افتتاح کارگاه تولید سنگ مصنوعی و موزاییک در اسدآباد

امروز به مناسبت روز کار و کارگر و روز شوراها کارگاه تولید سنگ مصنوعی و موزاییک شهرداری شهر اسدآباد افتتاح و راه اندازی  شد.

افتتاح کارگاه تولید سنگ مصنوعی و موزاییک در اسدآباد

شهردار اسدآباد در این مراسم اظهار کرد: این طرح با صرف اعتباری افزون بر۱۵۰ میلیون تومان در دو خط تولید برای ۵۰ نفر ایجاد اشتغال مستقیم کرده که از نقش مؤثری در درآمدزایی و ایجاد اشتغال پایدار شهرداری شهر برخوردار خواهد بود.

علیرضا فعله گری با بیان اینکه طرح فوق یک چهارم هزینه های شهرداری را در بحث سنگ فرش سطح شهر کاهش خواهد داد، افزود: با توجه به شعار رونق تولید سیاستگذاری شورای شهر و شهرداری بر آن بوده تا محصولات مورد نیاز برای عمران شهر و ارائه خدمات بهتر را با حداقل هزینه ها توسط خود شهرداری چون تولید جالیز، المان و نمادها، موزاییک و سنگ تولید کند.

وی تصریح کرد: در این طرح موزاییک پیاده‌روهای شهر اسدآباد با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و با مشارکت مردم با راه‌اندازی این کارگاه ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ متر از پیاده‌روها مجدداً موزاییک فرش می‌شوند ضمن اینکه این طرح از نقش مؤثری در کاهش هزینه‌ها، اصلاح سریع‌تر پیاده‌روها، تجهیز پارک‌ها و اصلاح نیمکت پارک‌ها برخوردار است.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم یکی از بزرگترین تصمیم گیری های شوراها را انتخاب شهردار عنوان کرد و گفت: انتخاب شهردار متخصص موجب آن بوده که بار کاری شوراها سبک تر شود و شهر به سمت عمران و رفاه گام بردارد.

مجید درویشی افتتاح کارگاه تولید موزاییک توسط شهرداری را خلاقیت و ابتکار در بحث جهش تولید به عنوان شعار سال دانست و تصریح کرد: این اقدام شهرداری و شورا در راستای کاهش هزینه های شهرداری با ارائه خدمات بهتر نشان از ریسک پذیری دارد که قابل تحسین و قدردانی است.

وی یادآور شد: شهری سلامت و شاداب است که هم از نظر اداری و اجتماعی و هم از نظر منظر شهری زیبایی داشته باشد و در حال حاضر براساس بیان و مطالبی که در فضای مجازی رصد می کنیم، حاکی از رضایتمندی مردم از اقدامات و تلاش شهردار جوان اسدآباد است.

در این مراسم از ۱۱ کارگر نمونه شهرداری شهر اسدآباد تجلیل شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها