۱۳ منزل مسکونی در بشرویه بر اثر سیل تخریب شد

سرپرست فرمانداری بشرویه از تخلیه و جابه‌جایی هفت روستا در شب گذشته خبر داد و گفت: در اثر بارندگی‌های اخیر ۱۳ منزل مسکونی در نیگنان روستای بندان بخش مرکزی بشرویه تخریب شد.

۱۳ منزل مسکونی در بشرویه بر اثر سیل تخریب شد

علی شفیعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارت‌های بارندگی‌های اخیر در شهرستان بشرویه اظهار داشت: براثر بارندگی‌های اخیر 13 منزل مسکونی در منطقه نیگنان روستای بندان بخش مرکزی بشرویه به طور کامل تخریب شده است.

وی با بیان اینکه براثر بارش‌های اخیر که در بشرویه 30 میلی‌متر، رقه 33 میلی‌متر و ارسک 27 میلی‌متر ثبت شده و تاکنون در منطقه نیگنان روستای بندان بخش مرکزی این شهرستان 13 منزل مسکونی به صورت 100 درصد و 3 منزل حدود 30 درصد تخریب شده است.

سرپرست فرمانداری بشرویه افزود: خسارت به برخی از دامداری‌های شهرستان هم وارد شده و با توجه به پیش‌بینی و هشدارهای هواشناسی و اقدامات پیشگیرانه قبل از بارندگی حجم خسارات وارد شده به زیرساخت‌ها و مناطق مختلف به شدت کاهش داشته که از سوی ادارات و نهادهای مختلف در حال برآورد خسارت است.

وی گفت: آبگرفتگی منازل نیز در روستای بندان، کلاته حمام و شهید قاسم‌پور بیش از سایر مناطق گزارش شده است.

شفیعی با بیان اینکه شب گذشته روستاهای شهید قاسم‌پور، حسین‌آباد، بندان،کلاته حمام، چاه موتور، اتحاد، عشق آباد و تجرگ به دلیل شدت بارندگی و احتمال وقوع سیل تخلیه شد گفت: بخشی از جاده‌های مواصلاتی این شهرستان و راه‌های فرعی و روستایی به دلیل سیلاب تخریب شده است.

سرپرست فرمانداری بشرویه بیان کرد: سالن‌های ورزشی و سالن‌های آموزش و پرورش برای اسکان اضطراری آماده است و هیئت‌ها و حسینیه‌ها نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها