فال حافظ یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ یکشنبه ۱۱ شهریور را بخوانید.

فال حافظ یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره ۲۴۹ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

منتظر رسیدن پیامی از کسی هستی که دوستش داری. به زودی این پیام به دستت خواهد رسید، اما تو انسان بسیار ساده دلی هستی. اگر می خواهی در عشق موفق باشی، بیش از این باید حواس خود را جمع کنی. خیالت از بابت رقیب آسوده باشد. او تو را ترجیح می دهد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- به زودی خبرهای خوشی دریافت می کنید. ملاقات مهمی و تغییر شغل یا مکان در پیش دارید که موجب گشایش بسیار می شود. سفری بسیار پر برکت برای شما در پیش است. از یار خبرهای خوشی دریافت می کنی و به مرادتان می رسید.
۲- حضرت حافظ در بیت های ششم، نهم و دهم می فرماید:
* راه و رسم عاشقان ناپختگی و سادگی نمی باشد. برای ما خبری از محبوب چالاک در دل ربایی و تصاحب دل ها بیاور.
* سال ها سپری گردید که دل من روی شاهد مراد را ندیده است. ای ساقی، آن ساغر روشن روان و آینه مانند را بیاور تا چهره مقصود را در آن مشاهده کنم.
* لباس فرسوده حافظ ارزشی ندارد. آن را با شراب آغشته کن و حافظ را مست و بیهوش بگردان و پس از آن راوی را با سرمستی و مدهوشی از میان بازار برگردان.
۳- برای نیت شما جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد زیرا به زودی شاهد مقصود را در آغوش خواهید گرفت. کارها بر وفق مرادتان خواهد بود، به شرط آنکه نذر خود را ادا کنید. بدون تردید، نیت شما عملی می گردد. بر خداوند بزرگ توکل کنید.
۴- بیمار شفا می یابد. سفر را توصیه می کنم. از مسافر خبرهای خوشی می رسد. ۲ فرزند خواهید داشت. از زندگی خوبی برخوردارید و طالع شما در برج سعد می باشد و آینده ای روشن و درخشان خواهد داشت. مبارک است. اگر می خواهید خداوند فرزندی پارسا و خوب به شما بدهد، سوره مبارکه الاسراء از آیه ۱۵ تا ۳۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید.
امام علی (ع) می فرمایند: “بزرگترین اسرار مرگ، بزرگترین افتخار ایمان و بزرگترین سود فرزند نیک است.”

متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۴۲۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

او را بیش از هرکس و هر چیز دوست می داری و ترس از دست دادن او پیوسته آزارت می دهد. شدت علاقه تو به او و بی تابی هایت به حدی است که دیگران تو را سرزنش می کنند اما برای تو اهمیت ندارد. تنها از سرزنش او دلگیری، اما بدان که مقصر کسی جز تو نیست. به خاطر داشته باش که در همه حال باید حد و حدود خود را حفظ کنی و هرگز از حد خود پا را فراتر نگذار تا برای او همیشه عزیز باشی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- او می گوید ای جانان از من جدا مشو که نور دیده ام هستی و سبب آرامش و راحت جان و مونس قلب رمیده ام. پس به تو نیاز دارم و امیدوارم از چشم زخم مردم در امان باشی.
۲- آگه باش که اضطراب و نگرانی در این کار موجب تاخیر می گردد. سعی کن با تلاش و امید شاهد مقصود را در آغوش گیری.
۳- سعی کن پا را از گلیم خود درازتر نکنی و حد و اندازه خود را در هر کاری نگه داری تا همیشه موفق شوی و کارها مطابق میل صورت گیرد.
۴- از زخم زبان تو دیگران نارحت هستند و خیال می کنند که شما به آنها توجهی ندارید. در حالی که قلباً مایل نیستی حتی موچه ای از تو آزار ببیند. پس سعی کن تغییر اخلاق بدهی.
۵- ثروت تو را به راه های بد خواهد کشانید. بدین جهت دوست داشتن جاه و مقام و ثروت موجب بدبختی است. کمی در کار خود تعدیل روا دار و از عقل و منطق کمک بگیر.
۶- با صبر و شکیبایی به مقصود خواهی رسید. عجله کار شیطان است. خداوند هیچ کس را جز در حد توان او تکلیف نمی کند. شما در فراز و نشیب های زندگی ماهر و سختکوش می باشید. به گونه ای غیر قابل تصور و غیر عادی وارد تغییرات می شوید و از قدرت تخیل و تصوری قوی برخوردارید. چنانچه هنرمند بودید به درجه عالی می رسیدید. چون قلب شما سرشار از عشق، ذوق، احساس و مهر است.
۷-به زودی خواب می بینید که شما را تعقیب می کنند. تعبیرش اینکه ذهن ناخودآگاه شما به صورت جدی می گوید که خطری شما یا خانوادیتان را تهدید می کند که باید نهایت دقت را بعمل آورید و آن را خنثی کنید. از اندیشه و قدرت خود بهره بگیرید زیرا آینده ای درخشان خواهید داشت و نگرانی رفع می شود.
۸-خرید و فروش هر دو سود دارد. مسافر به زودی می آید. تولد جدید خانواده شما را خوشحال می کند. وجود نوزاد دختر شما را از بخت و اقبال خوبی بهره مند می کند. مسافرتی زیارتی خواهید رفت. پیوندی خجسته بر قرار می شود. در امور تحصیلی موفق خواهید شد. قلب پدر و مادر برایتان می تپد. به آنها محبت کنید.

متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۴۱۷ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که به لطف و عنایت الهی بخت به تو روی کرده و به آنچه سالها آرزویش می کردی رسیده ای، از گناهان گذشته خود توبه کن و کوتاهی های قبلی خود را جبران نما و هرگز خدا را فراموش نکن چرا که هر موفقیتی تنها به خواست و اراده او حاصل می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در این غزل می فرماید:
* هیچ چیز بهتر از صبر عاشق نیست پس صبر از خدا بخواه.
* لباس رنگارنگ، زنار (کمر خدمت و طاعت) راه حق، نشانه ریا و دورویی است. پس ای درویش این رسم و روش را ترک کن.
* زمانی بود که با روی جانان خوش وقت بودم. به وصالش دل خوش داشتم. پس خداوند متعال در خصوص وصال جانان به وحشتمان نیندازد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- از کار و حال خود راضی نمی باشید و در عین حال، در اندیشه چیزی و کسی هستید که چندان دلتان هم گواهی نمی دهد. بدانید که هر کار مهمی رنج بیشتری دارد و شما باید مصممانه گام بردارید. مبازره کنید تا پیروز شوید. زیرا موفقیت بدست آمده از تلاش بسیار شیرین و گواراست. بنابراین ترس و تردید را از خود دور کنید و بر خدا توکل نمایید.
۳- سرانجام این نیت بسیار عالی و خوب است اما ابتدا باید لوازم و اسباب آن مهیا گردد. پس به شما تبریک می گویم که شاهد مقصود را در آغوش خواهید گرفت. موفق باشید. نذری که نموده اید را ادا کنید و سوره مبارکه القلم را با حضور قلب و معنی بخوانید.
۴- دو صفت را خداوند دوست دارد و دو صفت را دشمن. دو صفتی که خدا دوست دارد، بخشش و گذشت است و دو صفتی را که دشمن دارد، بد خویی و بخل می باشد. بدانید که آدم لجباز و یکدنده همیشه بیماری است که عصا می خواهد.
۵- رنگ سفید یا بنفش برازنده شما می باشد که موجب اعتماد و احترام توام با حس تلاش و کوشش می گردد.

 متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره ۴۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

شخصیت و فطرت هر کسی از اعمال و رفتارش عیان می گردد و قدر زر را زرگر می شناسد و بس. هر چیزی در جهان فانی و گذری است الا عشق، کار نیک و نام نیک. اگر فعلا گشایشی در کار خود نمی بینی، مصلحت تو در آن نیست وگرنه خدا از حال هیچ کدام از بندگانش غافل نیست. به خدا و ائمه اطهار توسل کن تا به آنچه در نظر داری دست یابی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- آفرین – مرحبا – جهان بر وفق مرادتان می شود و همه چیز در اختیار شما قرار می گیرد. پس هیچ ترس و واهمه ای به دل راه نده. بلکه دل را قوی و اراده را محکم و نیت را جزم و قطعی کن. تردیدهای راه چون رشته هایی دور ذهن شما را احاطه کرده است. هم اکنون دور بریز زیرا جلوی فعالیت و تلاش شما را می گیرد. جای هیچ گونه نگرانی نیست. نیت شما روشن و قابل اجرا می باشد. بر خدا توکل کن.
۲- همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو. نذر خود را ادا کن و با خلوص نیت دو رکعت نماز شکر بجای بیاور که جهان بر وفق مراد شد.
۳- حضرت حافظ در بیت پنجم به شما می فرماید:
* این جهان و آن جهان را در دل با تجربه و رنج دیده خود آشکار کردم. به جز عشق تو که جاودانی است. هر چیز دیگر را زودگذر و ناپایدار شناخت.
عزیرم چقدر روشن و صریح است. خوش باش و حتماً مرا هم دعا کنید.
۴- سعی کن ارزش زندگی خوب و نسبتاً آرام و مرفه خویش را بدانی و از آن بهره مند شوی. از لجبازی، عصبانیت، یکدندگی، وسواس و قدرت طلبی حتما دست بردار که آینده ای نیکو در انتظار خانواده شماست.
۵- راز یا امری پنهانی، قلبت را رنج می دهد و دل مشغولی. باید بدانی این امر بر اثر تردیدهای متوالی شما می باشد. جداً پرهیز کن. زیرا جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. در عوض، توکل تو را به خداوند بیشتر کن و بر تلاش و کوشش خود بیفزای که موفقیت در چند قدمی شماست و اجازه ورود می خواهد.
۶- یکی از اطرافیان، ثروتی یا مقامی به دست می آورد که موجب حسادت اقوام و دوستان می شود. به او نصیحت کن که خوددار باشد. مسافرت فعلاً صلاح نیست. سفر کرده حالش خوب است و می آید. خرید و فروش سودمند ولی طلاق غیر ممکن و ازدواج حتمی است.

متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۴۹۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

احساس تنهایی و دلگیری می کنی. از دوستان خود پشت پا خورده ای. همان بهتر که از دوستان نااهل جدا شده ای. از کار خدا شکوه نکن، زیرا صلاح تو در آن است که خدا می خواهد و تو از آن غافلی. اگر به دنبال پناهگاه امنی هستی، به درگاه خدا روی کن که او بهترین گشاینده است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- چون مانند باد بهاری بوی مشکبار همراه شما می باشد. پس شما که این اندازه خوب و دوست داشتنی هستید، چرا به امور دیگران بیهوده دخالت می کنید و موجبات رنجش دیگران را فراهم می کنید؟
۲- بین نیت شما و اعمال او، خیلی تفاوت است. اگر می خواهید به آرزوی خود برسید، باید تلاش و کوشش زیاد کنید زیرا تو کجا و چشم مست جانان کجا. با این حالت و روش که شما پیش می روید، بین شما فاصله زیاد است چون او سر خوش است ولی شما خمار، و زندگی بدون شادی فایده ای ندارد.
۳- مادامی که عشق هست، از عقل کاری ساخته نیست. پس صبر و شکیبایی را به شما توصیه می کنم. از شما می خواهم با متانت و بردباری و کوشش گام بردارید.
۴- کسی که به شما حسادت می ورزد، قدی بلند و چهره ای سیاه و چشم کوچک و دستانی دراز دارد. از او دوری کنید.
۵- خانواده ای به شما عشق می ورزد. جواب محبت های آنان را با محبت بدهید تا پشیمان نشوید. نذر خود را ادا کنید. شما از امر و نهی متنفر هستید و هنگام سخن گفتن، بسیار با جرات صمیمی و مهربان می باشید ولی از جانب دیگران کمتر درک می شوید. در اشتیاق کشف اسرارید. به شما نوید می دهم اگر توکل و تلاش داشته باشید، خود یا فرزندانتان از موقعیت بسیار خوب و شامخی برخوردار خواهند شد.
۶- رنگ بنفش تیره یا سرخابی، حتی سفید را پیشنهاد می کنم که موجب عشق و حمایت می گردد و بر احساسات شما و دیگران رنگ زندگی می پاشاند. وعد متعادل و تصمیم گیری از بین می برد و اراده را قوی می سازد.
۷- اگر در رفتار او تغییراتی می بینید، علتش خودخواهی و خود اندیشی است که جدیداً به او دست داده تا خودی نشان دهد. شما نگران نباشید. بالاخره مطیع خواهید شد. ازحرف های او غم به دل راه ندهید زیرا گاهی سخنانش منطق درستی ندارد.
۸- او را زیاد لوس کرده اید. قدری خوددار باشید. گمشده پیدا می شود. خرید و فروش سود آور است. مسافرتی مهم در پیش دارید. از مسافر خبرهای خوش خواهید شنید. بیمار شفا می یابد. تولدی جدید در راه است.

متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره ۳۴۵ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

چندی است در اثر بخل بدخواهان و کینه دشمنان دچار مشکلاتی شده ای و حال و حوصله هیچ کس و هیچ چیز را نداری. دچار سردرگمی هستی و چاره کار خود را نمی دانی. سرزنشهای دیگران نیز شدیدا تو را دلتنگ کرده است. به خدا توکل کن و بدان دنیا فانی است. از مشکلات به راحتی بگذر و خودت را بیش از این عذاب نده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- بی وجود او، گل و گلشن، گل و گلزار، زلف و سنبل، عارض سوسن به چه درد می خورد؟ اول باید اطمینان قلب و امید زندگی و موفقیت به وجود آید وگرنه زندگی حبابی برایتان بیش نخواهد بود.
۲- در حضور دشمنان و حسودان درباره این کار و نیت سماجت نشان ندهید که شما را سرزنش خواهند کرد.
۳- از ایراد دیگران ناراحت شدید زیرا وقتی برق غیرت چنین از کمین گاه خارج می شود، حسادت می آورد. یکی در کمین است که شما را در انجام این نیت منصرف سازد در نتیجه، شروع به آزار کرده است. بهتر آن که با یکی از علما در میان بگذارید که راه علاج را نشان دهد.
۴- پولی به شما می رسد اما سعی کنید آن را نگه داری کنید. سودی سرشار دریافت می کنید به شرط آن که مغرور نشوید. برای گشایش این نیت سوره مبارکه محمد (ص) را با حضور قلب و معنی بخوانید.
۵- در مورد مسایل شخصی منظم تر باشید. پیشنهادی به شما می شود که هدف قابل توجهی در آن نهفته است. یکی از بهترین خاطرات شما دوباره تداعی خواهد شد که خوشحالتان میکند. گاهی یک دنده و لجباز می شوید که این کار به نفع شما نمی باشد و از توجه و ارادت دیگران نسبت به شما می کاهد.

متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره ۴۷۵ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

همیشه عجولانه و شتابزده عمل می کنی. او به وعده های خود عمل خواهد کرد. تو گرچه به شدت بی تاب و بی قراری اما باید صبر و تحمل به خرج دهی و با اصرار بی مورد اسباب دردسر فراهم نکنی. نگران آینده نباش که نیت تو عملی خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- از اینکه نزد خاص و عام محبوب می باشید، جای شکرگزاری و سپاس می باشد ولی بر اثر غروری که دارید، مدتی نه چندان دور همه از اطراف شما پراکنده خواهند شد. پس هرچه زودتر از اینکار صرف نظر کنید تا ستاره ای درخشان در مجالس و محافل باشید.
۲- این نیت با صبر و شکیبایی عملی می گردد زیرا این کار مقدماتی لازم دارد که در شرف اجراست. او نیز از این وضع خسته شده و خودش میل ندارد که دست به اقدامات حاد بزند اما مثل اینکه در بد مهلکه ای دچار شده است و دنبال زمان می گردد تا خود را رها سازد. شما نیز سعی کنید به او کمک کنید نه اینکه مشکلش را بیشتر کنید.
۳- قرض ادا می شود. مشکل حل می گردد و گمشده نزد یکی از نزدیکان است اما او می ترسد ابراز دارد زیرا ناخواسته به این دام افتاده و بیچاره تقصیری نداشته است. در امور شغلی و موفقیت همگام شماست.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: از انتقادپذیر، دوستدار هدیه، کاری، کمی ولخرج، مهربان، موفق و اجتماعی.
۵- صحبت های ناخوشایند را اهمیت ندهید. یک وسیله بزرگ را تعویض و تغییر خواهید داد و عامل تغییرات اساسی خواهید بود و توجه شما را به بیت دوم و سوم جلب می کنم.

متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره ۲۰۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

روزهای خوشی با هم داشتید اما اکنون فکر می کنی که او دیگر آن تمایل سابق را نسبت به تو ندارد. این اندیشه را از سر بیرون کن چون همانطور که تو به او محتاجی او نیز به تو مایل است. به زودی پیامهای امیدوارکننده ای به دستت خواهد رسید و تو را شادمان خواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- هر روز می گویی دریغ از روز گذشته. در حالیکه باید تصمیم خود را قطعی بگیری و با قدرت و شوکت عمل کنی. از تردید و دودلی دست برداری که آفت پیشرفت می باشد.
۲- شما در هر جمعی نمونه و مورد توجه هستید. پس نیازی ندارید که او از شما تعریف یا انتقاد کند. بلکه به خود متکی باشید.
۳- وسواس و تردید شما را پژمرده کرده است و آن شادابی گذشته را ندارید. پس اگر می خواهید کارهایتان با نظم باشد و آن طوری که می خواهید، انجام بگیرد، سعی کنید دقت کنید، تصمیم بگیرید و وقت شناس باشید.
۴- تحولی جدی در زندگی خانوادگی شما ایجاد می شود که به نفع پدر و مادر یا همسرتان خواهد بود. هدیه ای دریافت می کنید. از مسافر خبر خوشی می رسد و ازدواج عملی می گردد. طلاق به اصلاح می گراید. خرید و فروش اشکال ندارد.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: اهل سیر و سفر، خوشگذران، رفیق پرور، پرحرف، با محبت، پر سر و صدا، ورزشکار، حادثه جو، خوشرو، با ایمان، عاقل، رک گو و بی پروا، راستگو، ولخرج، اهل رقابت، زود رنج و وسواسی.
۶- این نیت عملی می گردد و اشکالی در آن وجود ندارد. بلکه با توکل به خدا و ادای نذر و رفتن به یکی از مشاهد متبرکه و خواندن سوره مبارکه یوسف آیه ۱۰ تا ۳۰، گشایش بسیار خواهد بود.
۷- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:
* قبل از این خیلی بیشتر از حالا به فکر عشاق بودی و سعی و کوششی که در محبت نسبت به ما می کردی، مشهور آفاق و عالم بود.
* بر در شاه بودم که گدایی نکته جالبی به من گفت. اینکه بر سر هر سفره که نشستم، در حقیقت روزی دهنده خدا بود.
* یاد باد آن شب ها که با دلبران شیرین لب از عشق بحث می کردیم و از حلقه عشق سخن گفته می شد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره ۲۹۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی قانع و با مناعت طبع هستی. هرگز برای کم و زیاد مال دنیا بحث و جدل نمی کنی، اما باید تغییراتی در زندگی فعلی خود بدهید، زیرا از وضع موجود به نتیجه مطلوب خود نمی رسید. از احوال دوستان و نزدیکان جویا شو و به آنها محبت نما و حاجات خود را از خدای بزرگ بخواه که او قادر مطلق است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:
* نگاه کن کسی که اجازه شنیدن پایکوبی و آواز درویشان را نمی داد، اینک با فریاد چنگ به پای کوبی پرداخته است.
* به شکرانه این نعمت که من غلام فرمانبردار تو هستم و تو پادشاه، فرمانفرمای من هستی. به عاشقان توجهی کن.
* ما به جرعه ای از جام ساغر تو بسیار محتاجیم اما برای بدست آوردن این نیاز گستاخی نمی کنیم و دردسر نمی دهیم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- شما با او یکرنگ و یکدل هستید ولی متاسفانه او هنوز مردد می باشد. پس بهتر است اقدام کنید و او را از تردید و نابسامانی برکنار دارید و با دادن هدیه، مراتب لطف خود را نشان دهید.
۳- این نیت فراز و نشیب های فراوانی دارد که به زودی مشکلات آن حل می شود و اوضاع بر وفق مراد خواهد شد. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که گشایش بسیار است.
۴- از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید اما با لجبازی و بگو مگوهای بیهوده، موجبات نارضایتی را فراهم می آورید که در دراز مدت، به صلاح شما نیست. زیرا آنها شما را خیلی دوست دارند ولی شما زمان و کارها را در هم می ریزید.
۵- پیشنهادی دریافت کرده اید که نیاز به تدبیر بیشتر دارد ولی در هر حال به نفع خانواده شما می باشد. اگر با فکر و دور اندیشی عملی گردد.
۶- اگر بیماری شما خطر دارد اولاً صدقه بدهید ثانیاً در ۶ شب متوالی سوره مبارکه احزاب آیه ۳۸ تا ۴۵ را با حضور قلب و معنی بخوانید.
۷- یکی از نزدیکان دچار حادثه ای شده. به او کمک کنید. در مورد مسایل آن عزیزی که دیروز با شما سخن گفت، بی تفاوت نباشید. مسافرت و خرید را توصیه می کنم. موفقیت تحصیلی و عشقی حتمی است.

متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره ۳۲۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

سالهاست که در انجام نیتی تلاش بسیار می کنی و با سعی و کوشش فراوان تمام مشکلات را از سر راه برداشته ای و تمام هدفت رسیدن به آن مقصود است. مطمئن باش که عاقبت جوینده یابنده خواهد بود و تلاشهای تو نیز بی ثمر نخواهد ماند. پس هرگز امید خود را به فردایی بهتر از دست نده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- درباره رسیدن به این نیت، تلاش و کوشش بسیار داشته اید و برای رسیدن به آن همگان یاری و مدد گرفته اید. اگر چه این کار خوبست ولی پافشاری بیش از حد اوضاع را خراب می کند و نیت را به تاخیر می اندازد. زیرا امکان دارد که نزدیکان از این سماجت بی اندازه شما رنجیده شوند و کار را مشکل تر سازند. پس بهتر است از نیروی عقل، صبر و حوصله کمک بگیرید.
۲- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:
* چه بسیار تیرهای ناز و کرشمه که بر دل مجروح من افکندی و بسی بار غم که در کوی تو به دوش دل کشیدم.
* ای باد خوش بامدادی، از کوی دوست گرد و غباری بیاور زیرا از خاک کوی دوست بوی خون دل های مجروح عاشقان به مشام می رسد.
* باد ملایمی از کوی دوست بر من که مانند غنچه بودم، گذر کرد. به بوی خوش محبوب و شوق دیدارش پرده را بر دل خون شده چاک زدم و رازم را آشکار کردم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- به زودی با شخصی ملاقات می کنید که او مسایل مهمی با شما در میان می گذارد. زندگی خود را دوست بدارید و آن را دستخوش امیال و هوس های زودگذر دنیا نسازید.
۴- در ۸ شب آینده مادرتان را در خواب خواهید دید. نشانه آن است که مادر نگران آینده شماست. پس به سخنان او کاملاً توجه کنید. از طرفی به زودی خود صاحب فرزند شایسته ای می شوید. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.
۵- اگر او خود را از شما برتر و بالاتر می داند، به علت عقده های روانی است. زیاد اهمیت ندهید و توکلتان با خدا باشد.

متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره ۱۳۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سعادت و خوشبختی چون هلال ماه نو به زندگیت سرک خواهد کشید. خداوند برکات و نعمات خود را شامل حالت خواهد نمود. قصد انجام معامله ای را داری. هرچه سریعتر اقدام کن که گرچه بهای سنگینی را در این معامله باید پرداخت کنی اما بدان که حاصل آن سود سرشاری است که نصیب تو خواهد شد. به حرفهای دیگران اعتنا نکن و کار خود را انجام بده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم و ششم می فرماید:
* قیمت می سرخ رنگ چه چیز است ؟ بهای باده معرفت گوهر عقل است که چون آدمی نوشید، از وسوسه عقل مصلحت اندیش آسوده می شود. بشتاب و این تجارب را بکن. هر که این داد و ستد را کرد، سود برد.
* داد و فغان از چشم افسونگر شیخ شهر که به می گساران قدیمی چپ نگاه می کند و یا به نگاه حقارت و تحقیر می نگرد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- از عقل و خرد خود کمک بگیرید و بر احساسات خویش مسلط شوید که بد اندیشان و رقیبان بسیار درکمین شما هستند. پس لازم است با سرعت، دقت و پشتکار اقدام کنید و مواظب باشید که حسودان از جمله شخصی کوتاه قد، سیاه چهره با لب هایی درشت و سینه ای برجسته، سخت مراقب اعمال شما است و حسادت می ورزد. از او برحذر باشید.
۳- هر چه در این نیت بصیرت و بینایی را چراغ راه قرار دهید، لغزش شما کمتر و رسیدن به مقصود سهل تر خواهد بود.
۴- نذری کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و یا سوره مبارکه العنکبوت از آیه ۴۰ تا آخر را با حضور قلب و معنی بخوانید. انشاالله گشایش حاصل شود.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: با ایمان، دلپذیر، غیر حسود، صمیمی، سخاوتمند، منطقی، متعادل، خوش باطن، صادق، جذاب و دلبریا، موافق، قابل اعتماد، خوش بین، خوشرو، مهربان، مراعات کن، دلسوز، غصه خور و آداب دان.
۶- از موضوعی رنج برده اید. نگران نباشید که تجربه اندوخته اید. کسی به شما خیانت کرده است. این موضوع بر اثر رنجش یکی از نزدیکان بود که خداوند تلاقی کرده است. پس دل او را بدست آورید. با همسری مهربان، صمیمی و زندگی نسبتاً مرفه سروکار دارید. تغییر مکان و شغل در آینده نزدیک عملی است. در خرید و فروش سود فراوانی بدست می آورید. ملاقاتی مهم در پیش دارید.
۷- مسافرت و خرید و فروش را توصیه می کنم. مسافر فعلاً کارش عملی نشده ولی به زودی اصلاح می شود.
۸- از گذشته درس بگیرید و به فکر آینده باشید. زیرا موفقیت همگام شماست. بدانید که هر که آنجا نشیند که خواهد و مرادش بود.

متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره ۱۷۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

 

 تعبیر فال حافظ شما:

برعکس آدمهای این دوره که عشق و عاشقی برایشان بازیچه و سرگرمی ای بیش نیست، انسانی عاشق و صادق هستی. تو که بهترین راه را انتخاب کرده ای نباید با دیدن کارهای دیگران در تصمیمات خود متزلزل شوی. داشتن دل پاک و پرمهر بزرگترین سرمایه است که ازلی و ابدی است. پس از این ثروت گرانبها حفاظت کن و به عشق خود پایدار باش که سعادت تو در آن است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: پر تحرک، پر تلاش، پر کار، صمیمی، عاشق خانواده، کمک کن، سخندان و سخنران، اهل کسب، وسواسی، با استعداد، دانا، خردمند، صبور، ناقلا، خوش تیپ، خوش لباس و اهل عطر.
۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:
* بجز ما خرقه پوشان، دیگر همگی مست گذشتند اما بدون این که حرفی درباریشان زده شود. فوری از خاطره ها محو و فراموش شدند. لیکن تنها ماییم که داستانمان در هر بازار و کوچه ای بر سر زبانهاست.
* خرقه زهدی داشتم که بر عیب های زیاد خود می کشیدم اما آن نیز به گرو و رهن باده و مزد رامشگر رفت و کمربند عیسوی خود پرستی من بر جای ماند و مرا رسوا کرد.
* هر ساغر لعل فام می که در هنگام وصال از دست بلور مانند یار گرفتیم، در روزگار فراق و هجران به اشک تبدیل شد و در چشم ما به خون آلوده ای مبدل گردید.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- شما سخت خود را گرفتار این نیت نموده اید، در حالی که این نیت باید مقدماتش فراهم گردد و تمام جوانب کارش بررسی و اجرا شود، آنگاه عملی گردد که انشاءالله عملی می شود ولی نیاز به زمان دارد.
۴- دلسرد نشوید. بلکه با سرعت و قدرت اراده و وقت شناسی اقدام کنید زیرا رقیبان زیادی در کمین هستند.
۵- آنچه از دست داده اید، بهتر از آن را به زودی به دست می آوردید. به پدر و مادر توجه خاص داشته باشید، زیرا آینده ای درخشان در انتظار شما می باشد و موفقیت های بی شماری را به دست می آورید.
۶- بیمار شفا می یابد. از سفر کرده خبرهای خوشی می رسد. ۴ فرزند در طالع دارید و از زندگی خوبی برخوردارید که دیگران به شما حسادت می کنند، پس مواظب باشید.

منبع: تاروت رنگی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    خداوند متعال همیشه هزاران بار شکرت شکرت شکرت خدا جونم ❤️ ممنون از همه داده نداده هایت سپاسگزارم خداوند متعال همیشه مواظب خانواده من باش به راه راست هدایت کن خانوادم هر چند همه لطفت دیدم برامون بزرگواری کردی همه جا دستم گرفتی شکرت شکرت شکرت شکرت شکرت 🙏🙏🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • ناشناس
    0

    خدایا شکرت بخاطر توجهی که نسبت به من و خانواده ام داری خدایا بینهایت شکرت خدایا بخاطر داده هات شکر و بخاطر نداده هات هم شکر وبخاطر گرفتهات هم شکر که داده ات نعمت نداده ات حکمت و گرفته ات عبرت هست خدایا بی نهایت شکرت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد