هواوی میت 20 ایکس یک گوشی گیمینگ واقعی است

هواوی میت 20 ایکس یکی از دستاوردهای جدید شرکت چینی هواوی است که با برخورداری از نمایشگر، باتری و بلندگوهای قوی و دیگر ویژگی‌های برجسته، به عنوان یک گوشی گیمینگ شناخته می‌شود.

هواوی میت 20 ایکس یک گوشی گیمینگ واقعی است

شرکت چینی هواوی روز سه شنبه 24 مهر 97 از سه دستاورد جدید خود یعنی هواوی میت 20، هواوی میت 20 پرو، هواوی میت 20 ایکس و همچنین هواوی میت 20 آر ایکس پورشه دیزاین رونمایی کرد. در لیست محصولات جدید هواوی، گوشی هواوی میت 20 ایکس به عنوان یک گوشی گیمینگ خودنمایی می‌کند. این در حالی است که این گوشی هوشمند از نمایشگر بزرگ امولد با رزولوشن 1080×2244 پیکسل بهره‌مند بوده و همچنین از یک ناچ یا بریدگی قطره‌ای نیز در بالای نمایشگر سود می‌برد.

نیروی مورد نیاز پردازش هواوی میت 20 ایکس از پردازنده قدرتمند کرین 980 تامین می‌شود که با یکپردازنده گرافیکی Mali-G76 نیز کارهای مربوط به پردازش تصویر را انجام خواهد داد. این پردازنده از پردازنده گرافیکی Mali-G72 نیز سریع‌تر بوده و با بهره‌مندی از تکنولوژی Turbo 2.0 تجربه اجرای روان و سریع‌تر بازی‌ها را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

از طرفی جالب است بدانید شرکت شنزن (Shenzhen) نیز ماژول خنک کننده‌ای را برای این گوشی معرفی کرده بود. این ماژول با نام Huawei Supercool در زمان‌هایی که کاربران مشغول بازی و یا مشاهده فیلم‌های باکیفیت است به کمک گوشی می‌آید و دمای ناشی از پردازش‌های سنگین را کاهش خواهد داد.

علاوه بر این‌ها گوشی گیمینگ هواوی میت 20 ایکس دارای بلندگوهای استریوی دالبی اتموس است و از باتری بزرگ‌تری نیز در مقایسه با دیگر محصولات خانواده هواوی میت 20 بهره می‌برد. بله این باتری دارای ظرفیت باورنکردنی 5000 میلی‌آمپر ساعتی بوده که وظیفه تامین نیرو را در این گوشی هوشمند برعهده گرفته است. همچنین هواوی در رقابت با گوشی‌های پرچمدار سری نوت سامسونگ بیان کرده است که نمایشگر هواوی میت 20 ایکس توسط قلم M-Pen قادر است تا 4,096 سطح فشار مختلف را تشخیص دهد.

جالب است بدانید هواوی میت 20 ایکس نیز به مانند هواوی میت 20 از دوربین سه گانه مشابهی بهره‌مند است. درواقع سنسورهای دوربین یاد شده از ظرفیت 40 مگاپیکسلی quad Bayer با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری، ظرفیت 8 مگاپیکسلی با قابلیت برخورداری از ویژگی تله فوتو و همچنین سنسور 20 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از ویژگی زاویه فوق گسترده fivilkn خواهند بود.

گوشی گیمینگ هواوی میت 20 ایکس در نسخه‌ای با رم 6 و حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی در تاریخ 4 آبان 97 (26 اکتبر 2018) با قیمت 900 یورو عرضه خواهد شد.

منبع: پلازامگ

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها