خبر مهم یک فرمانده ارشد ارتش درباره تجهیز نظامی استحکامات مرزی کشور

سرتیپ آذریان گفت: سربازان ارتش و مرزبانی، مرزداران و ولایتمداران ایثارگری هستند که از سرزمین امام رضا(ع) حراست و حفاظت می‌کنند.

خبر مهم یک فرمانده ارشد ارتش درباره تجهیز نظامی استحکامات مرزی کشور

امیر سرتیپ آذریان در آیین افتتاح اماکن اداری و آسایشگاه گروهانی پایگاه شهید موحدی علی آبادی در منطقه مرزی جنت‌آباد اظهار کرد: استحکامات مرزی در مرزهای شمال شرق با مدرن‌ترین تجهیزات توسط گروه‌های رزمی مهندسی ارتش احداث می‌شوند. گروه‌های مهندسی رزمی عهده‌دار ساخت پایگاه‌ها، آسایشگاه‌ها و اماکن اداری و نظامی ارتش و همچنین ایجاد زیرساخت‌های زیستی در مرزها هستند.

وی گفت: مأموریت دیگر گروه‌های رزمی مهندسی، پروژه انسداد فیزیکی مرزهای شمال شرق می‌باشد که در چند نقطه مرزی در حال اجراست. نیروی زمینی ارتش از لحاظ تجهیزات و لجستیک در شمال شرق کشور مشکل خاصی ندارد و در صورت نیاز، با همیاری ستاد کل نیروهای مسلح، آن را برطرف خواهد کرد.

وی تصریح کرد: سربازان ارتش و مرزبانی، مرزداران و ولایتمداران ایثارگری هستند که از سرزمین امام رضا(ع) حراست و حفاظت می‌کنند.

اماکن اداری و آسایشگاه گروهانی پایگاه شهید موحدی علی آبادی ارتش در مرزهای مشترک ایران و افغانستان در منطقه جنت آباد شهرستان صالح آباد با ۶۶۰ متر مربع مساحت و ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار احداث شده است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    یا مهول هوله واهوال

  • غیر قابل نشر
    1

    سرزمین امام رضا خودشون ومسول مالیشون علم الهدی هستند که محافظت کنند نیاز به کس دیگه ای نیست !!! ما برا محافظت از عزیزانمون دست به دامان امام رضا میشیم انوقت شما میخوایید از سر زمینش دفاع کنید ؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      امام رضا احترامش سر جاش، ولی سما برا محافظت از عزیزانت باید دست به دامان خداوند باشی نه بنده خدا

  • ناشناس
    0

    نه

  • ناشناس
    0

    خخخخخخخ.

  • محمود احمدی
    3

    ما ائمه راواسطه قرار میدیم ،بین خود وخدایمان چون اونا آبرودارند پیش خدا ،اصل اینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها