کشفیات مواد مخدر در استان لرستان ۲۰ درصد افزایش یافت

فرمانده انتظامی استان لرستان: 20 درصد کشف مواد مخدر در استان لرستان افزایش پیداکرده است که 16 طرح پیشگیرانه از وقوع جرائم و 4 طرح عملیاتی در استان لرستان اجراشده است.

کشفیات مواد مخدر در استان لرستان ۲۰ درصد افزایش یافت

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، سردار محمدمهدیان نسب افزود: این جلسه با معنویات خاصی همراه بود و فرمان‌های فرماندهی معظم کل قوا گفته شد و آنچه در صیانت از نیروهای مسلح به ارتقاء عملکرد آن و رضایتمندی مردم نیاز بود مطرح و تصمیمات خوبی گرفته شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به وضعیت خوب استان لرستان در پیشگیری از وقوع جرم عنوان کرد: در حوزه امنیتی در هشت‌ماهه امسال 3 درصد سرقت‌ها و 4درصد تصادفات کاهش‌یافته است.

مهدیان نسب خاطرنشان کرد: با اجرایی‌شدن 4 طرح عملیاتی در استان، نقاط آلوده لرستان پاک‌سازی و طرح‌های موضوعی عملیات مشترک نیروی انتظامی باهدف کم کردن فاصله مردم با پلیس انجام‌شده است.

وی گفت: حوزه پاسخگویی به ‌فوریت‌های پلیسی در مرکز استان مستقر و مرکز تجمیع استانی راه‌اندازی شده و در شهرستان‌ها نارضایتی به حداقل رسیده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان اظهار داشت: مردم هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر از پلیس را از طریق سامانه 197 گزارش دهند.

منبع: تسنیم

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها