فال حافظ چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش، اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ را بخوانید.

فال حافظ چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره ۳۲۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خدا را شاکر باش چرا که تاکنون هرچه از او خواسته ای به تو بخشیده است. زندگی آرام و سعادتمندی در اختیار داری که علاوه بر لطف خدا حاصل همت خود تو نیز می باشد. به تازگی مشکل کوچکی برای شما بوجود آمده که بزودی با کمک یکی از دوستان حل خواهد شد. پس نگران آن نباش و از زندگی خود لذت ببر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های نهم و دهم می فرماید:
* از آن زمانی که آشوب چشمانت به من رسید و من را مفتون ساخت، از شر فتنه روز آخریت آسوده خاطر شدم.
* دیشب عنایت خداوند مژده ام داد که ای حافظ، از هوا و هوس توبه کن که من برای عفو گناهانت کفیل شدم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- به شما مژده می دهم که این فال بسیار نیکوست و کبوتر اقبال در چند قدمی شما قرار دارد. مواظب باشید که آن را با بی مبالاتی، سستی و بی دقتی به پرواز در نیاورید. این نیت بر شما مبارک باد.
۳- نیت شما حتماً عملی می گردد. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.
۴- اگر حوصله و شکیبایی را پیشه کنید، بر تمام کارها دست می یابید و پرواز هم پیمان شما خواهد شد. پس جای نگرانی وجود ندارد و همه چیز بر وفق مراد شما و او خوهد بود. کار انجام می یابد. ازدواج و طلاق عملی می باشد. بر رقیبان پیروز می شوید. کار دلخواه را به دست می آورید. پس بر سرعت عمل و دقت خود بیفزائید.
۵- اگر دیدمان عارفانه گردد، امواج زمزمه می کنند و مرغ سحر نغمه داوودی سر میدهد. صدای پای آب را که در راه عشق حرکت می کند، به خوبی می شنویم. این فال بر شما مبارک باد.
۶- رنگ نارنجی یا سبز را برایتان پیشنهاد می کنم زیرا جرات و جسارت شما را زیاد می کند و توانایی در کار و وسعت ذهن به شما می بخشد. همچنین احساس امنیت به شما و دیگران خواهد بخشید.

متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۳۷۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

شما انسان بلندپروازی هستی و همین بلندپروازی ها باعث می شود در دام غم و غصه های کذایی اسیر شوی. به جای خیالبافی و بلندپروازی از همین امکاناتی که در اختیار داری استفاده بهینه و مطلوب به عمل آور که به آنچه می خواهی بی هیچ تردید می رسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- در راهی قدم گذاشته اید که نصیحت دیگران فایده ای ندارد ولی بنده به شما می گویم که اگر برخدا توکل کنید و نذر خود را ادا کنید و سرعت عمل، دقت و فعالیت را همگام سازید، شاید موفقیتی در این کار باشد. چنانچه از آن صرف نظر کنید، بمراتب بهتر است.
۲- غم و غصه روزگار را بیش از این نخورید بلکه با درایت و کیاست عمل کنید. بدانید که نسبت به دیگران زندگی آرام تری دارید و از زندگی خوبی برخوردار می باشید که دیگران به زندگی شما حسادت می ورزند.
۳- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:
* در گذرگاه دنیای فانی که تخت و کرسی جم یا تخت حضرت سلیمان پیامبر هم دستخوش نابودی می شود، اگر غصه بخوریم پسندیده نیست. بهتر آنست که باده بنوشم و غم نخوریم.
* تا باشد که روزی دست ما به کمربند یار برسد. مانند یاقوت سرخ، غرق در خون دل شده ایم و رنج می کشیم.
* ای پندگو به ما آشفته دلان اندرز نده که ما با داشتن گرد و غبار کوی یار به بهشت هم توجهی نداریم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- چند شب آینده خوابی می بینید که می خواهید سوار ماشین بزرگ یا هواپیمای غول پیکری شوید. تعبیرش اینکه می خواهید زندگی را با قدرت تمام به سوی هدفتان هدایت کنید. پس موفق می شوید. به زودی ملاقاتی پسندیده خواهید داشت و سفر مهمی در پیش دارید. همسر شما مهربان خواهد بود ولی شما بد زبان می باشید. سعی کنید کانون زندگی را گرمتر کنید. یکی از بستگان نزدیک شما نیاز به کمک فوری دارد ولی شرم دارد که ابراز کند. پس به او کمک کنید.

متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۳۸۰ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

هیچ کس منکر قضا و قدر و دست سرنوشت نیست، ولی نه اینکه همه چیز را پای تقدیر بگذاری. انسان موجودی دارای اختیار است پس باید از این توانایی که خدا در اختیارش قرار داده بهترین استفاده را ببرد و مناسبترین راهها را برای زندگی انتخاب کند. همت عالی مهمترین شرط پیروزی است. هرگز از آن غافل مشو.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول، سوم و هفتم می فرماید:
* به کرّات گفته ام و مجددا تکرار میکنم که من عاشق و دلداده راه عشق هستم و این راه را با اراده شخصی نمی روم بلکه حکم الهی است.
* من اگر خار بی مقدار و اگر گلی با ارزش باشم، در گلزار، باغبانی است که بدین شیوه مرا پرورش داده و رشد پیدا کرده ام.
* حافظ به من گفت که خاک آستانه میکده را بو نکن. به او بگو بر من خرده نگیر که خاک در میخانه معرفت، در نظر من بوی مشک آهوی ختن را می دهد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- سخت به او دلبسته اید و مرتباً در اندیشه اش می باشید اما بدانید که هر کاری باید از روی عقل و تدبیر باشد. افراد موفق همیشه با زیرکی و عقل بر مسائل و مشکلات پیروزی یافته اند. با کمی دقت، سرعت و تلاش موفق خواهید شد.
۳- مسافرت را توصیه می کنم. خرید موقعیت ندارد و برای فروش زمان دیگری را انتخاب کنید. به زودی تغییرات کلی در زندگی شما حاصل می شود که به نفع همه افراد خانواده می باشد. چشمانی نگران منتظر دیدارتان می باشد. عجله کنید که او را دیدار کنید و به کمک او بشتابید که سخت به شما نیاز دارد. ۴ فرزند در طالع دارید به همراه همسری مهربان. حتماً قدر او را بدانید. از زندگی خوبی برخوردارید. با وسواس زیاد گرمی آن را به سردی تبدیل نسازید.
۴- در این هفته خوابی خواهید دید که با انسان های پاک و روحانی همراه هستید. حتی برایتان دست تکان می دهند. تعبیرش این است با کسانی که آرزوی تقسیم زندگی پاک و درستی را دارید، با خوشحالی شما را صدا می زنند و از همکاری شما لذت می برند.

متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره ۲۸۹ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عاشق و دلباخته مه رویی بی مهر و وفا هستی که حتی خودت هم می دانی بهتر است دل به او نسپاری. اما عنان و اختیار دل از دست تو خارج گردیده و به دنبال اوست. کسان دیگری هم در بند او گرفتارند و اگر تو نیز طالب او هستی باید از جان و دل در این راه مایه بگذاری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا ششم می فرماید:
* محبوب چابک و شیرین و نورسته ۱۴ ساله ای دارم که مانند ماه بدر با تمام وجود حلقه به گوش و عید و زر خریدش هستم.
* از لب شیرین او هنوز بوی شیر شنیده می شود اگر چه از ناز و کرشمه چشم سیاه دلش که عاشق کش می باشد قطره قطره خون تراوش می کند.
* بسیار شایسته است که دل به او نسپارم زیرا هنوز بی تجربه است و بد و خوب را باز نمی شناسد و آیین دلداری را نمی داند.
* عجبا دل ما در پی آن گل نورسته کجا رفت که مدتی است آن را ندیدم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲-از این انتخاب صرف نظر کنید زیرا او بسیار حیله گر است و از روی صداقت عمل نمی کند. پس به فکر کاری و کسی دیگر باشید چون آینده ای درخشان در پیش دارید. حیف است آن را به این عوامل زودگذر و ناپایدار صرف کنید.
۳- اصرار بیش از اندازه بی فایده می باشد چون لوازم ضروری این کار فراهم نمی باشد و در دراز مدت به ضرر خانواده شماست.
۴- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذری نموده و خالصانه از بارگاه ملکوتیش بخواهید که اوضاع را به وفق مراد سازد.
۵- سفر کرده شما کارش فعلاً نیاز به بررسی بیشتر دارد ولی بالاخره انجام می گیرد اما شتاب جایز نمی باشد. شما ۳ فرزند در طالع دارید و همسرتان لجباز و بد اخلاق اما مهربان و ولخرج است. بیشتر مراقب او باشید که به شما نیاز دارد.
۶- اگر به سختی افتادید و می خواهید رها شوید، به مدت ۸ شب با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه الحجر از آیه ۱۰ تا ۱۹ را بخوانید
۷- کاری که در نظر دارید، آینده ای نیکو را رقم نمی زند زیرا موجب اختلاف شدید می گردد. شخصی در کار شما دخالت نابجا دارد. سعی کنید محترمانه از او برحذر باشید.

متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۴۲۷ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی عاشق و دلباخته و صادق هستی، اما شنیده ای که رقیبی داری که در آستانه ی پیروزی است و این فکر تو را به شدت عذاب می دهد. برای یافتن راه چاره از هر دری وارد شده ای، ولی سودی نکرده است. بی تابی نکن، صبور باش و به پیمان خود وفادار بمان. به امید خدا همه کارها مطابق میل تو سامان خواهد گرفت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- درگیر مساله و کاری و نیتی شده اید که سودی برای شما ندارد. نفع آن به دیگران می رسد و زیانش در دراز مدت متوجه شماست. زیرا شما نسنجیده و گز نکرده پاره می کنید و این شرط عقل و اندیشه نمی باشد. پس فعلاً منصرف شوید.
۲- برای کاری، اصولی و قوانینی حکم فرماست و شما بدون تهیه مقدماتش دست به اقدام می زنید، در حالیکه ضروریست ابتدا اندیشه و سپس اقدام کنید. بنابراین برای نیت خود بیشتر فکر کنید و این کار توام با مشورت باشد.
۳- او بخاطر سود جویی خود به شما روی آورده و شما در کمال صداقت باور کرده اید. عجبا از شمای زود باور!
۴- خود را درگیر مسائل دیگران نکنید، بلکه با نقشه ای حساب شده و برنامه ای دقیق، همراه با سرعت عمل، دقت و تلاش درخور تحسین، پیش بروید تا موفق شوید.
۵- او زیرک است. شما باید با دلربایی و دقت عمل او را امتحان کنید. آنگاه قول مساعد بدهید.
۶- از نفرین پدر و مادر بر حذر باشید و بترسید. زیرا که نفرین او بر فراز ابرها قرار می گیرد تا خداوند به آن نظر کند و به آن می فرماید: “به سوی من آی تا تو را برای گوینده ات مستجاب کنم.” پس از نفرین پدر و مادر بترسید. نفرین پدر از تیر شکافنده تر است و قلب مادر بهشت خداست و دل همسر گردشگاه ایزدی است.
۷- رنگ سرخابی و آبی کمرنگ برازنده شما است زیرا باعث امیدواری، اتکای به نفس، زیبایی، عشق پرستی و آرامش شما می گردد. بر نشاط و سرزندگیتان می افزاید و دوستان را به شما نزدیکتر می سازد.

متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره ۶۹ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

هر کسی در زندگی خود مشکلات و گرفتاری هایی دارد و هیچ کس در زندگی آسوده مطلق نیست. مهم این است که با این مشکلات چگونه برخورد کنیم. برای حل مشکلات خود با بزرگان و عقلا مشورت کن چرا که همه چیز را همگان می دانند. به جای ستیز با تقدیر با زندگی سازش کن و در هیچ موردی از یاد خدا و کتاب آسمانیش و ائمه اطهار غافل مشو.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت اول به صراحت می فرماید:
هر که را بینی در خم گیسوی گره گیر محبوب، گرفتار است و کسی را نمی توان یافت که در گذرگاه او، دام بلایی یا دام عشقی گسترده نباشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- انتظار فایده ندارد. دست به اقدام بزن و با یکی از فامیل یا دوستان که مورد اعتماد است، مشورت کن. راهکارهای عملی برای این نیت پیدا کنید که شرط اجرای آن درایت، کیاست، فعالیت و پیگیری می باشد. رقیبان، زیاد چشم به شما دوخته و متوجه شما می باشند که ممکن است آنان فرصت طلایی را از شما بگیرند.
۳- از حس ششم خود که بسیار قوی و کارساز است، استفاده کن و در این راه با استواری و پایداری گام بردار.
۴- مقام یا ثروتی در انتظار شماست که قدری تلاش و کوشش لازم دارد. پس اقدام کنید. حتماً کامیاب خواهید شد.
۵- مسافر فعلاً نمی آید و سفر کرده از خود خبر شادی آفرینی می دهد. خرید عالی است ولی فروش ضرر دارد. کسب و کار و ثروت شما افزایش می یابد. به شرط آنکه نذرهای خود را ادا کنید و به پدر و مادر توجه داشته باشید.
۶- شخصی در این هفته به شما بی محبتی کرده و نارو زده است. او قصد خیانت نداشته بلکه انسانی دست و پا شکسته و بی توجه می باشد. او خود متوجه این اقدام شده و شرمنده می باشد.
۷- چیزی را از دست می دهید ولی به زودی هدیه ای و ملاقاتی با شخصی مهم دست خواهد داد که بسیار سودمند است.
۸- ترفیع می یابید اما موجب حسادت دیگران می شوید. مواظب سخن چینان و دشمنان باشید که با هوشیاری همه را شیفته خود خواهید کرد. پس جای هیچ گونه نگرانی نیست.

متولدین مهر

 جواب فال شما: غزل شماره ۲۴۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از آنجا که شما انسانی هستید که نسبت به همه اطرافیان رفتاری شایسته و به جا دارید، از دیگران نیز توقعی مشابه دارید، اما بدان که کار نیک کردن برای پاسخ نیک گرفتن نیست. تو با انجام کارهای نیک وجدان خود و خدای خود را راضی می کنی، پس غصه عکس العمل های دیگران را مخور و در بند رفتار آنها نباش که اجر نیکوکاران با خداست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت نهم می فرماید:
* باده نوشی امروزی ما پنهانی نمی باشد. صد بار به گوش پیر می فروش، این سرگذشت رسیده است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت با اندکی حوصله، دقت، وقت شناسی و سرعت عمل در کار حتماً عملی است. باید مواظب رقیبان باشید که در کمین نشسته اند و با توکل بر خداوند و خواندن سوره مبارکه القصص از آیه ۴۰ تا ۷۰ گشایش فراوان است.
۳- این روزگار دوام و بقایی ندارد. پس لازم نیست اینقدر خود خوری و حرص و طمع داشته باشی و بخواهی زود به مقام و ثروت برسی. بلکه سعی کن با بهره گیری از اندیشه و مشورت با دیگران گام برداری. به زودی زندگی شما تغییر کلی پیدا می کند.
۴- در خرید و فروش سود خواهید برد. تغییر شغل خوبست. ازدواج عملی می شود. مسافر به سلامت می آید و کار او انجام می گیرد. شما یا همسرتان به زودی پول و مقامی به دست می آورید ولی راز دلتان را به کسی نگوید. نذر خود را ادا کنید.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: رفیق پرور، موفق، اجتماعی، می داند چه کند، بی آزار، کاردان، صلح جو، کمیاب، با وفا، پشتکاردار، قدرشناس، معتدل، مسلط به نفس، سخاوتمند، کامل گرا و حامی همسر.
۶- کسی را رنجانده اید. سعی کنید دل او را به دست آورید که دعای او مستجاب می شود. گمشده می آید و شغل یا خواسته جدید عملی می شود.

متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره ۴۳۵ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سر عشق و محبت رازی نیست که بتوان در بر هر کسی از آن سخن گفت، چه بسا انسانهایی که تا آخر عمر از این لذت بی خبر مانند. تو که قدم در این راه گذاشته ای باید مصمم و بی پروا پیش بروی و بدانی که عشق طوفانی است که تنها کسانی از آن به سلامت عبور خواهند کرد که عزمی آهنین و روحی به وسعت دریا داشته باشند که این کار هر کسی نیست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- راز دل خود را به هر کسی نگویید و اصولاً مردم را رازدار زندگی خود قرار نده. بلکه با پدر و مادر و همسر خود مشورت کنید. اگر احساس ناراحتی می کنید، بهتر است مانند نسیم قانع و راضی باشید.
۲- انجام این نیت ترس را نمی پذیرد. پس شجاع و بی باک و دلیر باش به شرط آنکه درایت و کیاست را از دست ندهید.
۳- تحمل و صبر داشته باشید و مطمئن باشید آینده متعلق به شما می باشد. موفق خواهید شد. فقط کافیست امتحان و تلاش کنید. سوره مبارکه الطلاق را با حضور قلب و معنی بخوانید. انشاالله گشایش حاصل می شود.
۴- زیاد خودتان را ناراحت نکنید. به مرور زمان بابت این ناراحتی ها پشیمان خواهید شد پس بهتر است خوش باشید.
۵- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش هر دو فعلا به صلاح نیست. تا ۱ ماه دیگر صبر کنید. ملاقات مهمی خواهید داشت. سود و نفعی در انتظار شماست. یکی از دوستان سخت به شما نیازمند می باشید، به او کمک کنید.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: روحیه خوب و مثبت، آماده خدمت به مردم و کمک رسانی، بی باک، عاشق تغییر، تمرکزی قوی، اراده ای استوار و عاشق آزادی عمل.

متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره ۲۹۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

با وضعیت فعلی تو امکان موفقیتت بسیار کم است و تو باید به جای غصه خوردن و رنج کشیدن تغییری اساسی در زندگی خود بدهی. به وعده های پوچ و توخالی این و آن دل مبند و توقع نداشته باش، همه آنچه که آرزوی آن را داری برایت به یکباره میسر شود و جاودانه بماند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:
* اگر موج های حادثه به آسمان برسد، عارف از آن متاثر نمی شود و رخت و بخت و اسباب و اثاثیه خود را با آب تر نمی کند.
* ای یار، اگر می خواهی که دشواری و آسانی روزگار سپری گردد و تو را ناراحت نسازد، از پیمان نا استوار و گفتار تند برحذر باش.
* ای حافظ اگر قرار باشد آرزوی دل همیشه آسان بدست آید، جمشید هم از تخت شاهی جدا نمی ماند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت فراز و نشیب های فراوانی دارد. باید شما یا آن را تحمل کنید یا فعلاً به صلاح شما می باشد که از آن صرف نظر کنید و یا آن را به زمان دیگری موکول سازید. زیرا هرکاری باید پخته و آماده شود. پس مقدماتی لازم دارد چون مقدمات این نیت کاملاً آماده و مهیا نمی باشد. از آن فعلاً صرف نظر کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.
۳- گفته اند بر اثر صبر، نوبت ظفر آید. شما عجله نفرمایید. موقعیت های بیشتر و بهتر در انتظار شماست. دنیا برای هیچ کس به آخر نمی رسد.
۴- خوددار باشید و خود خوری و لجبازی نکنید که پشیمان می شوید. بد اخلاق و تند خویی هم اندازه ای دارد زیرا اطرافیان از شما دوری می کنند. شما که با کوچکترین کاری قهر و آشتی می کنید و تحمل ندارید، چگونه توقع دارید دیگران صبور باشند؟
۵- به او پیله نکنید و او را در تنگنا قرار ندهید زیرا ناچار می شود دست به کاری بزند که جداً به ضرر همه تمام خواهد شد. پس او را به حال خود بگذارید.
۶- اگر شخصی یا چیزی مفقود شده و می خواهید سالم به خانه بازگردد، سوره مبارکه حجر آیه ۶۷ تا ۷۵ را با حضور قلب و معنی بخوانید.
۷- از طریق موبایل و اینترنت به دنبال نباشید زیرا امواج اگر چه با سرعت انتقال مفاهیم می رسانند ولی در برابر ابراز عشق و عمل ناتوانند.

متولدین دی

 جواب فال شما: غزل شماره ۲۹۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیت و آرزویی در سر داری که با جدیت تمام آن را دنبال می کنی، ولی گاهی در این مسیر دچار شتابزدگی می شوی. صبر و شکیبایی کلید حل مشکلات است. شما در یک قدمی پیروزی ایستاده اید. کافی است از فرصتهای بدست آمده نهایت استفاده را ببرید تا با خیال راحت شاهد پیروزی را در آغوش بکشید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم و آخر می فرماید:
* اگر اسب سرکش سرخ رنگ من، تند پیمای نبود و بر رخسارم نمی دوید، راز نهان عشق من مانند شمع فاش می شد.
* دل پریشان من مانند شمع، اشکریزان در میان دریای رنج و آتش بلای عشق تو گرفتار است و لحظه ای از یاد تو بیرون نیست.
* دور از چهره عالم آرای تو، روز برای من مانند شب سیاه است با اینکه در عشق ورزی به تو کمال یافته ام اما جسم من مانند شمع رو به نقصان است.
* آتش عشق در سر حافظ افتاد. عجیب که آتش درون را با اشک چشم نمی توانم خاموش کنم. مانند شمع که قادر به این کار نمی باشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- مقدمات اولیه این کار فراهم شده ولی او فردی ناقلا و زرنگ می باشد که باید شما کاملاً حواستان را جمع کنید.
۳- این قدر در فکر این کار نباشید. خود را به دست تقدیر بسپارید و توکل بر خداوند داشته باشید.
۴- خرید و فروش تفاوتی ندارد. تغییر مکان زود است. ملاقات مهمی را از دست داده اید. به زودی خبر خوشی از راه دور می رسد.
۵- دنیا را به خود سخت نگیرید و دست از لجاجت بردارید. با زبان خوش سخن بگویید زیرا خانواده شما را دوست دارند ولی شما کم لطفی دارید. اگر می خواهید عاقبت این کار زیان بار نباشد، در ۵ شب متوالی با حضور قلب و معنی سوره مبارکه الروم، آیه ۱۰ تا ۱۹ را بخوانید. به پدر و مادر توجه داشته باشید. مسافرت را توصیه می کنم و هدیه ای به زودی دریافت می کنید. همسر یا پدر شما در معامله ای ضرر کرده. بگویید به زودی جبران می شود. صدقه بدهد.

متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره ۱۱۰ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

پس از مدتها اکنون فکر و ایده جدیدی به سر شما افتاده است که نیرویی تازه به شما بخشیده. بدان که عملی کردن این کار سختی و مشقات بسیاری دارد. ولی آنچه عایدت می شود خستگی تمام این سختی ها را از تنت بدر خواهد کرد. تو چون ذاتی پاک و خوب داری به موفقیت خواهی رسید و خدا یاریت خواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- گویا فکر می کنی که بر سر دو راهی قرار گرفته ای و نظر خوبی نداری. باید بدانی که تردید، عامل شکست می باشد. پس فوری تصمیم بگیر و یکی را انتخاب کن و با دقت، سرعت عمل، وقت شناسی و علاقه اقدام کن. به قول کنفوسیوس: “سفر هزاران کیلومتری با یک گام آغاز می شود.”
۲- یکی به شما خیانت کرده تا آخر همین ماه سزا و صدمه اش را شدیداً خواهد دید. پس او را به خدا واگذار کن.
۳- حضرت حافظ در بیت پنجم و ششم می فرماید:
* حیفا که برای خاطر عشق آن آهوی مشکین سیه چشم، خون دلم چون نافه به جگرم ریخت و به رنج افتادم.
* هر نافه که در دست نسیم سحر هست، از خاک راه سر کوی شماست.
* همین که مژگاه تو خنجر برای تصاحب جهان عشق کشید، از کشتگان تیغ تو که با نثار جان زندگی ابدی یافته اند، کشته ها پدید آمد.
* بارها تجربه کردیم، در این دنیا که خانه پاداش و جزاست، هر کسی که با باده نوشان عشق کهن به مخالفت برخیزد و مبازه کند، از ریشه کنده می شود.
* سنگ سیاه، اگر جان هم بدهد و سعی و کوشش کند، لعل نمی شود زیرا سرشت او چنین است که بدگوهر و بد ذات خلق شده است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- اگر او را رها کنی، چیزی از دست نمی دهی. بلکه در همین ماه ملاقاتی در پیش خواهی داشت که بسیار نافع است.
۵- بگذار دیگران هر چه می خواهند، بگویند. شما با مشورت یکی از عزیزان درست ترین راه را انتخاب کنید و تابع وسوسه های این و آن نشوید. با قدرت به جلو گام بردار و بر خدا توکل کن که حتماً در این حالت پیروز می شوید.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: شجاع و نترس، پر سر و صدا، جسور، مهاجم، قوی، حادثه جو، پشتکار، کاردار، سخاوتمند، پر اولاد، خوشگذران، با چشمانی نافذ و پر قدرت.
۷- خرید و فروش عالی است. مسافر می آید. هدیه ای دریافت می کنید.

متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره ۳۳۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست در غم و اندوه اسیری و خود را به دست تقدیر سپرده ای و اعتراضی نمی کنی. تنها دلخوشیت در زندگی کسی است که به او علاقمندی. انتظار یک تغییر مثبت را در زندگی داری. امید خود را از دست مده و به راهنمایی بزرگان توجه کن و از تجربه های آنها استفاده نما که آفتاب صبح پیروزی در حال طلوع است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- این نیت، افکار شما را سخت به خود مشغول کرده است بطوری که خواب و راحتی ندارید. حوصله شما به کوچکترین کاری سر می رود در حالی که باید بدانید جهان پر از مشکلات است و همه کارها هم نمی تواند بر وفق مراد شما باشد. بلکه باید با دوراندیشی و حوصله منتظر انجام آن باشید.
۲- دلی به دریا بزنید و با بهره گیری از شهامت و جسارت اقدام کنید. اگر تردید و وسواس نداشته باشید، حتماً موفق می شوید.
۳- مشکل شما زیاد حاد نمی باشد. چه افراد بسیاری هستند که گرفتاری های ویژه ای دارند. اگر آنها را ببینید، خدا را شکر می کنید که از نعمت خوبی برخوردارید. پس توکل بر خدا داشته باشید.
۴- یکی از نزدیکان سخت به شما نیازمند می باشد. هر چه سریعتر به کمک او بشتابید و دست او را بگیرید. از همسر و فرزندان مهربانی برخوردارید به شرط آنکه زندگی را سخت نگیرید و دنبال بهانه نباشید و نسبت به آنها بهانه جویی نکنید. زیرا آنها شما را دوست دارند و تمام فکر و اندیشه آنها بهبود زندگی است.
۵- در آینده ای نزدیک خوابی خواهید دید که با درختان گوناگون زندگی می کنید و از باد و نسیم آنها لذت می برید. تعبیرش آنکه صاحب قدرت، مردانگی، زیبایی و اراده می شوید و زندگی پر رونقی خواهید داشت.
۶- نذر خود را ادا کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و صدقه بدهید که رفع بلاست. مسافر به زودی خبرهای خوشی خواهد داد.
۷- حضرت حافظ در بیت های اول و ششم می فرماید:
* چنانچه محبوب من را با شمشیر هم بکشد، دست او را نمی گیرم و مانع این کار نمی شوم و اگر با تیر هم بزند، این عمل وی را منت و سپاس او می دانم و به جان می خرم.
* دیشب به گیسوی تو قسم خوردم که سر را از پایت بر نگیرم و خوار و ذلیل تو باشم.

منبع: تاروت رنگی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد