رئیس سازمان بسیج مستضعفین: در عرصه‌های اقتصادی و اشتغال، کمک حال دولت خواهیم بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با تکامل برنامه‌های بسیج می‌توانیم در عرصه خدمتگذاری به انقلاب اسلامی و کمک به دولت و در عرصه‌های مختلف اقتصادی و رونق تولید، اشتغال‌زایی در جهت رشد و تکامل کشور عزیزمان باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: در عرصه‌های اقتصادی و اشتغال، کمک حال دولت خواهیم بود

سردار غلامرضا سلیمانی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم علی آقایی، گفت: در دوره جدید حرکت گسترده در تکامل برنامه‌های بسیج آغاز شده است که ان شاء الله با استفاده از نورانیت استان اردبیل انرژی خواهیم گرفت و با همکاری همه دستگاه های بسیج چه در استان اردبیل و سایر استان‌ها، پاسداران انقلاب اسلامی و خدمت گذاران بسیجی و بسیجیان ولایتمدار، فداکار و ایثارگر خدمت رسانی به انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی افزود: با تکامل برنامه های بسیج می‌توانیم در عرصه خدمتگذاری به انقلاب اسلامی و کمک به دولت در عرصه های مختلف اقتصادی و رونق تولید، اشتغال‌زایی در جهت رشد و تکامل کشور عزیزمان باشیم.

سلیمانی با بیان اینکه هدف اصلی بسیج کاهش مشکلات معیشتی و کمک به اشتغال و اقتصاد ملت ایران است، گفت: ان شاء الله امیدواریم به برکت خون مقدس شهیدان شاهد کاهش مشکلات مردم عزیز باشیم.

وی اظهار کرد: در آغاز دوره جدید بسیج شجره طیبه الهی انقلاب اسلامی در سفری به استان شهید پرور و ولایتمدار اردبیل در ابتدا به زیارت قبور مطهر شهدا عزیز رفته و عرض ارادتی داشتیم به مقام شامخ شهیدان والامقام شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم آل الله .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: شکر خدای متعال حضور یافتیم در منزل خانواده معظم شهید مدافع حرم علی آقایی تا از نزدیک از محضر مبارک این عزیزان التماس دعا داشته باشیم.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • یک فرهنگی
    0

    زنده و پاینده باد بسیج و انقلاب اسلامی .درود بر روح پاک شهیدان و ارزوی طول عمر زیاد برای مقام معظم رهبری .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها