شبکه کردستان رتبه اول را در سطح دستگاه های اجرایی استان کسب کرد

رئیس، قائم مقام و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با ارسال لوح تقدیراز تلاشهای امان اللهی مدیر کل شبکه اصالت و فرهنگ در راستای اجرای برنامه های مذهبی تقدیر و تشکر کرد.

شبکه کردستان رتبه اول را در سطح دستگاه های اجرایی استان کسب کرد

حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بهمن مرادنیا استاندار و قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر، و محمود امان اللهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان کردستان با ارسال لوح تقدیر برای ابوالقاسم امان اللهی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان از تلاشهای وی و همکاران مرکز کردستان در راستای امر به معرف و نهی از منکر در زمینه اجرای برنامه های ماه رمضان تقدیر و تشکر کردند.

در این لوح تقدیر آمده است: با استناد به نتایج ارزیابی بازرسان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در سال ۱۳۹۷ اعضای محترم شورای امر به معروف و نهی از منکر آن اداراه در زمینه اجرای برنامه های ماه رمضان حائز رتبه اول در سطح دستگاه های اجرایی استان گردیده است.

در ادامه این لوح تقدیر آمده استا: لذا جا دارد از خدمات ارزنده جنابعالی و دیگر اعضا تشکر نموده و به رسم یادبود این لوح تقدیم حضورتان می گردد.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها