مردم به جشنواره جام‌جم اعتماد نکردند/برنامه نود، رتبه اول نظرسنجی خبرفوری را به‌دست آورد

به‌دنبال رسوایی تقلب در جشنواره جام‌جم صداوسیما، کانال خبرفوری اقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرد که براساس آن، برنامه نود، حائز رتبه اول محبوب‌ترین برنامه شد.

مردم به جشنواره جام‌جم اعتماد نکردند/برنامه نود، رتبه اول نظرسنجی خبرفوری را به‌دست آورد

ماجرای تقلب در نظرسنجی صداوسیما که براساس گزارش وزیر ارتباطات، در سه روز متوالی و با رای به برنامه برنده باش رخ داده، از آرای برنامه نود کاسته شده بود.

در راستای بی‌اعتباری این نظرسنجی، کانال خبر فوری اقدام به برگزاری یک نظرسنجی مستقل کرد که در نتیجه آن، برنامه نود محبوب‌ترین برنامه تلویزیونی شناخته شد.

در نظرسنجی خبرفوری که تا این لحظه نزدیک به ۳۶هزار نفر در آن شرکت کردند، برنامه نود با ۱۵هزار رای، ۴۱درصد آرا را به خود اختصاص داد و اول شد.

پس از نود، سریال پایتخت با ۸هزار رای و کسب ۲۳درصد آرا دوم شد و رتبه سوم به گزینه "هیچ‌کدام از برنامه‌های صداوسیما را نمی‌بینم اختصاص یافت که بیش از ۶هزار نفر یعنی ۱۶درصد آرای مردمی به آن رای داده بودند.

براساس این نظرسنجی، برنامه های دورهنی، خندوانه و برنده باش (برنامه‌ای که مدیران صداوسیما علاقه خاصی به برنده شدن آن داشتند)، به ترتیب با هشت و چهار درصد، در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

منبع: خبر فوری

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • غ.نبی
    0

    دیگه به هیچی وهیچ کس اعتمادی نیست

  • بهراد
    0

    برنامه نود خودش استاد دستکاری در آرای نظر سنجی پیامکی هست اصلا مردم به برنامه های مسابقاتت وقرعه کشی های صدا وسیما اعتماد ندارند بعدشم باعث تعجبه که برنامه نود 40%رای داشته باشد اعتمادی به صدا وسیما دربین مردم وجود ندارد

  • فهيمه
    0

    واقعا چطور دور همي و خندوانه چنين رايي آوردن؟!چرا من نظز سنجي شما رو نديدم ؟!تو خانواده ي ما هيچ كس نود نگاه نميكنه ،نميخوام بگم بده يا خوبه ولي علاقه اي ندارن

  • فهيمه
    0

    عصر جديد هم تو كانديدا ها بود ؟!مگه دو سه قسمت بيشتر پخش شده كه راي بدن ؟؟؟

  • برجعلی انصاری
    0

    بهترین برنامه ۹۰ می باشد

  • محمد
    0

    سلام از کجا بدانیم دروغ نمیگوئید

  • سعید
    0

    بنظر من این نظر سنجی قابل قبوله و میشه بهش اعتماد کرد نه به صداوسیمایی که معلومه دست چه شخصیه و تبدیلش کرده به قمارخانه اسلامی... برنامه نود هم بخاطر حرف حق گفتن عادل به مزاج آقای مدیر شبکه 3 نیومد و از هرتلاشی دریغ نکرد تا عادل و برنامشو ببره حاشیه.شکی نیست مدیر شبکه 3 دراین تقلب نقش کاملا روشن و بدون انکاری دارن.امیدوارم زور آقایون حداقل به مدیر شبکه 3 برسه لااقل یه خورده از بی لیاقتی و بی کفایتی صد اوسیما کم بشه. یاعلی

  • داودی
    0

    آفرین این درست است مردم عاشق عادل فردوسی پور این مجری توانا و باسواد هستند ایشان بعد از مرحوم عطا بهمنش پدیده دوم در گزارشگری و اجرای برنامه پر مخاطب فوتبال میباشند در حال حاضر هیچکس به استادی و مهارت و سواد آکادمیک و ورزشی بخصوص ورزش فوتبال به ایشان نرسیده درود بر شما خبر فوری حق مطلب را ادا کردید و واقعیت قلب و دل مردم را بحقیقت باز گو کردید .

  • عباس حمامی زاده
    0

    فقط برنامه نود نگاه می کنم زنده باشه عادل فردوسی پور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها