هم آیت‌الله مدرسی یزدی تکذیب کرد، هم آیت‌الله اعرافی

پشت‌پرده خبر تغییر رئیس قوه قضاییه

آیت الله مدرسی عضو شورای نگهبان شایعه مربوط به انتصاب خود به ریاست قوه قضاییه را تکذیب کرد و انتشار چنین خبری را مشکوک خواند.

پشت‌پرده خبر تغییر رئیس قوه قضاییه

به گزارش خبر فوری ، در پی انتشار خبری در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه بعد از پایان دوره اخیر ریاست قوه قضاییه قرار است آیت الله سيد محمدرضا مدرسي‌یزدی متصدی قوه قضاییه شود یا او یکی از افراد محتمل است، این عضو شورای نگهبان، موضوع را تکذیب کرد.

آیت الله مدرسی در پاسخ به سوال خبرگزاری صداوسیما از این موضوع کاملا اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: «انتشار چنین خبری بدون هیچ مستندی در این سطح وسیع مشکوک به نظر می رسد و به احتمال زیاد پافشاری در نشر آن بر اساس اهداف ناصحیح و غیراخلاقی است. از درگاه خداوند متعال خواهانم ریاست محترم قوه قضاییه و همکاران ایشان با قدرت و صلابت در اجرای عدالت موفق باشند.»

همچنین در خبر دیگری، مسئول دفتر آیت‌الله اعرافی شایعه انتصاب آیت الله اعرافی به ریاست دستگاه قضا را رد کرد و گفت: خبر انتصاب آیت‌الله اعرافی به ریاست قوه قضائیه قویاً تکذیب می‌شود و هیچ گفت‌وگویی در این مورد انجام نشده است.
به گفته وی، این خبر را صرفاً رسانه‌ها مطرح کرده‌اند، اخیراً این شایعه در مورد آیت‌الله مدرسی یزدی، عضو فقهای شورای نگهبان نیز مطرح شده است. انتشار این دسته اخبار تضعیف کننده قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام است.
وی افزود: چنانچه گمانه‌زنی‌ها پیرامون یکی از ارکان نظام بالا بگیرد، قاعدتاً در روند اجرایی آن، تأثیرات منفی می‌گذارد. انتشار این شایعات، برای متزلزل کردن ارکان نظام است.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • توحید
    0

    شایداینهمه هجمه به آیت الله آملی لاریجانی به خاطرباج ندادن به باندهای فساداست

    نظرات شما -
    • علی مدبر پور
      0

      سلام ماندن هرمقامی دریک پست خوبیت ندارد بهتراست جوان ترها بیایند ضمن احترام به تمام پیش کسوتان

    • بهروز
      0

      سلام.به احتمال قوی همینطوره.بنظرمن قوه قضاییه دربرخورد با دانه درشت ها عملکرد خوبی داشته و دستگیری وتحت تعقیب قراردادن افرادمتنفذ کار ساده و راحتی نیست،اگرقوه قضاییه دربرابر دانه درشت ها کوتاه بیاید، قانون و مجازات فقط می ماندی برای بدبخت و بیچاره ها وآفتابه دزدها.

  • حرف حساب
    0

    من کاری ندارم آقای لاریجانی عملکردش خوب بوده یا بد، فقط میدونم مدیریت طولانی مدت باعث خیلی چیزا میشه. اونم تو این شرایط که اینقد حرف درمورد این اقا هست بنظر من بهتر هر چه سریعتر یه شخص جوان تر و تازه نفس که بدون حاشیه هم هست بذارن که دیگه هیچکس هم بهونه نداشته باشه و خیلی شیک و مجلسی کار قوه قضاییه را عدالتگرانه پیش ببرن. واقعا نمیفهمم چ اصراریه این اقای لاریجانی تو این پست بمونه اونم در حالیکه با برادرش دوتایی حدود ده سال هست رییس دوتا قوه مهم کشورن. خب بابا معلوم که اینکار درست نیست که این حجم از قدرت تو یک خانواده باشه ولو این دو شخص افراد محترمی هم هستن و چه بسا خدماتی هم داشتن ولی جزء بدیهیاتِ که تو این وضع مملکت ما اصلا درست نیست دوتا برادر ولو پاک دست حدود ده سال رییس دوتا قوه مهم باشن.

  • مسعودشجاعی
    0

    امیدوارم سازمان عریضوطویل وبه ریخته ی عدالت سروسامانی بیابد .. شایدیکی ازراههایش تغییروتحول ونفی سازمان های موازی که گاه ضدعدالت کارمیکنند باشند . وحتما همینطور است

    نظرات شما -
    • رضاصدیق
      0

      برادران لاریجانی همه باید کنار بروند

  • ستار مرادی
    0

    کار ایت الله لاریجانی عالیه و این مفسدان و دانه درشت ها چون بازداشت میشن و قوه قضائیه قوی و صریح باهشون برخورد میکنه این شایعه سازی ها رو میکنن که اقای لاریجانی رو بر دارنش

  • فرهنگی بازنشسته
    0

    با گوش و چشمی در گذشته(گوشه چشمی) به سابقه چنین تکذیب هایی، مسئله به یاد ماندنی است!

  • معسومه
    0

    خوب نیست

  • راد
    0

    واقعا در قضیه بقایی حالا فهمیدییم چرا امام خمینی نگذاشت لاریجانی یک روز بیشتر رییس صدا وسیما شود .ما با این خانواده مخالفییم .وعلی اقا هم عمرا رییس جمهور شود .کسی که سفر انتخاباتی را از الان شروع کرده.غافل که ملت زرنگتر از شما هستند .و انشالله روز حسابرسی شما هم فرا می رسد .

  • ناشناس
    0

    قوه قضایی خوب عمل نمی کند بایی اصلاح شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها