هفته‌ای سبز در انتظار بورس ایران؟/ نگاه بد دولت به بازار سرمایه!

کارشناس بورس گفت: پیش‌بینی می‌شود در هفته پیش رو از یک روند منفی به سمت یک بازار رو به رشد حرکت کنیم، زیرا در کل بازار قیمت‌ها به سطح ارزندگی مناسبی رسیده‌است‌.

هفته‌ای سبز در انتظار بورس ایران؟/ نگاه بد دولت به بازار سرمایه!

هومن عمیدی بیان داشت: به نظر می‌رسد همین محدوده یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی کف قیمتی بازار باشد و از این منطقه پایین تر نخواهد رفت.

کارشناس بازار بورس افزود: به دلیل از بین رفتن اعتماد سرمایه‌گذاران نمی‌توان سقف قیمتی برای بازار سهام مشخص کرد، زیرا سیاست‌گذاری‌ها در این بازار مدام در حال تغییر هستند اما پیش بینی می‌شود تا انتهای شهریور ماه شاخص کل تا محدوده ۲ میلیون و ۲۰۰ واحد پیش برود.

وی پیشنهاد کرد: برای اینکه دولت بخواهد صاحبان سرمایه را راضی نگه دارد باید در شش ماه دوم سال سهم خودش را در بازار سرمایه کاهش دهد، زیرا آمار فروش شرکت‌ها وضعیت بسیار خوبی را نشان می دهد.

عمیدی تاکید کرد: سیاست گذاری های دولت در بازار سرمایه مفید نیست و دولت به بازار سرمایه بیشتر برای تأمین کسری بودجه نگاه می‌کند.

منبع: تیتر تجارت
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    اگه راهزنا اجازه بدن

  • ناشناس
    0

    اصولگرایان به طور کلی به اقتصاد مدرن اعتقادی ندارند و حتی نمی‌دانند بورس چیست.
    به همین دلیل بورس را عامل تورم می‌دانند ولی نمیفهمند اگر بورس نباشد پول به بخش مسکن و دلار میرود.بنابراین اگر احیای اعتماد مردم به بورس انجام نشود که نمی‌شود دلار قیمت های بسیار زیادی را در سال های آتی خواهد دید.
    قیمت های بالاتر دلار تاوان های سختی را در پیش خواهد داشت که گریبان همه را خواهد گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها