۶۰۰ عنوان برنامه در شهرستان سمنان برگزار می‌شود

۶۰۰ عنوان برنامه در شهرستان سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامرضا قندهاری ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر سمنان اظهار داشت: در اولین روز از دهه فجر و هم‌زمان با زنگ انقلاب آئین ورود بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این آئین خاطرنشان کرد: این آئین روز 12 بهمن‌ماه برگزار می‌شود و هم‌زمان مزار شهدای سمنان نیز گلباران می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان به برخی از عناوین برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و افزود: نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس شهر سمنان و هم‌زمان با ورود امام خمینی (ره) به کشور از دیگر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان سمنان است.

قندهاری افتتاح هم‌زمان چندین پروژه‌ و طرح‌های عمرانی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و افزود: آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی در سمنان در اولین روز از دهه فجر برگزار می‌شود.

میهمانی لاله‌ها هم‌زمان با دهه فجر در سمنان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری برنامه میهمانی لاله‌ها در دهه فجر امسال در سمنان خبر داد و گفت: این مراسم روز 14 بهمن‌ماه در جوار مزار پاک شهدا برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قندهاری با بیان اینکه این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در جوار مزار شهدا برگزار می‌شود افزود: این مراسم روز چهاردهم بهمن‌ماه و در ساعت 14 برگزار می‌شود.

وی به دیگر مراسم و برنامه‌های این دهه اشاره کرد و گفت: برنامه 10 شب، 10 مسجد از دیگر برنامه‌های مهم این دهه که در برخی مساجد شاخص سمنان برگزار می‌شود.

وی برگزاری رژه موتوری و خودرویی یگان‌های نظامی و انتظامی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به مناسبت دهه فجر در سمنان عنوان کرد و گفت: این برنامه در اولین روز از دهه فجر و هم‌زمان با زنگ انقلاب در سمنان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در پایان نیز از مردم خواست در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز مانند سال‌های گذشته حضوری پررنگ و گسترده داشته باشند.

برنامه‌های دهه فجر در سمنان 7 و 30 دقیقه صبح با حضور استاندار سمنان آغاز می‌شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها