مصادره خانه امرالله صالح و قتل برادرش به دست طالبان/ عکس

گفته شده طالبان شب گذشته روح‌الله، برادر بزرگ امرالله صالح را در پنجشیر همراه با یک تن دیگر تیر باران کردند.

مصادره خانه امرالله صالح و قتل برادرش به دست طالبان/ عکس

طالبان خانه امر صالح معاون اول اشرف غنی رئیس جمهور سابق افغانستان را مصادره کرده است.

امرالله صالح که بعد از فرار اشرف غنی به پنجشیر رفته و خود را سرپرست ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرد؛ در روز‌های اخیر از همین منزل در پنجشیر گفته بود: به تاجیکستان فرار نکرده ام و همچنان در پنجشیر مقاومت می‌کنم.

امرالله صالح اکنون مشخص نیست کجاست، اما طالبان مدعی است به تاجیکستان فرار کرده است.

براساس گزارش‌ها برادر امرالله صالح نیز در یک ایست و بازرسی طالبان در پنجشیر کشته شد.

گفته شده طالبان شب گذشته روح‌الله برادر بزرگ امرالله صالح را در پنجشیر همراه با یک تن دیگر تیر باران کردند.

(عکس)

امرالله صالح در پنجشیر

(عکس)

یک عضو طالبان مسلح پس از مصادره خانه امرالله صالح در پنجشیر

(عکس)

روح الله برادر بزرگتر امرالله صالح که به دست طالبان کشته شد

منبع: فرارو

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 42
  • عادل
    0

    برگ درختان سبز از نظر هوشیار ----------- هر ورقش دفتریست معرفت کردگار.........

  • عبدالله
    0

    رفتار طالبان در کشتن و مصادره اموال تداعی کننده یاد و خاطره بخش کوچکی از اعمال و رفتار خلخالی و .... در سال 57 در کشور خودمان است

    نظرات شما -
    • خويى
      0

      عين واقعيت ،چرا منفى ميگذاريد اگه اطلاع ندارى ،يك سؤالى از بزرگترها بپرسى بهتر است

    • سلام
      0

      جای جلاد و مظلوم رو عوض نکنید .....تروریست های رجبی حتی به کودکان هم رحم نکردند .....مثل این میمونه که سی سال دیگه بگیم کسایی که داعشی ها رو کشتن آدمای ظالمی بودند ....درسته که رسانه های ملکه انگلیس که با پول سعودی ها تغذیه میشن خیلی کار رسانه ای سنگین میکنند ولی این به معنای تعطیل کردن فکر و اندیشه نیست

    • ب عبدالله
      0

      خلخالی تنها نبود گنده تر او پشت او بسیار زیاد بود

    • حیران
      0

      ب سلام داداش سال 57 ادمای رجوی یا به قول شما رجبی هم همکار اقای خلخالی بودند.....

  • ناشناس
    0

    چه جالب از نظر اصول گرایان بین مسلمانها و مظلومین هم تفاوت هست و به اصطلاح خودشون شهروند درجه یک و دو داره، چون طالبان تقریبا با اصولگرایان هم فکرند در برابر فاجعه پنجشیر ایشان سکوت اختیار کردند.

  • پیام
    0

    فرق فرار امرالله صالح با اشرف غنی در چیست؟ قرار بود امرالله بماند و مقاومت کند، ولی با فرارش وضعیت را بدتر کرد و تعداد زیادی از مردم قهرمان پنجشیر را به کشتن داد.

  • کارمند
    0

    خاک پای برادران طالبیم . چون پوزه امریکا را به خاک مالیدند

    نظرات شما -
    • ب کارمند ایگس آن دو ایگس
      0

      ای زاررررررررررررررررررررررررررت و زرررررشک به نام تو کارمند اداره خاکبرسری آبجی تو بفرست جهاد نکاح صواب داره

    • ا
      0

      امیدوارم خودت وخانواده ات بدست انها بیفتی

    • آریایی
      0

      اگه سنت بالاست و دختر 14 ساله داری به نکاح برادران مبارز طالبانی ات در بیار !!!!!!!

  • افغانستان
    0

    رفتن امرالله صالح به پنجشیر وادعای قرارگرفتن درجبهه مقاومت داخلی افغانستان یک نمره منفی دراین جبهه است .شخصی که دررادیو فردا به بودجه سازمان سیا امریکا اداره میشود هرکس مطالب پنجشیر را بخواند که امرالله صالح جزئی از ان مجموعه هست بخودی خود سست میشود . شاید دلیل اینکه ایران موضعی نگرفته باشد همین معنا را داشته باشد .ظاهرا فرزند شاه مسعود فارغ التحصیل دانشگاههای آمریکا هم مزید برعلت باشد که خودمیتواند وابستگیش را به عوامل سیا پررنگتر کند درهرصورت طالبان هم بنوع دیگر بدلیل ایدئولوژی وتکفیری که اکثر جامعه جهانی آنها را قبول نمیکنند داستان مثنوی هزارمن کاغذهست که دردراز مدت هم مشکلی برای مردم ایران درست کنند .آنچه سبب میشود فعلا همسایگان افغانستان فعلا موضعی نگیرندناتوانی طالبان دراداره آینده افغانستان است کشوری بدون تعامل با سایر کشورها یعنی درانزوا قرارگرفتن است .باید دید کدام دولتها از فضای موجودطالبانیسم نفع میبرد .صدرصد با دخالت سایر کشورها درامور افغانستان بقیه هم ناچار میشوند راهی برای حضور درافغانستان بیابند چون حاکمیت طالبان را یک تهدید برای خود میدانند درهرحال باید منتظر ماند ودید نگاهشان به جامعه مدنی درکدام چارچوب تعیین میشود .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اخوی از هرجا این مطالب رو سرج کردی سر کارت گذاشتن اولا صالح و عبدالله عبدالله در دولت قبل جزء جناح طرفدار ایران بودن پسر احمد شاه مسعود درسته در دانشگاهای اروپا درس میخونه خانوادش و خودش تحت حمایت شهید سلیمانی بودن حتی شهید سلیمانی اجاره خونه تهران این خانواده رو میداد میدونی چرا چون پنجشیر تیکه جداشده ایران بود چون همشون تاجیک و فارس زبان اصیل بودن از قدیم منطقه ایران گفته میشد این چرت و پرتها رو مینویسی حداقل برو درست اطلاعات کسب کن تندروهای ایران هن که میبینی الان دو دوی اینهاس مخالف فارس و کلا شیفته عربها هستند

    • بین الافغانی
      0

      آقای ناشناس پنجشیر ازحیث تاریخی و تاجیکستان گرچه با ماهمزبان وسرزمین ایران بوده اما دلیل قاطع بر اینکه راه درستی را بروند نیست همین سرداری که اسم میبری بواسطه جریانات داخلی وخارجی که دردولت قبل موجب شد که ترور شود دلیل بر این ادعاست .ثانیا اوضاع سیاسی درهرمقطعی اززمان تغییر پذیره اینکه اجاره خونه او را سردار میداد دلیلی قانع کننده دراین مقطع نیست طالبانیسم هم خطری مضاعف برای ما دارد . اگر اینطور که شما میگویید شبکه های معاند کشور را درنظر بگیرید که بشدت از پنجشیر حمایت میکنند درست همانهایی که از سرویس جاسوسی انگلیس ورادیو فردا توسط سیا بودجه میگیرند .کافیه یه مقدار اخبار معاندین کشور ایران را بدقت وارسی کنید . ورود به بعضی مسایل منطقه ایی وتصمیم بریک موضوع منطقه ایی اگر لازم شد شما را هم قربانی میکنند .بحث اشغال سرزمین ایران نیست چون ایرانیان به سرزمینشان بسیار حساس هستند بنابرین بعید میدانم خارجی ویا مزدورانشان موفقیتی بدست آورند . موضوع افغانستان تازمانیکه دخالتی درآن صورت نگیرد باید به یک دولت فراگیر کمک کرد والا افغانها بدون توجه به آنها بشکست خواهند رسید .حمایتهای غربی واروپایی برای درگیری خونین وعدم ثبات درافغانستان درپنجشیر عیان است وکمکهای پاکستان برای توسعه نفوذ خود درشرق ایران انکار ناپذیره یک راه میانبر برای ارتقائ امنیت ملی کشور باید درنظر گرفت که سیاسیون کشور ما را دور نزنند واین را بدانیدماری که بزرگ شده خودماست به افعی تبدیل شده است که خودشما را هم خواهد بلعید .

    • افغانستان
      0

      اقای ناشناس من ازجایی سرج نکردم اینها تحلیل خودمه باید قبول کنی که صالح ۲۰ سال دررادیو فردا شاغل بوده وکسی که ۲۰ سال نون خور سازمان سیا بوده هیچگاه کدخدا خودش را رها نمیکنه اگر خلاف ان عمل کنه دخلش را میارند

    • مراد
      0

      همه کسانیکه مدعی بودند که امنیت منطقه باید بدست دولتمردان منطقه اداره شود اکنون آزمایش چنین ادعایی درافغانستان درحال رخ دادن است سازمان جاسوسی آمریکا:سیا؛ آشکارا خارج شداما عوامل آنها هنوز بسیار فعالند وبه قومیت ، نژاد، مذهب دامن میزنند تا ادعای سپردن امنیت منطقه بدست کشورهای منطقه را تضعیف کنند .علی الرغم اینکه مسلمین اعتقاد دارند که نژاد وزبان وقومیت دلیل برتری انسانها بردیگری نیست بلکه تقواست که برتری دارد اما می بینیم که اختلافات ایدئولوژیک درمیان مسلمین سبب کشتارهمدیگر درسایه همین زبان ومذهب وقومیت شده است . همه چیز را برای قتل وخونریزی درنظرمیگیرند جز تقوای سفارش شده قرآن مسلمین -انچه اکنون ما درافغانستان مشاهده میکنیم خلاف سفارشات کلام وحی است . پایان ناپذیری این فرقه گرایی هم سبب شده منافع نامشروع اجنبی درسایه همین اختلافات تامین شود وهرروز شاهد به یغما بردن ثروت مسلمین هستیم طالبان با اعتقادات خشک از یک طرف ووابستگی عده ایی مخالف طالبان هم موجب عدم اسایش مردم خودشان شده است .

  • شوقی
    0

    و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون ، شهید راستین در راه حق

  • نسیم
    0

    اینا چرا رو دوششون ملافه میندازن؟

  • سرباز فدایی رهبری
    0

    درود خداوند بر سربازان واقعی و عزیزو خالص اسلام، برادران عزیز طالبان خداوند به شما اجر دهد...

    نظرات شما -
    • به سر. باز فدا کاری ساندیس خور طالبانی
      0

      ای تف به ذات نجست ریاکار کمونیسم دگم اندیش ناموستو بزار جهاد نکاح طالبان

    • ایرانی
      0

      انشاالله یکی از این برادران عزیز نصیب خانواده ات بشه لذتش رو ببری

    • بهروز ترکه
      0

      سرباز:شرفت کجا رفته؟ فرزند ابو سفیان

    • دیدهبان
      0

      صبر کن برادر عزیز شب درازه

    • ا
      0

      نادان اینها همان حرامزاده هاییهستند که سفیر مارا کشتند والان خون ملت را می ریزند

  • قلندر واقعی
    0

    جناب رییس‌جمهور در یک بیانیه گفتن ما همچنان از لبنان و فلسطین یمن و چ و چ حمایت میکنیم همش از عرب جماعت حمایت میکنیم اگر صداقت و ایمان راسخ به به قیامت دارید و می گویید ما در سراسر عالم از مقاومت حمایت میکنیم چرا از مقاومت راستین نیروهای دره پنجشیر حمایت نمی کنید فارسی زبان ها اخ تف هستند !!!!?بابا دم خروس و خروسها بیرون زده لااقل با زبان حمایت کنید اصلا سوری حمایت کنید اصلا کمی دلداری بدید چرا به رژیم کودک کش طالبان تروریسم قاتلین دختر بچه‌ها و متحجرین احمق جهاد نکاح طالبان روی خوش نشان میدهید استراتژی شما چیست؟

  • رضا95
    0

    کاراگاه نیستم ولی عکس پشت صحنه طالبان از کتابخانه با بالایی فرق داره؟

  • جنوبی
    0

    لعنت خدا بر طالبان، شما خوشحالی طالبان با آمریکا سر جنگ داره، اشتباه نکن بزرگوار طالبان بخشی از داعشه فرقی بین آنها نیست همینطور دختران را به زور به اسم جهاد نکاح میبره، به زن و بچه رحم نمیکنه، مخالف حضور زنها در عرصه های اجتماعی است، دستش با تروریست‌های افراطی پاکستان یه کاسه است، تشنه بر برادر کشی خون و خونریزی، از انسانیت بوی نبردن، تازه افغانستان گرفتار تر از قبل شد، قدرت بگیره طالبان با تمام کشورهای اروپایی فتنه گر وارد مذاکره میشه واسه قتل و عام مسلمانان همسایه، از میوه ها توتی رسیده.

  • پامنقلی
    0

    وحشیهای خونخواراصل خودشون رادارندنشان میدن

  • علی محمدی
    0

    خداوند.ج.لعنت کندطلبان ترورزم وطرفدان وهمپیمانان طالبان را،،،, . . ،،،

  • درویش
    0

    آقای کارمند معلومه جوونی وبی تجربه طالبان را خو د آمریکایی ها به کمک پاکستان ساختند اخیرا بایدن گفته ما با طالبان منافع مشترک داریم طالبان را آزاد گذاشتن که منافع اونها را تضمین کنه وآبروی اسلام را بیشتر ببره کجای کاری?

  • ناشناس
    0

    تبریک به حسین شریعت مداری و کریمی قدوسی.

    نظرات شما -
    • ا
      0

      نوچه های شریعتمداری جنایت می کنند

  • احمدرضا
    0

    ظهورامام زمام نزدیک

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چرا زمانی که 9 میلیون ایرانی شیعه در سال 1298 شمسی بدلیل گرسنگی و بیماری و وبا مردند حضرت ظهور نکردند ؟؟؟؟؟؟

  • احمد شاه مسعود
    0

    به عکس خیره شو.مچ دست( با اون سن) در چشمهایش یک ذره ترس نمیبینی

  • ایرانیم
    0

    ایران چرا خوابی طالبان ابوسفیانی دارن پنجشیر رو می گیرن!

  • احمدرضا
    0

    کی میشه ازشراین افغانیاراحت بشیم ایناروازایران بیرون کنیداگه اینانرند حقوق کارگربالانمیره کاش طالبان نگذارندافغانیاازمرزکشورشون خارج بشن درودبرطالبان

  • محسن
    0

    سردار سلیمانی بود جلوی سقوط دولت افغانستان رو می گرفت چه رسد به تسخیر پنجشیر

  • ا
    0

    لعنت خدابرکسانی که ازاین حرامزاده های اجنوی حمایت می کنند

  • محمدایمان
    0

    چ مثل چمران افغانستان نیاز به یک چمران ایرانی داره

  • ذوب در ولایت
    0

    بکشید همدیگر که آمریکا خیالش راحت باشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها