اعتبار ساخت بلند‌ترین پل معلق خاورمیانه در پلدختر تخصیص یافت

رئیس میراث فرهنگی وگردشگری پلدختر گفت: اعتبار خوبی برای ساخت پل دره خزینه گرفته شده که با توجه به نظری که برای ساخت پل معلق در ورودی شهر داده شده منتظر نظر استاندار هستیم.

اعتبار ساخت بلند‌ترین پل معلق خاورمیانه در پلدختر تخصیص یافت

علی محمد عزیزی در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان پلدختر اظهار داشت: ورودی تالاب های ولی عصر خیلی خطرناک است، در گذشته قبلا چندین بار کارهایی انجام شده ولی کار اساسی صورت نگرفته ومشکلات رفع نشده است که چند ماه پیش یک تصادف منجر به فوت در این منطقه اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه این مسیر بسیار خطرناک و نامناسب است افزود: هر اداره متولی ساماندهی مسیر تالابها است؛ در اثر بارندگی های چند ماه گذشته شن و ماسه در ورودی و جاده زیر پل غار کوگان جمع شده که برای ماشین های سبکی که بخواهند از غار بازدید کنند مشکل ایجاد می شود بنابراین باید برای حل این مشکلات از توان آزادراه و ادارات مربوطه استفاده شود.

رئیس میراث فرهنگی وگردشگری پلدختر با اشاره به اینکه نبود آنتن دهی مشکل اصلی تفرجگاه‌های پلدختر است که باید زودتر برطرف شود عنوان کرد: پل تاریخی آبشار افرینه که در بارندگی های سال گذشته تخریب شده بود مرمت شد و پاکسازی محیط آبشار را نیز با همکاری محیط زیست انجام خواهیم داد.

وی بیان کرد: اعتبار خوبی برای ساخت پل دره خزینه گرفته شده که مجددا این پل را احداث کنیم که با توجه به نظری که برای ساخت پل معلق در ورودی شهر داده شده منتظر نظر استاندار هستیم که ما آمادگی داریم کار ساخت را چه در ورودی شهر یا در دره خزینه شروع کنیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها