نتایج قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد

امروز بعد از گذشت یک هفته از برگزاری قرعه کشی خودرو از سوی شرکت ایران خودرو، نتایج قرعه کشی روی سایت این شرکت بارگذاری شد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد

روز یکشنبه یازدهم شهریور ماه قرعه کشی ایران خودرو برگزار شد و امروز بعد از یک هفته نتایج قرعه کشی روی سایت این شرکت بارگذاری شده است.

بر همین اساس در حال حاضر طبق لیست بارگذاری شده بر روی سایت گروه صنعتی ایران خودرو، برندگان قرعه‌کشی این دوره به تفکیک محصولات و متقاضیان قابل مشاهده است؛ ضمن اینکه به منتخبان نیز به صورت پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد تا مشتریان از زمان اولویت خود مطلع شوند.

مشارکت کنندگان در این طرح می‌توانند با مراجعه به سایت گروه صنعتی ایران‌خودرو، از بخش اعلام نتایج قرعه‌کشی از نتیجه برنده شدن یا عدم تخصیص خود بر اساس محصول انتخابی، مطلع شوند؛ ضمن اینکه در پروفایل کاربری مشتریان نیز نتایج قابل مشاهده است.

گفتنی است موعد تحویل محصولات عرضه شده در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳ خواهد بود که در روش فروش فوق‌العاده، ۹۰ روز پس از واریز وجه انعقاد قرارداد با شرکت ایران‌خودرو و در روش پیش‌فروش، متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویتِ کسب شده متقاضی در اولویت‌بندی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد است. (مصوبه ۴۷۳ و۵۶۳ شورای رقابت در این خصوص رعایت خواهد شد)

همچنین در این مرحله از عرضه‌ی خودروهای گروه صنعتی ایران‌خودرو که ظرفیت ١١۵ هزار دستگاهی در نظر گرفته شده بود، سه میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۹ نفر ثبت سفارش در این طرح داشته‌اند که برای فروش فوق‌العاده، دو میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۶۴ نفر و پیش فروش ۸۰۷ هزار و ۳۶۵ نفر متقاضیان روش فروش خود را انتخاب کرده‌اند.

در این دور، خودروهایی نظیر تارا اتوماتیک، تارا دنده دستی، سورن پلاس XU 7 P، رانا پلاس، پژو ۲۰۷ تیو ۳، پژو ۲۰۷ دنده دستی، هایما S 5، هایما 7 X، هایما S 7 پلاس، لونا GRE، بستیون NAT و ری را عرضه شد.

البته ظاهرا در دقایق اولیه به دلیل هجوم مشتریان،  سایت از دسترس خارج شده بود.

photo_2024-09-07_18-23-56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • ن
    2

    جمع کنید این بساط و برای مردم بابا کارخانه بنز و بی ام و وپورشه خودش ماشینو میاره در خونه تحویل میده
    اونوقت شما چی مردمو دربه در کردید واردات و تعرفه خودرو را بردارید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سلام ازماس که برماست

    • حسن . بیسواد.
      0

      تویی که منفیو زدی دلیلش را هم بنویس.

  • ناشناس
    0

    رانت و دلالی را متوقف کنید 99 درصد کسانی که برای خودرو ثبت نام کرده‌اند قصد دارند خودرو را بیارن چند برابر قیمت در بازار آزاد بفروشند.

  • واقعیت
    1

    خلایق هر چی لایق دولت در ایران ۴۵ سال مردن گدایی و لاش خورب و مفتخوری و رباخور تربیت کرد

  • ناشناس
    0

    تنها راه نجات اقتصاد کشور حذف دلالی و رانت از اقتصاد کشور هست والسلام

  • ناشناس
    0

    همه رواغازاده ها برداشتن ودلالها وخودکارخونه گاوبندی کرده

  • ناشناس
    1

    شرکت ایران خودرو و سایپا عزیز شما توانایی تامین خودروی 90 ملیون ایرانی را ندارید لطف اجازه دهید مازاد نیاز کشور خودرو ارزان وارد شود. بسیاری از مردم به خودرو نیاز دارند و با این روش فروش امکان خرید برای آنها امکان پذیر نیست لطفا کمی دلتان برای مردم بسوزد و در کنار ظلمی که به مردم میکنین کمی هم به رحم بیایید.

  • ناشناس
    0

    حجوم ببرید!
    حقتون همین تو صف موندن و زجر کشیدنتونه

  • ناشناس
    0

    فساده

  • ناشناس
    0

    هر جنسی دونرخی بشه تقاضا برای آن چند برابر میشه حتی اگه پهن باشه کسانی که برای خودرو اسم می نویسند 99 درصد دلال هستند بدنبال استفاده از سود تفاوت قیمت بین بازار آزاد و کارخانه

  • ناشناس
    0

    همه چیز را با رانت و اختلاس و ضد و بند به نهایت کثافت کشاندند. علی برکت الله

  • ۳۶ سال دور از وطن
    1

    در غربت اخبار کشورم رو میخونم....
    سرزمین کهن ایران که حالا شده شهر هرت ....
    دل خونم و پریشان !!

  • ناشناس
    1

    ملت همیشه در صحنه!

  • شهروند
    0

    درب ایران خودرو و سایپا رو گل بگیرید یک بار برای همیشه. تابستان رانت خواران و دلال ها و ژن خوب ها جمع شود....

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    خودرو سازان پولدارها را اسکول خودشون کردن!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد