهرستان شد و مقرر گردید نسبت به پرداخت آب‌بها اقدام کنند.

دادستان مشگین شهر گفت: متاسفانه پس از سپری شدن مهلت قانونی و بی‌توجهی متصدیان آب‌های گرم نسبت به پرداخت حق و حقوق دولت و بی‌توجهی به تذکرات کتبی و شفاهی نهایتا با شکایت شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل دستور پلمپ مجتمع‌های آبدرمانی در مشگین‌شهر صادر شد و دستور این پلمپ کاملا قانونی است.

وی گفت: دادستانی در راستای حفظ بیت المال وانفال عمومی به هیچ وجه کوتاهی نخواهد کرد و بدون توجه به جوسازی با ویژه‌خواری به‌شدت برخورد خواهد نمود.

منبع: فارس

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها