سورپرایز بزرگ سپاهان برای نیم‌فصل دوم

لژیونرهای ایرانی بازگردید!

سپاهان به دنبال تقویت تیمش برای نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ نوزدهم است.

لژیونرهای ایرانی بازگردید!

سپاهان با امیر قلعه نویی نیم‌فصل خوبی را پشت سر گذاشت و مثل فصل قبل جزو مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است. حالا آنها که در تابستان هم دست به جیب شدند و حسابی خرج کردند، در زمستان هم به دنبال تقویت تیم خود هستند تا با اسبی زین شده وارد نیم‌فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا شوند.

هرچد عزت پورقاز در نیم‌فصل نخست با پارگی از ناحیه رباط، ادامه لیگ را از دست داد اما قلعه‌نویی با خرید احتمالی پژمان منتظری به خوبی جای این بازیکن مصدوم را پر خواهدکرد.

به جز منتظری که یکی از بازیکنان باسابقه فوتبال ایران محسوب می‌شود، سپاهانی‌ها به دنبال جدب یکی دو لژیونر بزرگ فوتبال ایران هم هستند.

سعید عزت‌اللهی، بازیکن نیمکت‌نشین یوپن و البته علیرضا جهانبخش! دو گزینه ای هستند که سپاهانی‌ها به دنبال جذبشان هستند و صحبت‌های اولیه را هم با این بازیکنان و باشگاه‌هایشان داشته اند.

ابتدا قلعه نویی می خواست با استفاده از رفاقت دوست پرسپولیسی‌اش، کمال کامیابی‌نیا را به اصفهان ببرد اما اتفاقاتی که در روزهای اخیر رخ داد و جو منفی که در رابطه با این انتقال به وجود آمد، سبب شد تا قلعه نویی قید این انتقال را بزند و دست روی سعید عزت اللهی بگذارد.

حالا باید منتظر ماند تا بمب های سپاهانی‌ها یکی پس از دیگری بترکند تا ببینیم تیمی در نیم فصل دوم می تواند جلودار قدرت زردپوشان شود؟

منبع: جایگاه ویژه

2034

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد