دومین کاروان پیام‌آوران مهربانی به کرمانشاه اعزام شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از اعزام دومین کاروان پیام آوران مهربانی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان به منطقه زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.

دومین کاروان پیام‌آوران مهربانی به کرمانشاه اعزام شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از کرمان ، رضا فلاح صبح امروز و در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام دومین کاروان پیام‌آوران مهربانی با حضور تیم سحر به کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این کاروان با هدف کاهش شیوع و پیشگیری از پیشرفت و تشدید عوارض روانی بلایا، تقویت مهارت‌های اجتماعی بازماندگان و کمک به ساماندهی مجدد جامعه، افزایش توان انطباق و آماده‌سازی بازماندگان با کمک جامعه محلی شامل گروه‌های اجتماعی، حمایت روانی و هنری به مناطق آسیب‌دیده از زلزله کرمانشاه اعزام شدند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع از سوی این کاروان افزود: کاروان پیام‌آوران مهربانی2 با حضور 25 نفر از اعضای تیم ساماندهی حمایت‌های روانی "سحر" و جمعی از هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان امروز به استان کرمانشاه اعزام می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به فعالیت‌های شاخص این کاروان در مناطق آسیب‌دیده کرمانشاه خاطر نشان کرد: تیم سحر با اهدای هدایا به کودکان، برگزاری مراسم متناسب با عقاید دینی منطقه، برگزاری مسابقات ورزشی وهنری، بازی‌ها، اجرای نمایش و تئاتر جهت تسکین آلام کودکان و نوجوانان آسیب‌دیده از زلزله اخیر کرمانشاه ارائه خدمت می‌کنند.

وی تصریح کرد: این کاروان هدایایی شامل اسباب‌بازی فکری، نوشت‌افزار، کتاب‌های کمک درسی و آموزشی کنکور، پوشاک گرم و کفش مناسب به کودکان و نوجوانان کرمانشاهی اهدا خواهد کرد.

فلاح با بیان اینکه این کاروان توسط پنج دستگاه خودرویی کامیونت و وانت‌های هلال‌احمر و اتوبوس تیم هنرمندان رفسنجان به منطقه زلزله‌زده اعزام می‌شود افزود: کاروان پیام‌آوران مهربانی2 با حضور 25 نفر از اعضای تیم ساماندهی حمایت‌های روانی "سحر" و جمعی از هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان از فردا تا ششم دی ماه جاری در استان کرمانشاه مستقر هستند.

اولین کاروان پیام‌آوران مهربانی استان کرمان با حضور 23 نفر از اعضای تیم سحر و کانون فکری و پرورشی کودکان و نوجوانان در هفته اول آذرماه به هزار و 350 کودک و 220 بزرگسال در کرمانشاه خدمات ارائه دادند.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها