مسعود بهنود در کلاب هاوس خبرفوری:

رئیسی موفق نمی‌شود / دولت آینده توان غلبه بر چالشها را ندارد / تشکیل دولت فراجناحی از عقل به دور است

کلاب‌هاوس خبرفوری امروز با حضور برخی خبرنگاران مقیم خارج ایران، داغ شد.

رئیسی موفق نمی‌شود / دولت آینده توان غلبه بر چالشها را ندارد / تشکیل دولت فراجناحی از عقل به دور است

در روم خبر فوری در کلاب هاوس که هر روز با موضوع بررسی اخبار خبرنگاران برگزار می‌شود، مسعود بهنود، خبرنگار پیشکسوت و تحلیلگر سیاسی مقیم لندن حضور یافت.

مسعود بهنود در کلاب‌هاوس خبرفوری با اشاره به اخبار منتشر شده درباره کابینه رئیسی، گفت: خیلی از این مدل اخبار انتصابات از ناحیه خود افراد و یا اطرافیان شان مطرح شود. ما متاسفانه در کشور موسسه نظرسنجی نداریم خبرها همینطور بی سند منتشر می شود. بنابراین یا اینطور اخبار به محل اصابت می خورد یا خیر .

وی درباره طرح نام ضرغامی به‌عنوان وزیر ارشاد هم یادآوری کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد بسیار مهم و اساسی است و فکر نمی‌کنم اقای ضرغامی در این سطح باشد.

این روزنامه‌نگار پیشکسوت به بحران کرونا در جنوب شرقی کشور هم اشاره کرد و بیان داشت: گفته می شود روزی هزار نفر کرونا مثبت در سیستان شناسایی می شوند و ۹۰ در صد آنها دلتا هستند.

وی افزود: کشورهای بزرگ با آنهمه تکنولوزی یک یا دو تا واسکن عرضه کردند و ما یکهو پنج تا شش مدل تولید کردیم.

او با انتقاد از وضعیت واکسیناسیون در کشور ادامه داد: تعلل های عمدی برای استفاده از واکسن‌های داخلی می شود. در حالی که پول خیلی از واسکن های خارجی را داده ایم و یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان واکسن خریده ایم!

وی در ادامه بحث درباره چالش‌های پیش روی کشور، به قطع مکرر برق اشاره کرد و گفت: بیشتر از قطع برق در مناطق مسکونی، برق صنعتی ها می رود و این موضوع نگران کننده است.

او بحران کنکور هم چالشی در آغاز دولت رئیسی برشمرد و یادآور شد: باید لیاقت و استعداد سنجی در کنکور لحاظ شود. ممکن است شب کنکور داوطلبی مسموم شده باشد و آمادگی تست زنی نداشته باشد. خب چه می‌شود؟ اصلا مگر چند درصد از بچه ها در تست زنی مهارت دارند؟ دولت باید نظام پویا و منسجم در کنکور داشته باشد و آموزش های کنکور در دبیرستان ها داده شود.

او تصریح کرد: کنکور شده هیولا و یکی از دلایل مهاجرت خانواده ها همین کنکور است. انگلیس اصلا کنکور به این معنا ندارد. چهل سال است داریم می‌گوییم در مورد کنکور کسی گوش نمی‌دهد درحالیکه ایران تحول اساسی در آموزش و پرورش باید داشته باشد.

مسعود بهنود در ادامه به تشریح وضع اقتصادی مردم در شرایط پسا کرونا پرداخت و در روم خبرفوری گفت: مردم خرجی شان را ندارند، آن‌وقت دولت یک میلیون داد آن را هم گرفت.

وی ادامه داد: دولت بگوید مغازه‌ها را ببندید و من به مغازه‌ها نصف درآمدشان را می‌دهم. اما دولت هزار تومن هم بابت بستن مغازه ها نداد! یک ماه به بانک ها دستور دهید هیچ چکی را برگشت نزنند تا ببینید قرنطینه را مردم به خوبی اجرا می‌کنند یا نه‌.

وی درباره واکسیناسیون هم توضیح داد: هنرمندان که واسکن زندند کمک کرد به اینکه مردم علاقه‌مند به واکسیناسیون سراسری شوند.

بهنود افزود: اخباری پخش شد که هنرمندان پول گرفته‌اند که واسکن بزنند اما کاملا غیر واقعی بود ولی خیلی از رفقای اطراف من سوال می‌کردند که چقدر یاید بدهند که واکسن را بزنند!!!

او که در کلاب‌هاوس خبرفوری سخن می‌گفت، ادامه داد: من هر دو دُز را دریافت کردم و هیچ عوارض خاصی نداشتم. در دُز اول یک ربع سرگیجه داشتم و دُز دوم بعد ۶ ساعت خواب آلودگی عجیبی سراغم آمد.

وی بیان کرد: متاسفانه هنرمندان ناسزاهای زیادی در این جریان شنیدند و حتی بعضی ها جرات نکردند عکسشان را بگذارند. آقای گرشا رضایی در همین جریان فحاشی زیادی را دید و با توجه به اینکه مادرشان را تازه از دست داده بودند، گفتند که آنقدر به مادرشان فحاشی شد که مجبور شدند پست را پاک کنند!

این روزنامه‌نگار باسابقه و تحلیلگر سیاسی درباره موفقیت رییسی با توجه به همه این بحرانها گفت: نظر من که قطعی نیست چون ایران نیستم. اما در کل احتمال نمی‌دهم که رییسی بتواند کاری کند. چهل سال قبل انقلابی توسط کسانی شد که نمی دانستند و بلد نبودند چون به حکومت نرفته بودند. برای همین، همه از آرزوهای خود می گفتند.

وی افزود: گفتند که زندان ها را تعطیل و آب و برق را رایگان می‌کنیم. آرزوهایی بود که داشتند. البته این افراد قصد و غرضی نداشتند فقط از آرزوهای خود می‌گفتند و در بستر اجرا طرح‌هایی بر اساس آرزو شکل گرفت که بالاترین میزان این اتفاق در دوره آقای احمدی نژاد اتفاق افتاد‌

بهنود در ادامه به شعارهای ابراهیم رئیسی اشاره و بیان کرد: دولت فراجناحی که رییسی می گوید از عقل به دور است. چون عقل حکم می‌کند کسانی را برای وزرای خود انتخاب کند که هم فکر او هستند. آقای رییسی از نظر من موفق نمی‌شوند و این کلاف به هم پیچیده را آقای رییسی نمی تواند باز کند.

در ادامه این گفتگو، دیگر خبرنگاران و صاحبنظران ایده‌های خود را درباره مسائل روز بیان کردند.

منبع: خبر فوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 116
  • ایرانی
    0

    سخت‌ ترین کار رئیسی اینه که باید دولتی تشکیل بده که توان آبادگریش در حد توان ویرانگری دولت روحانی باشه، خیلی سخته!

  • سام نریمان
    0

    آقای رییسی موفق می شود به یاری خدا و مردمی که روز تشییع سردار قیامت آفریدند. ما برای اجرای طرح های جهادی و انقلاب اقتصادی قیام خواهیم کرد. با تمام توان به ظرفبت های داخلی و استعداد جوانان عزیزمان تکیه می کنیم . ما امیدمان به خدا و مردم است نه کدخدای جنایتکار.

    نظرات شما -
    • منصور
      0

      ما نیرو های انقلابی با جان و دل به این سید بزرگوار خدمت و کمک می کنیم تا به یاری خدا موفق شوند

    • کاربر ناشناس
      0

      ما نیروهای انقلابی با جان و دل به این سید بزرگوار خدمت و کمک می کنیم تا به یاری خدا موفق شوند

    • منصور
      0

      ما نیروهای انقلابی با جان و دل به این سید بزرگوار خدمت و کمک می کنیم تا به یاری خدا موفق شوند

  • کاربر ناشناس
    0

    به کوری چشم شما موفق می شود داره می سوزد اب بریر همانجا

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      ارواح عمه ات !!!!!

    • ناشناس
      0

      اصلا ارواح خالش

  • کاربر ناشناس
    0

    لعنت خدا بر اصلاح‌طلبان وطن فروش

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      هردوجناح بدلیل ناکارمدی محکوم به شکستند.....

    • ایرانی
      0

      لعنت خدا هم بر کمونیستهای نمازخوان !!!!!

    • کاربر ناشناس
      0

      خیلی خری

  • ایران آب داشت
    0

    سلام به مردم عزیز و شریف ایران . خب این هم از 4 سال آینده . از همین الانه دارن به شماها تلقین میکنن که 4 سال آینده مثه 4 سال گذشته هست و اقتصاد و تورم داغونتون میکنه و اصلن از دولت سیزدهم هیچ هیچ هیچ انتظاری نداشته باشین . فقط نمیگن که در ماههای آینده وقتیکه تمام سه قوه و دستگاهها و ارگانها همه از اصولگرایان معزز هستن و اختلاف نظری هم با هم ندارن . پس چرا موفق نمیشن !!!؟؟ آیا تاثیر قدرتهای خارجیه !؟ یعنی هنوز به اون استقلال آزادی که شعار 43 سال قبل بودش نرسیدند حضرات !!!؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مشکل مملکت ناکارآمدی همین بخشی است که فرمایش نمودی چون همین طیف که به آن اشاره کردی درچهاردهه قدرت را دردست داشته وبدلیل ناتوانی ، بیسوادی وضعف وتصمیمات بسیار غلط وبرخلاف منافع ملی ، بخش های مختلف مملکت رادرتمامی حوزه ها سیاسی ، اقتصادی واجتماعی به عقب ماندگی کشانده اند.

    • مشتبه
      0

      ببخشید اشتباه منفی دادم نادونی کردم بچگی کردم نفهمیدم دوباره مشقامو مینویسم از رو نظر شما هم صد بار مینویسم

  • Ali
    0

    باشه فقط شما ها موفق شدید!خخخخخخخخخ

  • ب
    0

    کسی که انگلیس زندگی می کنه نباید اظهار نظر کنه مردم ما افرادی نیاز دارند که به اونها امید هدیه بده شما جرأت داری در فضای مجازی انگلیس به سیاسیون بگو هیچ امیدی نیست اگه از انگلیس بیرونت نکردن . فقط ملکه انگلیس موفقه!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آقا یا خانم ب جان بیا تا خروارها امید واهی بهت بدم آی وضعمون عالیه مرغ کیلویی یک ریاله اصلا مجانی ببر برنج در خونه مجانی میارن گوشت که از آسمون برامون می باره چه هوایی چه وضعی چه زندگی وای دیگه بگم؟!؟!؟!

  • معترض
    0

    تجربه چهل ساله سیاسی و اقتصادی در پیش روی آقای رییسی است و ایشان باید این کلاف های درهم پیچیده شده را باز کند که خواهد کرد ان شاالله .......... . تمام چالش های سخت در ایران هم قابل پیش بینی بود و هم قابل رفع که اراده ای برای مقابله و اجرا در بین مجریان و متصدیان نبود .... عده ای عمدا در بستر تحریم ها قرار گرفته و به بهانه تحریم ناکارامدی خوشان را توجیه کردند ........... تمام محاسبات عقلایی یک طرف و این هم یک طرف که مردم مظلوم ایران خدایی هم دارند که خدا هست و کار خدایی می کند ...... پس ناامید نمی شویم و نمی ترسیم .

  • کاربر ناشناس
    0

    نظرریسی نظرامامرضاست وخادم مردم وبکوری چشم دشمنان پیروزمیدان حسودهرگزمیآسود. ماملت امام حسینیم. چراهشتسال قبل وقبلترنظرندادیدکه مردم راسرنگون وجوانان رابیکارومعتادوسرگردان کردنند. فقط عشق خدا

    نظرات شما -
    • ممد
      0

      عزیزم یکدفعه میگفتی نظر امام رضا نظر رئیسیه!!!؟ فکر نکنم مشکلی پیش می آمد. نکته بعدی از این ببعد خواستی نظر بدی چندتا نفس عمیق بکش، بعد یکم فکر کن و سپس با آرامش تایپ کن. کسی جلوتو نمیگیره، راحت باش

    • احمد
      0

      خدایا انان را که عقل دادی چه ندادی ؟؟ انان را هم که عقل ندادی چه دادی ؟؟

    • روستانشین
      0

      چرت و پرت نگو ما ملت مظلوم ایران 42ساله هی میگیم به کوری چشم دشمن که هر روز وضع بدتر میشه

    • ایرانی
      0

      اولا درست بنویس : امام رضا (ع) ؛ دوما شماها تمام دین و ایمان مردم را به باد دادید ؛ لااقل یه امام رضا (ع) را برای مردم بگذارید !!!!

    • ۹۹درصد
      0

      هنوز چه ...ق هایی پیدا میشن

    • رضا پایدار
      0

      اینگونه چرند گویی های افراد ساده لوح چشم حقیقت بینشان را کور کرده وبا یک سری توهمات خیال می کنند کسانی که واقعیت هارا در قالب یک نظر بیان می کنند دشمنند واز اول انقلاب همه ش انتظار فائق آمدن بر مشکلات را دارند زهی خیال باطل

  • معلم
    0

    چقدر بعضیها نادونن خدایا ما رو از شر این وطن فروشها نجات بده از دست مزدورانی که از دشمنان کشورشان پول می گیرن که نزارن ایران عزیز پیشرفت کنه و اخبار منفی رو پخش می کنن خبر فوری اگر راست می گی نظرمو بزار

    نظرات شما -
    • متعلم
      0

      نظرت برای خودت

  • کاربر ناشناس
    0

    تنها راه نجات دولت اقای رئیسی توافق برجام ،فروش نفت و ازاد سازی دلارهای بلوکه شده است وگرنه اگر این اتفاق نیافتد شعار وخوش خیالی است البته ارزوها و اهداف در بلند مدت قابل اجراست نه حالا که پولی برای سرمایه گذاری و تولید نیست

  • کاربر ناشناس
    0

    ما ملت غیور کمک سید بزرگوار می کنیم تا ریشه فساد و بی عدالتی خشکیده بشه همه جوره حمایت می کنیم دشمنان بدانند ملت ایران بیدار است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      وبدان که با اینها( الاخوان المسلمین )همه چیزبرباداست...

  • حسین
    0

    من به بحث های آقای بهنود کاری ندارم ولی اینکه آقای رئیسی موفق نخواهد شد، یک واقعیت است. بدلائل مختلف و یکی از علل آن اینست که همین تفکر در ۴۰ سال گذشته حاکم بر تصمیم گیری ها بوده تا کار با اینجا رسیده و لذا اگر با همین فرمان جلو برویم وضعیت بهتر از این نخواهد بود. از طرف دیگر، آقای رئیسی اهل تغییر کلی نیست. نگاه به تحولات قوه قضائیه نشان میدهد که ایشان به تغییرات سطحی بوجود آمده، که البته خوب هم بود، قانع شده است. تحولات در قوه قضائیه، در مقابل مشکلات باقی مانده بسیار ناچیز است. پس فعلا همین شهر و شهریار ادامه دارد.

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      حسین خان! بادریافت حق مزدوری آقازاده های حرام خوار،امورت خوب میچرخه؟

  • محدثه
    0

    اگر قرار بود به نظر امثال این آقا کارها رو پیش ببریم، الان به جای گربه‌ی نقشه‌مون،‌ یه موش مردنی باقی مونده بود!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      الآن هم در نقشه گربه این اما در واقع بدتر از بورکینافاسو و در حد یک پشه ایم!!!

    • ایرانی
      0

      از این گربه چیزی باقی نمونده دریای خزر دست روسیه و خلیج فارس دست چین به نظر شما هنوز گربه س؟؟؟؟؟

    • ایران
      0

      چیزی که باقی مونده یه گربه ی معلوله

  • فتاحی
    0

    ممنونم بچه ها خسته نباشید ، لازم نکرده برید بحال خودتون یه فکری بکنید .

  • ناشناس
    0

    تداوم سیاست تکراری وشکست خورده فعلی ازمعضلات لاینحل این مملکت است بویژه کسانی که کارنامه مشخصی درسیاست گذاری وتوان وبرنامه تحلیل اقتصادی ندارنداحتمال موفقیت چندانی نیزنخواهندداشت واینکه درکشور ما که هسته سخت قدرت ،خیالی برتعامل با دنیا و تغییر درسیاست های کلان نداشته همچنان انزوا و اقتصادرانتی وتحریم های بانکی موجود، مشکلات جامعه درآینده نیز ادامه خواهدیافت.

  • محمد حسین
    0

    اقای بهنود فقط نظرشون گفتن ولی متاسفانه مورد حمله افراطی ها قرار گرفته

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چرا همیشه نظرشون با دشمنی با ماست چرا؟؟؟؟؟؟

    • ............
      0

      ایشون کی هستند ایرانین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • هادی
    0

    رییسی که هیچ هر کسی دیگر که بیاید این تورم هزار درصدی واقتصاد برباد رفته این کشور را نمی تواند دزست کند اگرهم بگوید دروغ می گوید تا زمانی که تحریم ها برداشته نشود هرروز اقتصاد بدتر خواهد شد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ساکت شو نکبت سق سیاه

  • محمد
    0

    لطفاً چرت نگید.. آقای رییس جواب تمام این دشمنان مردم را خواهد..به یاری آقا امام زمان عجل الله فرجه الشریف.. ایشالله همیشه سلامت باشید.. آقای رییس عزیز مردمی هستند..هیچ کس نمی تواند غلطی کند...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کشک....

    • ناشناس
      0

      حرفهای توخالی وعده های پوچ

  • علی
    0

    دیگه خودشون میدونن همه مردم فهمیدن بی بی سی و اعوان انصارش با جمهوری اسلامی دستشون تو یه کاسه س، دیگه بدون تعارف تیتر خبر هم میزنن با افتخار

  • کاربر ناشناس
    0

    بترکدچشم حسودان که به هردری میزنندهههههههههههههه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به هردری زدید و۴دهه شکست وعقب گرد راتجربه کردید.....

    • ناشناس
      0

      بریداسفنددودکنیدکه هوا پسه ، واقعیتش ،شما‌ دیگه ازچشم افتادین ...به کدام داشته هاتون افتخارمی کنین.

  • بنده خدا
    0

    یدالله فوق ایدیهم، خدا کمک می کنه، سردار دلها سلیمانی، گفت: ما ملت امام حسینیم، به برکت امام حسین علیه السلام و حرمت خون پاک شهدا و یاری خدا، دست و دلهامون یکی می شه و امت واحده ای می شویم در برابر کفار

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      در ملت حسین (ع) اینقدر دزد و اختلاسگر و رانتخوار و فحشا و فساد و رشوه خوار و زمین خواری و فقیر و مردم تا کمر در زباله دانی و بیکار و معتاد و آقا زاده و گسل طبقاتی و کارگری که ۱۰ ماه حقوق نگرفته و .... وجود داره ؟؟؟؟؟!!!!!

    • ناشناس
      0

      با رانت وفسادوپدیده آقازادگی وچپاول سرمایه ملی بله.......

    • ح ز
      0

      انشاالله دم شما گرم تو با شکستگی بال قدم گزار که ما به جازبه امداد کنیم تو را ما که اعتقاد داریم ودیدیم مثلا سرنگونی ترامپ اونجا که انتخابات راما انجام ندادیم ومعجزات فراوان دیگر طوفان شن ووووو

    • به بنده خدا
      0

      احسنت ناز نفست به کوری چشم همه مزدوران و منافقان و خائنان

    • ناشناس
      0

      بزک نمیربهارمی ات ،قمبزه وخیارمی آت.

  • کاربر ناشناس
    0

    انشاالله. بازهم پیروزی بیستودوبهمن هزارچهارصدبارهبروریسی وملت حسینی جشن وپایکوبی برگزارمیکنندودشمنان

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      زرررررررشک.....‌(خیالباف)

    • سارا
      0

      همچین میگی جشن و پایکوبی هر کی ندونه فکر میکنه هر سال چه جشن و شادی ای به پا میکردید. همش مرگ بر این و اون بوده دیگه

    • جواد
      0

      خوب بعد ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ چیکار کنیم؟؟؟

    • ناشناس
      0

      باهمین حرفها وخیالات گفتید وهیچ هم نشد خیلی ازکشورها دراین ۴دهه دربیشترزمینه ها پیشرفت کردند وما ماندیم و وعدوعید وامید دادن های توخالی.....‌دراین چهل سال چه فرصت هایی که داشتیم وازدست دادیم وخواهیم داد.

  • ،،،
    0

    هر طوری که شده اصول گراهای تندرو یه بندی تبصره ای صادر میکنن ،میرن با آمریکا گفتگو میکنن و میان میگن آمریکا اومد پا چه خواری مارو کرد،،،

    نظرات شما -
    • ب سارا
      0

      ایشالله جشن عروسی من و تو با شکوه فراوان پرچم بالا میرود

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    به کوری چشم دشمنان داخلی وخارجی خواهید دید اقای ریسی پرچم را بالانگه خواهد داشت خداوند وعده نصرت به یاران صدیق خود داده است

    نظرات شما -
    • مورچه به هفت لنگ بختیاری
      0

      احسنت به شما ناز نفست دلاور

  • ناشناس
    0

    با حساب و کتاب مادی افرادی چون شما بله نمیشود. چون فهمش را ندارید. به جای پیشگویی ها و تلاش برای ناامیدی مردم آن هم در شرایطی که کمی نور امید بر دل آنها تابیده، بهتر است ساکت بنشینید سر جایتان و بگذارید افراد عملگرا کارشان را شروع کنند.

  • شهروند
    0

    ریسی با شعار همه کار میکنه 4 سال دیگه معلوم میشه چه گندی زده .

  • ناشناس
    0

    اگر کابینه ریسی افرادی مثل زاکانی ها باشند پس رفت قطعی است

  • علی جوادی نسب
    0

    متاسفانه ۴ سال گذشته خیلی افتضاح به بار اومد و ابن دعوا های جناحی باعث مشکلات زیادی شد و آقای رئیسی هرچقدر هم پاک و مدبر باشند نمیتونند این مشکلات فراوان رو حل کنند.

  • ایران
    0

    کاری که روحانی با کشور کرد امریکا نمیتونس انجام بده اقای رییسی یه خونه خرابه داره تحویل میگره انتظار دارید عصا بزنه زمین ایران 4 ساله گلستان بشه دولت روحانی تا تونست خررررررررررراب کرد

  • ............
    0

    تا کور شود هر آنکه نتواند دید چیه ضرغامی بیاد مشکلیه نترس عزیزم تو کشور محبوبت جولان بده

  • حسن
    0

    واقعا فکر می‌کنید مشکل دولت ها هستند که با جابه جایی اونها مشکلات حل بشوند فکر نمی‌کنید باید اعتراف کرد ایدئولوژی و طرز فکر جامعه است که باید تغییر کند امیرالمونین در نامه ای خطاب به حاکم بصره بعد از نصیحت های فراوان می‌فرمایند شرایط مردم و رعیت تغییر نمیکند(بهتر یا بدتر نمیشود) مگر تمام مردم جامعه بخواهند تا زمانی که ما جرات بیان اشتباه را نداشته باشیم( کما اینکه ۴۰ سال گذشته نداشتیم) تغییر حاصل نخواهد شد دوستان از آقای رئیس‌جمهور چ انتظاری رو دارند معجزه؟؟!! انتظار دارید یک شبه مشکل آلودگی هوا ریزگرد، سقوط ارزش پول، بیکاری،فقر و ... حل شود؟؟؟!!! رئیس‌جمهور را چ دیده اید؟ نکند عصای موسی دارد؟ مشکل طرز فکر ماست بخدا تمام دنیا جلو رفت ما به خاطر غرور و خودخواهی عقب ماندیم کمی به خودمان بیایم تلاش کنیم و زحمت بکشیم میهن خویش را کنیم آباد به طرف تمام دنیا دست دوستی دراز کنیم به حقوق و آزادی تمام افراد احترام بگذاریم دنبال بگیر و ببند نباشیم اینقدر دنبال دخالت در کشور های همسایه نباشیم چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است را سرلوحه کار قرار دهیم و در آخر انسان باشیم به امید روز های خوب...

  • علی آقا
    0

    آقای رییسی ریس جمهور محترم،ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تبریک به مناسبت پیروزی شما در انتخابات ریاست جمهوری،به عرض شما میرسانم بزرگترین چالش فعلی مملکت رفع تحریم و رفع و بهبود وضع اقتصادی و معیشتی مردم و مبارزه با گرانی روز افزون کالاهای مصرفی است .لطفا به این موضوع به صورت جدی رسیدگی نمایید.با تشکر

  • آمپاس؛اونم نه آمپاس آمممممپپپااااااس
    0

    بُزک نَمیر بهار میاد؛خَربُزه با خیار میاد.

  • ا
    0

    رییسی سهله ازاین جماعت هرکی بییاد نمیتونه مشکل حل کنه چون ایناازروزاول بقول خودشون خدعه کردن وخیلی بدتردارن ادامه میدن .خانه از پای بست ویرانه ۴۳ساله

  • سلام
    0

    دوستان و همفکران اقای رئیسی در مجلس و مجمع تشخیص با سنگ اندازی و گذاشتن چوب لای چرخ دولت کشور را به این روز نشاندند تا اصلاح طلبان و روحانی را منفور کنند و ریاست جمهوری را بدست بگیرند و به این شکلی که دیدید گرفتند و حالا ان اشی که برای اصلاح طلبان و روحانز پختند باید خودشان بخورند انهو خدا را در نظر نگرفتند که اخر این مردم چه گناهی کردند که شما با برجام و figfمخالفت میکنید و کشور را به این روز نشاندید حالا خودتان درست کنید دولت ائتلافی کشک است کدام اصلاح طلب و اصولگرای میانه رو حاضر است در دولتی کار کند که حلقه اول ان در دست پایداریهاست ایا طرح دولت ائتلافی برای نجات کشور است یا نجات تند روها اگر ائتلاف باشد چهار سال اول است چهار سال دوم قلع و قمع است چون این طرح ائتلاف برای رای اوری چهار سال اینده تنها دولتی که چهار ساله است این دولت است

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      بدون‌شک‌دولت‌رییسی‌درمیان‌دولتمردان‌گذشته‌بهترین‌خواهد‌شد‌چون‌عملکردش‌‌مانند‌آن‌خدا‌بیامرز‌رضا‌شاه‌وامیر‌کبیر‌است‌

  • حسین
    0

    با تایید نظر آقای بهنود ،تمام بدبختی این مملکت همین اختلاف بین دو جناح میباشد .پیشرفت مملکت و بدبختی مردم برایشان اهمیت ندارد و فقط به فکر منافع جناح و اطرافیان خودشان هستند .

  • داوود
    0

    سلام رئیسی زمانی موفق می شود نحسی 13 نگیرد چون دولت سیزدم است لذا از این به بعد بگید دولت 12+1 تا موفق شود قبلاً مهندسی شده است تا زمانی روحانی هست برجام نباشد بعد ماه مرداد برجام زنده می شود تورم کم می شود تا بگن رئیسی کرد رئیسی انگشت کوچک روحانی نمی شود

  • مادر
    0

    حتماً حسرت می خوریم قدر روحانی نفهمیدیم این مثل روز روش است

  • اب
    0

    بهنود یک وطن فروش مزدور هست دوست دارد دولت آقای رئیسی شکست بخورد اما به کوری چشم دشمنان داخلی وخارجی دولت آینده جهادی عمل خواهد کرد و بر مشکلات کشور فائق خواهد آمد

    نظرات شما -
    • حامد
      0

      حسرت مردک دروغگو...؟؟؟؟!!!!

    • امیر
      0

      جهادی یعنی چی؟ یعنی بیشترین بازده درکمترین زمان و کمترین هزینه! وقتی مدیریشناخت و تخصص نداره نمیتونه هیچکدوم از اینا برسه! نمونه اش همین هفته پیش یکی از همین مدیران کاری رو که در اسرع وقت یعنی یکی دو ساعته با حداقل هزینه یعنی حداکثر یک تومن و حداقل امکانات یعنی با دو تا ماشین میشد انجام داد رو با نزدیک 12 ساعت و چهار ماشین و 3 و نیم میلیون به اتمام رسوند. توضیح نمیدم بیشتر از این چون فطعا این سایت رو چک میکنه. پس خواهشا شعارهای کیلویی ندید.

  • محمد
    0

    حنای شماها دیگر رنگی ندارد وانشاالله خواهید دیدکه چگونه زندگی مردم به کوری چشمتان دگرگون خواهد شد

  • ماس موسی
    0

    جانم فدای رهبرم سید علی خامنه ایی

    نظرات شما -
    • به ماس موسی
      0

      احسنت،ناز نفست مشتی،باریکلا شیرمادرت حلالت واقعا .ایولا

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    سلام‌و درود بر روح خمینی کبیر(اللهم صلی علی محمد و آل محمد)و درود بر رییس جمهور منتخب سید ابراهیم رییسی که بوی ایشان را میدهد خداشاهده ایشان را که میبینم به یاد رهبر فقید انقلاب میفتم و گریه میکنم .

    نظرات شما -
    • مهدیار
      0

      احساساتی نشو برادر، برو پرایدت رو بده صافکاری!

    • ممد
      0

      من شامه ام قوی نیست، میشه لطفا بفرمائید دقیقا بوی چی استشمام می کنید؟

    • حسن
      0

      اینقدر خنک نشو

  • کار بر ناشناس
    0

    رئیسی همینطور که تو قوه قضائیه موفق بودن به لطف الهی تو ریایت جمهوری شونم موفق خواهند بود..

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      آره خیلی موفق بود ؛ ریشه فساد و رانت و اختلاس و رشوه و قاچاق کالا و مواد مخدر و زمین خواری و ........ خشکیده شده !!!!!!!!!!

    • محسن
      0

      آخ كه چقدر بي دغدغه شديم از بس كه قوه قضايه خوب عمل كرده ... كاش يه دزدي يا قتل بشه ببينيم دزدااا و قاتلا چه شكلي هستند؟

  • کوچ نشین
    0

    چهل سال قبل انقلابی توسط کسانی شد که نمی دانستند و بلد نبودند>> راستی رفتی رای دادی لندن ساعت 7 صبح باز بود ؟؟؟!!!دقیق بگو مردک تو نقشت در آن زمان و این زمان چه بوده و چیست دستتون دیگه رو شده >> تو امثال تو که تمومی هم ندارین همتون انگلای خونخوارین که به جون مردم ایران افتادین}}

    نظرات شما -
    • به کوچ‌ نشین
      0

      نون بازوت رو بخور نه نون مزدوری نون مزدوری خرج دوا درمونت میشه آخر

    • سید
      0

      مزدور تویی که جانماز آبکش و ساندیس خورید نون به نرخ روز خور رو پیشونی را با سنگ داغ جا مهر میزنید که یعنی بله ....

  • مخاطب
    0

    بکوری چشم بهبود وامثالان احمقش رئیسی عزیز ومحبوب به اذن ویاری خدا وکمک مردم شریف همانند حضرت موسی بر توطئه های فرعون غلبه خواهد کرد . لعنت بر دشمنان ومزدوران پست و رذل داخلی انها. بدبختهاخودتون تو کشورهای غربی تو فاضلاب خودتون موندید با28درصد رای خاک به سرتون شده حالا تو امور ایران فضولی میکنید. بی کفایتهای قبلی تنبل و منجمد ومنفعل بودند مثل اینکه کسی در ماشین پارک شده کنار خیابان به بقیه ماشینهای در حال حرکت بگوید تند می روند نه بدبخت تو توقف کردی و جا مونذی

  • ناشناس
    0

    زهی خیال باطل این افرادی پیام اینحوری میدن که رئیسی موفق میشه یه مشت دهه هفتادی و هشتادی بیشتر نیستن اخر کار همه رئیس جمهور ها ی ما اول با سلام صلوات میاد با فحش بدرقه میشه همین افرادی که کامنت تند می نویسن۸سال دیگه اولین نفری هستن که اعتراض و فحش میدن ،

  • پل تنگ صورتی
    0

    دعوا نکنید جوجه رو آخر پاییز میشمارن

  • جمهوری ایرانی ویران
    0

    زررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررشک.

  • حامد
    0

    این متن که همه اش سیاه نمایی و آیه یاس بود به هر شاخه پریده و دقیق نیست

  • سید ابوالقاسم
    0

    وقتیکه مسئولین برای مذاکرات برجام می رفتند همزمان سپاه یک راکت به آسمان پرتاب میکرد و آنان دست از پا درازتر برمی گشتند این عدم تطابق بین سیستم ها و مخالفت های پنهانی با یکدیگر مملکت را دچار مشکل و مردم را بیچاره کرد.حال دولت رییسی سازش با سایر المانهای قدرت در کشورکوک است وامید اینست که با روی کار آمدن دولت جدید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل گردد و لی اگر اوضاع بهتر نشود و حتی بدتر گردد دیگر هیچ موتور امنیتی نخواهد توانست جلو خروش مردم را بگیرد.

  • ....
    0

    نظرات موافق و مخالف وجود دارد . باید اجازه داد دولت جدید مستقر شود و یه ۳ ماهی هم بگذرد تا بتواند امور مختلف را در دست بگیرد ، برنامه های خود را تا حدی عملیاتی کند و سپس قضاوت کرد .

  • امید
    0

    چرا از الان دارید پیش داوری میکنید ما که ۸ سال ازعمرمون با وعده لغو تحریم و درست شدن اوضاع گذشت حالا یکسال هم صبر کنیم وضع اقتصادی داغونه ۸ سال دولتی سرکار بوده که جز خرابکاری حالا بماند عمدا یا سهوا کاری نکرده پتکی که روحانی دست گرفت و تو سر تولید و صنعت زد حالا رئیسی باید آچار دست بگیره پشت سرش راه بیفته برا تعمیر که قطعا کار سختی در پیش داره امیدوارم تو این راه موفق باشه

  • فرهنگی
    0

    این مسعودبهنود کیه ،چکاره ست!؟اوبه کدام کدخداپرست حرام خواری سواری میدهد

  • دن کیشوت
    0

    تا وقتی حکومت دست آخوندها و دست پرورده های انگلیس است اگر امام زمان هم رییس جمهور شود،کاری از پیش نخواهد برد،همانطور که در زمان حکومت معاویه،امام زمان که امام حسن مجتبی علیه السلام بود،کاری از پیش نبرد و همینطور، سایر امامان در حکومت های اموی و عباسی. دیگر تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل!

    نظرات شما -
    • به دن کیشوت
      0

      باز این دن کیشوت گلابی پست گذاشت خخخخ

    • علی
      0

      امام زمان عج با اذن خداوند قادر و متعال، حکومت عدل الهی را در جهان مستقر، و حاکمان ستمگر را نابود، و مردم فوج فوج به ایشان ایمان می آورند. البته در زمان غیبت کبرای آن حضرت ، اشخاصی با اذن ایشان توانسته اند چند صباحی یک حکومت اسلامی بوجود آورند اما با گذشت زمان و نفوذ منافقان اموی صفت به عنوان کارگزار اسلامی ، حکومتشان منحرف و منقرض شده است. باید برای فرج امام زمان عج دعا کرد و خود این دعا ، احتمالا باعث ورود به بهشت وعده داده شده خواهد شد.

  • استقلالی با منطق
    0

    طرفدار همتی بودم و هستم.....ولی این بحثا الان راحب رئیسی دوهزار ارزش ندارن....یه ۵ماهی باید بهش زمان بدن...چون ۵ماه اول خیلی مهمه و اگه تونست حداقل یه خودی نشون بده.....اون موقع عیارش مشخص میشه ، نه الان که نیومده یه مشت بیکار داریم راجب آیندش تصمیم میگیریم....هرچی باشه به رای مردم احترام میذارم،ایشاالله بتونه از پس مشکلات بر بیاد،چون واقعا کلافه شدیم

  • امیر
    0

    هر کس با آمریکا در افتاد و افتاد این عراق با آمریکا دوستی کرد اوضاعش ن از ما همچین بهتره که شدیم باج بدشون برق گوشت بهترین محصولات کشاورزی آخی ما از عراق داعش زده هم بدترین چند روز هست میریم سر کار برق نیست دست از پا دراز تر میشینیم حرف های نامربوطی پشت سر نظام میزنیم

  • کریمی قدوسی
    0

    حضرت آیت الله العظمی سید دکتر رئیسی مد ظله العالی با رای بالای ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران حتما موفق می شود و وضعیت معیشتی مردم ایران حل خواهد شد و مردم در رفاه و آسایش و خوشی زندگی خواهند کرد.اجرکم عندالله

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      چاپلوسی هم حدی داره قدوسی

  • قلندر واقعی
    0

    بابا نان آورد مامان غذا پخت .....بابا از شرمندگی دق کرد مرد مامان روانی شد بچه‌ها ویلان و زباله گردی پیشه کردن ...

  • م س
    0

    آقای ریسی اگر میخواهد موفق باشد بایستی اتاق فکری متشکل از اساتید و دانشجویان نخبه و مدیران کاربلد و استراتژیک خوانده تشکیل بده هر هفته جلسه با موضوع خاصی عنوان نماید و بعد از یکهفته از اتاق فکر جواب بخواهد مطمئن هستم در این صورت موفق خواهد شد این تجربه را من در سطح کار خودم انجام دادم در قامت کار خودم موفق شدم

  • ر
    0

    آقای رییسی شاید بتواند شکاف عمیقی بین حکومت و روحانیت دین به دنیافروش ایجاد کند یعنی اینکه دستان روحانیت را از بیت المال کوتاه نماید‌ و اوضاع اقتصادی بهبود یابد، در غیراینصورت غارتگران بیت المال بیش از گذشته ثروتمندتر ، و فقرا فقیرتر می شوند و کشور در سراشیبی و انحطاط می چرخد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها