تشریح آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های کرونایی تردد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت اجرای طرح منع تردد شبانه و محدودیت سفر در استان‌های قرمز و نارنجی را تشریح کرد.

تشریح آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های کرونایی تردد

سرهنگ احمد شیرانی درباره اجرای محدودیت‌های ترافیکی کرونایی در جاده‌ها و داخل شهرها گفت: برابر مصوبه ستادملی مقابله با کرونا محدودیت سفر به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی و نیز خروج از این شهرها همچنان ادامه داشته و شهروندان می‌توانند آخرین وضعیت شهرهای قرمز و نارنجی را در نرم افزار و سایت ماسک مشاهده کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی و همچنین خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها ممنوع است.

شیرانی درباره منع تردد شبانه در جاده‌های کشور نیز گفت: این محدودیت‌ها از ساعت ۲۲ آغاز شده و تا ساعت سه بامداد ادامه خواهد داشت. اجرای این طرح تنها برای چند شب در ایام برگزاری انتخابات متوقف شد و در حال حاضر در سراسر شهرهای کشور اعم از شهرهای زرد، قرمز و نارنجی ادامه دارد و و تغییری در نحوه اجرای آن ایجاد نشده است.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ملول
    0

    خجالت هم خوب چیزیه. تو انتخابات و بعد ان همش جشن و گردهمایی . راحت بگو پول ناجا را داریم تامین میکنیم

  • عبدالله
    0

    پروتکلهای بهداشتی فقط در این گونه موارد قاطعانه اجرا می شود و در سایر موارد انجام پروتکلها لزومی ندارد . بدبختها از بیماری مردم هم کسب درآمد میکنید ؟؟؟

  • اهوازی خوزستانی
    0

    همه به خوبی فهمیدند که منع تردد شبانه و پول جریمه هذ فقط و فقط برای جبران کسری بودجه دولت است و گرنه ویروس کرونا شب و روز نمیشناسه. در استانهای جنوبی که دما بالای 50 درجه است عملا پس از غروب آفتاب یعنی هشت /نه شب میشه از منزل خارج شد. با این محدودیت شبانه همه در خانه زندانی شدیم. لطفا منع تردد شبانه را لغو کنید راههای دیگری برای کسری بودجه پیدا کنید. خسته شدیم!!!

  • دن کیشوت
    0

    تمام جمعیت آمریکا و کانادا و اروپا،واکسن زده و جام ملتهای اروپا با حضور تماشاگران بدون ماسک،با خیال راحت در حال برگزاری است،آنوقت آخوندها با این همه ادعا که همه کشورهای دنیا را ورشکسته و خودشان را پیشرفته ترین معرفی می کنند،هنوز در فکر منع رفت و آمد شبانه اند،خاک عالم بر سر آخوندها

    نظرات شما -
    • آریا
      0

      خاک عالم بر سر تو که معلوم نیست چی رو با چی قاطی میکنی

    • محمد
      0

      واقعا خاک بر آخوندهای گوگولی

  • ==
    0

    این محدودیت تردد در محدوده زمانی تعیین شده برای مدیریت مقابله با اقدامات تروریستی است نه مقابله با کرونا.

  • فری
    0

    چرا این طرح شامل همت به بالا نمی باشه ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها