فال حافظ شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ شنبه ۲۴ شهریور را بخوانید.

فال حافظ شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

 متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره ۲۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برای رسیدن به مقصود خود به خدا توسل کن و نذر و دعا را فراموش مکن. معامله ای در پیش داری که برعکس آنچه ظاهرا به نظر می رسد برایت سود فراوانی خواهد داشت. اگر قصد پا گذاردن در راه عشق را داری در این راه از هیچ کوششی دریغ مکن چنانچه حقیقت را بازگو کنی به نتیجه مطلوب می رسی ولی دروغگویی کارت را خراب می کند. گناه خود را به گردن دیگران مینداز و خود درصدد جبران اشتباهاتت باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- این نیت تنها از طریق دعا و نیایش قابل اجراست. به همین جهت، قبلاً دو نذر کرده ای و ادا نکردی. پس با اخلاص تمام سوره مبارکه مریم از آیه ۵۶ تا ۸۰ را با معنی بخوان و به یکی از مشاهد متبرکه برای زیارت مشرف بشو. دعا کن حتماً نیت شما بر آورده می شود.
۲- غمگین نباش: آن اندازه نگرانی وجود ندارد. زیرا تقصیر شماست که راز دل خودت را برملا ساختی و با نااهلش سخن گفتی. در حالیکه خوب بود با کسی که هر روز برایت دعا می کند و شما را به اندازه دنیا دوست دارد، ولی بر زبان نمی آورد، مشورت می کردی.
۳- گناه کسی که به شما بی محبتی کرده، ببخش. زیرا همه چیز بر خدای مهربان معلوم و معین است پس او را به قادر یکتا حواله کن.
۴- یکی از بستگان، تو را همیشه دعا میکند و دعای او مستجاب می شود. اگر در کار خود زود موفق نشدی، علتش این است که دل او را می شکنی. پس مقصر شما هستید که باید اولا به ایشان مهربانی کنی، ثانیاً خطاهای خود را اصلاح کنی.
۵- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:
* ای حافظ آزرده خاطر مشو و از جور و جفای دلبران رنجیده مباش. از آنها انتظار وفاداری نداشته باش. چه دربسو در بوستان دلبری، نهال شرم و حفاظ نمی روید و آنها پیمانشکن و جفا کارند.
پس بنا به فرموده حضرت حافظ، شما ابدا نباید ناراحت باشید. زیرا شیوه عشق این راه را می طلبد و زیبایی و شادی آن به همین است.
۶- شخصی زود رنج، عصبانی، پرتوقع، بخشنده، محتاط، فعال و تو دل برو هستید. به همین جهت علاقه داری دیگران ارزش واقعی شما را بدانند. در حالیکه مردم دارای یک اندیشه و فکر نیستند، پس شما ناراحت نباشید.
۷- مسافرت را توصیه می کنم. بیمار شفا می یابد. خبری از او می رسد و هدیه ای دریافت می کنید. ازدواج زود است ولی طلاق عملی می شود.
۸- برنده از میانه روی و نرمش خود احساس قدرت می کند. اما بازنده هرگز میانه رو و معتدل نیست. گاهی از موضع ضعیف و گاهی مانند ستمگران فرودست رفتار میکند. حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۱۳۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اختلافی بین شما به وجود آمده که تو سعی بسیار کرده ای که آن را از بین ببری ولی تاکنون تلاشت بی نتیجه مانده است. گرچه تو قصد جبران آن را داشته ای، ولی او فرصت جبران به تو نداده است. همانگونه که تا به حال راز دل خود را با هیچ کس نگفته ای، پس از این هم رازدار باش و به تلاشت ادامه بده که موفق خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: تودار، خود خور، مهربان، با ایمان، خوش، جذاب، اخمو، کم کار، دست و دلباز، راحت طلب، زود رنج، عاشق پول و ثروت، نامنظم، اهل عطر، زود قهر کن، عاشق خانواده، خوش شانس، مزاج سرد و منصف.
۲- حضرت حافظ در بیت های چهار، هشت و نهم می فرماید:
* آنکه به جمال خدا آفریده تو اعتراف نکند، خانه آرایشگر هستی، آرزوی وی را نقش نبندد و به کام دلش نرساند.
* ای رامشگر، دستگاهی را که می خواستی تغییر بده و نغمه عراقی را بزن زیرا یار من آن سوی رفت و از دلشدگان یاد نیاورد.
* سخن شور انگیز حافظ شعر دلپذیر عراقی است. کیست که این نغمه های جانسوز را بشنود و خروش از جانش بر نیاید.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- موفقیت شما حتمی است اما آزردن دیگران کار شما را دشوار می کند. سعی کنید با پدر و مادر و نسبت به دوستان، وفادار و مهربان باشید که ستاره خوشبختی از افق زندگی شما درحال طلوع کردن است.
۴- مسافرت را توصیه می کنم. قرض ادا می شود. همسر یا پدر شما در معامله ای زیان دیده. سخت مغموم است. سعی کنید او را از رنج هایش رهایی دهید. بیمار شما نیاز به درمان بیشتر دارد. خرید صلاح نمی باشد اما فروش موقعیت دارد. مسافر شما در حال تغییر شغل یا مکان است که به نفع او می باشد. طلاق انجام نمی شود ولی ازدواج عملی است.
۵- در این هفته خوابی خواهید دید که در بین درختان سبز قرار دارید. تعبیرش اینکه سلامتی و خوشبختی بدست می آورید و تحولی کلی در زندگی روزمره و کاری شما حاصل می شود ولی نباید نیروی خود را صرف امور جزیی بکنی، بلکه باید با نشاط و قوی و پر ثمر در زندگی گدم بردارید تا موفقیت و کامیابی همگام شما باشد.

 متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۴۳۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

خطایی مرتکب شده ای و از جانب او امید بخشایش داری. نگران نباش. او تو را خواهد بخشید، اما مشکل تو را بخشش او حل نخواهد کرد. تو در دام عشقی اسیر شده ای و می بینی که از هیچ کس کاری ساخته نیست. تنها چاره ی تو توکل به خدایی است که همیشه و در همه حال بندگانش را یاری می کند، پس به او و معصومینش توسل بجو.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:
* اگر تو از ما حرکتی بر خلاف ادب دیدی و تقصیر و گناهی یا حرکتی خلاف رسم ادب دیدی، ما به غرامت، جانمان را زیر پای می سپاریم.
* دل حافظ در چین زلف تو گم شد. در شب تاریک، خداوند راهنمای گمشدگان است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- دل در گرو عشق یا کاری دارید که اندیشه شما را مشغول ساخته است. بهترین راه آنست که با توکل بر خدای یگانه اقدام کنید. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سوره مبارکه الانفال، آیه ۵۰ تا آخر را بخوانید که گشایش است.
۳- دل به دریا بزنید و امیدتان به خداوند باشد. از تلاش، اراده و قدرت خود بهره بگیرید. مطمئنا موفق خواهید شد.
۴- مسافر شما حالش بسیار خوبست و جای نگرانی نمی باشد. بیمارتان به زودی شفا می یابد. مسافرت عملی می گردد. گمشده پیدا می شود. خرید و فروش در این موقعیت به صلاح نیست.
۵- مسافرت مهمی در پیش دارید. معامله یا شغلی به شما یا همسر یا پدرتان پیشنهاد می شود که بسیار سودمند خواهد بود.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: دارای زندگی خوب، ولخرج، مهربان، دارای متانت و وقار و با گذشت.

متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره ۱۱۹ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

ارزش دل تو بیش از این است که آن را به دست کسی بسپاری که تنها صورت نیکو دارد. به کسی دل بسپار که ارزش آن را بداند و در راه عشق تو حافظ به فداکاری و گذشت باشد و همانگونه که تو تا پای جان به او وفاداری او نیز به تو وفادار باشد. هر کسی را محرم اسرار دل خود مدان که هر کسی لیاقت ورود به حریم دل تو را ندارد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- شما فردی بسیار با ارزش و از خانواده ای اصیل و محتشم زاده هستید. حیف می باشد که عشق و مهر و محبت خود را به پای نااهلان بریزید. پس در این کار تجدید نظر نمایید که به مراتب عالی تر است.
۲- حضرت حافظ در بیت های سوم، چهارم و نهم می فرماید:
* هر درختی نمی تواند تحمل ستم پاییز را کند. غلام همت و آزاد هستم که در جفای خزان ثابت قدم و استوار است.
* هنگام آن رسیده است که هر کس، حتی شش درهم دارد، از شادی و خوشی مانند نرگس در پای جام می نثار کند و روزگار را مانند نرگس خوش باشد.
* از گریبان حافظ و خرقه او که به جهت ریا و حیله پوشانیده، چه فایده ای حاصل آید زیرا ما از او محبوب بی همتا و صمد خواستیم ولی او بت پرست و شرک را معرفی کرد.
۳- این نیت غیر از امور ازدواج در سایر موارد با کمی علاقه و اراده و همت، سرعت عمل، دقت و مشاورت با استادی، حتماً عملی است ولی در مورد عشق و عاشقی توصیه می کنم از این کار دست بردارید که عاقبت آن ندامت است.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: خوش شانس، با سلیقه، اهل اعتدال، منطقی، متفکر، روشنفکر، رفیق دوست، محتاط، اهل کشف، بی قرار، اهل گردش، لجباز، وسواسی و اشتغال به کارهای ناتمام.
۵- عمر با ارزش را به این مسائل هدر ندهید و روح لطیف خود را به دنبال هوس های زود گذر نفرستید. اگر مشکل شما حل نشد، بهترین مشاور پدر و مادر شماست که شما را بی اندازه دوست دارند.
۶- ارتباط خود را حفظ کنید و اراده خویش را محکم سازید. با علاقه و تلاش همگام شوید، موفق خواهید بود. به قولی وقتی پرنده ای را معتاد می کنند تا فالی از قفس به در آورد و اهدا نماید، آن فال را به جویندگان خوشبختی تا شاهدانه ای به هدیه بگیرد دیگر پرواز قصه ای بس ابلهانه است از معبر قفس !

 متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۳۶۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی صبور و شکیبا هستی و با وجود بی مهریهایی که از یار دیده ای همچنان به او وفاداری، اما همیشه درمورد آینده نگرانی. نگرانی تو بی مورد است، زیرا خدا تو را در همه حال یاری خواهد کرد همچنین تمایل قلبی او به تو کارها را آسان تر خواهد نمود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:
* برخیز و با این خاکسار به میخانه روی آور تا در آن جمع بنگری که مقامی بس والا می باشد.
* بی خبر او سرمست بر من گذر کردی ولی به حافظ توجهی نکردی. بنابراین باعث تاسف من می باشد اگر راه جگر سوزم در دامن جامه زیبایی تو بیفتد. آن را به آتش کشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- شما با چنین هدف بزرگ و قابل قبولی نباید تردید و دودلی را به خود راه دهید بلکه همراه با تلاش و توکل بر خداوند گام بردارید و از رنج و ناراحتی های آن ناامید نشوید. بلکه با تمام توان در جلب رضایت او کوشش کنید. این نیت عملی است و طالع شما در برج سعد می باشد. به زودی شاهین اقبال بر بام خانه شما خواهد نشست و جای هیچ گونه نگرانی و اضطراب نیست.
۳- شما بسیار مهربان و شکیبا می باشید. از این که با دشمنان خود از راه حیله و کینه وارد نمی شوید بلکه با رفتار خوب و پسندیده ای به آنها می فهمانید، بسیار خوبست و خداوند در کارها به شما کمک می کند. موفقیت شما را پیشاپیش تبریک می گویم.
۴- در ۱۰ شب آینده خوابی خواهید دید که در کنار دریا یا دریاچه ای هستید. تعبیرش این است که در کنار فرد عاقلی هستید که او قادر است شما را پاک و زندگی خوبی برایتان بوجود آورد. انشاءالله هر چه زودتر آنچه می خواهید به دست خواهید آورد. نذر خود را ادا کنید. مسافرت و خرید و فروش و ازدواج سود آور است.
۵- رنگ سفید یا آبی آسمانی بر زیبایی و وقار و متانت شما خواهد افزود و احساس شما را شکوفا می کند.

متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره ۳۳۵ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

انسانی ثابت قدم و استوار هستی و چون در راهی پا می گذاری تا پای جان بر سر آن ایستادگی خواهی کرد. دل به کسی بسته ای که تمام فکر و ذکرت شده و به هیچ عنوان حاضر نیستی حتی کسانی که موقعیت بهتر دارند جایگزین او کنی. گرچه تو راز خود را برای کسی فاش نکرده ای، اما کسانی از آن مطلعند. مواظب آنها باش و امیدواری خود را از دست مده که کامیابی با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:
* اگر مانند پروانه آسایش و فرصتی دست دهد، جز بر گرد چهره برافروخته محبوب که چون شمع تابناک است، پرواز دیگری نمی کنم.
* اگر مانند چنگ با یک بار در آغوش گرفتن من را به مراد دل نمی رسانی لااقل یک لحظه به نوازش مانند نی لب بر لبم بگذار.
* با وجود چهره تو اگر در آینه خیال به کس دیگری نگاه کنم، عین کوته نظری من است. از این جهت هم نشینی با سیه چشمان و فرشتگان را هم خواستار نمی باشم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- خیلی اظهار رنج و ملامت می کنید و میل دارید تا راز دل خود را با کسی در میان بگذارید ولی کسی را لایق این اسرار نمی دانید. در نتیجه همه را در خود می ریزید. این عمل اگر چه به مقدار کم خوبست ولی در دراز مدت افسردگی می آورد. پس با یکی از دوستان یا آشنایان در میان بگذراید تا عقده گشایی شود ولی مواظب باشید با هر کسی در میان نگذارید.
۳- تردیدها را کنار بگذراید. او پایبند عهد خود است ولی در دراز مدت خسته می شود. چون سیاست کاری را بر خلاف ظاهرش ندارد.
۴- مژده می دهم که نیت شما عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. در ۱۱ شب آینده خوابی خواهید دید که بالغ شده اید و در جمعی به نشات و صحبت مشغول هستید. نشانه آنست که دگرگونی کلی در شخصیت و منش شما به وجود آمده و بر مشکلات زندگی پیروز می شوید.
۵- مسافر حالش خوب است. خرید و فروش سود آور است. ازدواج عملی می شود. طلاق مناسب نیست. مژده ای دریافت می کنید.

متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره ۳۵ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

قصد و نیت انجام کاری را داری که سروصدای زیادی به راه انداخته و مخالفان بسیاری دارد، اما تو عزمت را جزم کرده ای و گوشت به هیچ نصیحتی بدهکار نیست، اما بدان که اگر واقعا قصد عملی کردن نیت خود را داری باید توان و تحمل خود را افزایش دهی و از ویرانی نترسی که آبادی تو در این ویرانی هاست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- برای رسیدن به این آرزو و هدف الزام است که صبر و حوصله داشته باشید. بدانید که رمز موفقیت شما در ایستادگی، استقامت و تلاشتان نهفته است. پس هر چه می توانید در این راه، دور اندیشی و کیاست داشته باشید.
۲- اگر چه مستی عشق و سرخوشی این نیت به قول حضرت حافظ در بیت پنجم شیفته و شیدایت کرده است اما بدان که بنیاد و هستی شما از ازل تا ابد از خرابی عشق است. به عبارت دیگر حضرت حافظ می فرماید:
* خرابی از عشق در حقیقت آبادانی و عمرانی است.
۳- مطابق بیت چهارم، شما انسانی آزاده، مهربان، دست دل باز، گشاده رو و لخرج و با گذشت هستید اما متاسفانه نمی دانید پول و مهربانی را چه موقع و برای چه کسی خرج کنید. پس در این کار توجه بیشتری کنید.
۴- اهل ریسک هستید و تا کاری را انجام ندهید، دست بر نمی دارید و پشتکار شما خیلی عالی است. اما زود هم خسته می شوید ولی در عین حال اعتقاد دارید که کار غیر ممکن وجود ندارد. بلکه هر کاری با دستان و اندیشه شما قابل حل می باشد.
۵- مسافرت را توصیه می کنم اما خرید و فروش زود است. یکی از کسانی که ظاهراً به شما خیلی مهر می ورزد، دارای اندامی درشت و پوستی ستبر و موهای قهوه ای و ساق پایی لاغر است. بهتر است نسبت به وی محتاط تر باشید. برعکس یکی از بستگان، بسیار به شما علاقه مند است. به طوری که حاضر نیست به اصطلاح، آب در دل شما تکان بخورد. با او مشورت کنید و به نذری که کرده اید، وفا کنید.
۶- می دانی برنده گام های متعادلی بر می دارد ولی بازنده دو نوع سرعت دارد. یا خیلی تند و یا خیلی کند. شما چطور؟ لطفاً مقایسه کنید !
۷- برادر یا خواهرتان، دچار ناراحتی مرموزی می باشد که کمک شما می تواند برایش موثر باشد. از پس انداز یکه دارید. فعلاً استفاده نکنید که موقعیت بهتری برای شما حاصل می شود و مسافرتی مهم در پیش خواهد بود.

متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره ۲۰۷ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

قبل از این روزگار بسیار خوشی داشتی و یاری همدل و همزبان که از بد روزگار او را از دست دادی و تلاشهای دوباره ات بی نتیجه ماند. بدان که تمام خوشیها ناپایدار است. اکنون دیگر غفلت جایز نیست. به فردا بیاندیش و دوباره از نو شروع کن که فردا روز دیگری است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: به ظاهر آرام ولی در خانه بمب اتم، با وجدان، با حساب و کتاب، منظم، وسواسی، اهل گردش و تفریح، خوش خرید، خوش لباس، اهل عطر، خانواده دوست، دلربا، زیبا و مهربان.
۲- حضرت حافظ در بیت های سوم، چهارم و نهم می فرماید:
* آنگاه که دل از زبان پیر عقل، حقایقی بازگو می کرد و گفتارش نارسا بود، عشق به مدد و کمک آمد و مسایلی را که بر عقل دشوار بود، با شرح و بیان حل کرد.
* دیشب با یاران هم پیاله به میخانه رفتم. خم شراب را دیدم که به سبب جدایی از دوستان، از دلش خون می چکد و سر و پایش از آب دیده در گل فرو رفته است.
* ای حافظ آن خنده را به همراه آواز کبک خوش رفتار دیدی که از چنگال باز تقدیر که در کمین او بود، بی خبر ماند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- سعی کن در همه حال از راهنمایی های پدر و مادر و استادان بهره بگیرید. زیرا انسان هر چه را بداند، باز نادان است و از طرفی انسان از آینده خبر ندارد. شما گذشته ای عالی داشته اید ولی افسوس، گذشته فایده ای ندارد. بهتر است خود را برای آینده ای درخشان تر آماده سازید زیرا شاهین خوشبختی در حال پرواز به سوی خانه شماست. قدری سرعت عمل، اراده و تلاش لازم دارد.
۴- این کار انجام می گیرد. چیزی می خواهید بدون اینکه مقدماتش را فراهم سازید، پس ضروریست که عوامل این نیت را فراهم کنید. بیمار نیاز به مراقبت شدیدتر دارد. از مسافر خبرهای خوش خواهد رسید. اوضاع بر وفق مراد شما خواهد شد، پس نگران نباشید. به مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. موفقیت همگام شما می شود.

متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره ۱۷۰ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زیبایی و نیکویی ظاهر کسی تو را شیفته خود کرده و دلت را بی تاب نموده بود. گرچه او در حال حاضر از شما دور شده است ولی دست دعای شما و تلاشهای بی حدتان او را دوباره به شما خواهد رساند و پاسخ محبت های بی دریغ خود را از او خواهید گرفت و در کنارش به سربلندی و افتخار خواهید رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت اول شما را کاملاً متوجه میسازد که:
* دیشب حافظ به میکده آمد. از عهدی که باز زهد بسته بوده، تجاوز کرد و به ساغر باده روی آورد.
پس تنها راه شما، توکل بر خدا سرعت عمل، دقت، تلاش و از کسی راهنمایی گرفتن است.
۲- به تنهایی این مسیر را طی مکن که راز و رمزهای فراوانی دارد. پس، از چند مربی و معلم کمک بگیر که حتماً موفق می شوی.
۳- او شما را دوست دارد اما بیچاره راز و رمز عاشقی را نمی داند. پس او را با سیاست و کیاست راهنمایی کن و هدیه ای برایش بخرید.
۴- با افسونگری دل او را شکسته ای و یکی از اقوام نزدیک از شما سخت ناراحت شده پس هر چه زودتر دل او را به دست آوردید.
۵- طلاق عملی است. ازدواج نیز انجام می گیرد. تغییر شغل و مکان زود است. خرید و فروش تفاوتی ندارد. از مسافر چندان خبری نیست ولی مژده ای دریافت می کنید. شغلی به زودی در انتظار شماست. نگران نباشید.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: نرم و لطیف، ناز پرورده، بزرگوار، آرام، محبوب، اهل خانه، حساس، دلپذیر، درسخوان، مودب، دنباله رو، زندگی شیرین، سازش کار، خانواده دوست و زود رنج.
۷- خبر خوشی به زودی دریافت می کنی، به شرط آنکه کسی را که این هفته از خود دلخور کرده ای، دلش را به دست آوری.
۸- حرکت به موقع شما بسیار چاره ساز و گره گشا خواهد بود. پس برای سازندگی یک زندگی موفق، نیاز به ایثار و از خود گذشتگی و اراده است. به قول نیچه: “پس هرگز از تلاش دست برندارید. چون لحظه رها کردن درست مکان و زمانی است که موج برخواهد گشت.”

متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره ۳۸۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گرچه پیش از این بارها در زندگی خود با شکست مواجه شده ای، ولی بدان که شکست پل پیروزی است. پس اکنون که خدا فرصتی تازه در اختیار تو قرار داده غم و غصه ها را از یاد ببر و با فراموش کردن گذشته، آینده ای تازه بساز. زندگی هنوز ادامه دارد و دنیا به آخر نرسیده و همه چیز برای رسیدن به اهداف تو مهیاست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- بهار آمد و گل سرور و شادی بوجود آورد. بنابراین لازم است الان شاد و خرسند باشی و غم را از دل بیرون کنی زیرا زمان شادی و نشاط است. غم و غصه خوردن معنی و موقعیت ندارد.
۲- راه صداقت را از آب صاف بیاموز که ظاهر و باطنش یکی است. راستی را نیز از سرو یاد بگیر که نماد آزادگی و خوش قامتی است.
۳- تمام ناراحتی های شما بر اثر غم و غصه بیهوده است. در حالی که فرار از سرنوشت غیر ممکن می باشد. از ازل برای هر کس سرنوشتی رقم زده اند. برای شما نیز چنین تعیین کرده اند. اندوهگین نباش.
۴- طرف مقابل این نیت، بسیار حیله گر و مکار است. باید بیشتر مواظب باشید. فکر می کنی کاری که خواهی کرد، سود آور است اما به راحتی به دست نمی آید. ولی موفقیت و پیروزی با شماست. حتماً موفق می شوید. به شرط آنکه دست از غم و غصه برداری و با توکل بر خدا، پشتکار و کوشش وضعی بهتر برای خود فراهم سازی.
۵- در این هفته مرد حقی را خواهی دید که نفس گرمی دارد. از نصایح او بهره مند شو. عبارتی شیرین برای شما دارم: “سعی کن همیشه حرص زیاد را با قناعت از بین ببری و با کوتاه کردن آرزو، حلاوت و شیرینی زهد را بدست آوری. دل هم بوسیله خداوند در خلوت ها نرم و خاضع کنی.”
۶- پدر یا مادر یا اقوام او هیچ گونه تقصیری ندارند بلکه عامل اصلی لجبازی و یکدنگی خود او می باشد که میخواهد ثابت کند فردی مستقل است و خود را کسی می داند. با بگو مگو چیزی درست نمی شود بلکه با محبت، کارها آسان تر می شود.

متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره ۲۵۹ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

خداوند نعمات بسیاری در اختیارت قرار داده که باید شکرگزار او باشی و هرگز او را فراموش نکنی و بدان که همیشه حوادث بد و ناگوار و خطراتی در کمین انسان است که جز خدا کسی قادر به حفاظت انسان در مقابل آنها نیست. پس از مشکلات نترس و از راه خدا بازنگرد و با عشق و محبت زندگی کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و ششم می فرماید:
* عجبا این من هستم که چشم به جمال یار روشن کردم. ای برآورنده نیاز، چقدر از تو سپاسگزارم که نعمت دیدار دوست را قسمت من کردی.
* به نیازمند رنج عشق بگو که چهره از غبار کوی دوست پاک نکند که اکسیر رسیدن به سر منزل مقصود، گرد کوی نیاز و خاکساری در راه معشوق است.
* دلا از دشواری های سلوک و راه و طریق آن روی نگردان زیرا که رهرو کامل از ناهمواری های راه، نگران و مشوش نمی شود.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- هدف شما بسیار خوب و پسندیده می باشد اما نیاز به سرعت عمل، دقت و تلاش بیشتر دارد چون باید مقدمات آن را فراهم کنید تا موفق شوید. پس به این فاکتورها جای نگرانی و تردید نباید وجود داشته باشد.
۳- به خداوند توکل کنید و آستین ها را بالا بزنید و اقدام کنید. از هیچ چیز هراس نداشته باشید زیرا این فال شگون بسیار دارد. از سخنان حسود و بد اندیش ناراحت نشوید چون آنها رشک می برند.
۴- به پدر و مادر توجه خاص داشته باشید. یکی از اقوام به کمک خانواده شما سخت نیازمند است. او را یاری کنید. اگر زندانی داری و می خواهید فوراً خلاص شود و یا گرفتاری دارید که می خواهید مشکل آن آسان شود، در ۷ شب متوالی سوره مبارکه حج آیه ۵ تا ۱۶ و سوره فصلت آیه ۳۹ تا ۵۰ را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش حاصل شود.

متولدین اسفند

 جواب فال شما: غزل شماره ۱۸۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

دستگیری از مردمان نیازمند و محتاج بهترین کارها در نزد خداست و پاداشی بزرگ و بخشش و عفو در پی خوهد داشت. پس هرگز از این امور غافل مشو و بدان که هرچه اتفاق می افتد خواست خداست و دخالت در کار خدا بی مورد است. قسمت تو خیر است اما همت نیز شرط بزرگی در رسیدن به مراد است. پس با همت عالی به تلاش خود ادامه بده که به مقصود خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- اگر فکر می کنید که راه خطا رفته اید، هر چه زودتر، تغییر مسیر بدهید که خداوند یاور شماست. اگر شکست را قبول کنید، پیروزی را در آینده نزدیک شاهد خواهید بود و زمانی که حتی فکرش را نمی کنید، همگام و همراه کامیابی و اجرای نیت خوب خواهید بود. پس اقدام کنید و با اراده، تغییر مسیر بدهید.
۲- حضرت حافظ در بیت های اول، چهارم و هشتم می فرماید:
* اگر باده فروش، نیاز قلندران را برآورد، خداوند بلا را از او دفع می کند و گناهش را می بخشد.
* اگر رهروی در طریق معرفت، بار امانت و طاعت و بندگی را به مقصد برساند و بر پیمان روز آغاز استوار بماند، یقین بداند که مژده ایمنی از آسیب ها و غم های جهان به او خواهد رسید.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- از همین امروز، دامن همت بر کمر ببندید و اقدام کنید و از امور گذشته، به کلی خود را پاک سازید و با سرعت، تلاش و فعالیت ساختمانی جدید بسازید زیرا اندیشه گذشته بسیار زیان آور است. قافله عمر می گذرد. پس دمی را دریاب که با شادی بگذرد.
۴- با سیگاری و معتادها هنگام و همراه نباشید. کسانی که در کمین خانواده شما هستند و با حیله، قصد ضربه زدن دارند، پس لازم است مدتی معاشرت ها را اندک و کوتاه تر سازید.
۵- پدر همسر شما ناراحت است و زیان دیده. او را دلجویی کنید. ۴ فرزند در طالع دارید و مسافرت عالی است.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: با وفاترین فرد، مغز دار، مخترع، با معرفت، خیرخواه، زیرک و ناقلا، فرشته خو، مرموز، محبوب، صلح و کمک رسان، مهربان، نرم خو و ظریف، طبع و شکننده، پایدار در دوستی، بدون خطر، عاشق خانواده و اهل گردش.

منبع: تاروت رنگی
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد