۶۳ هزار بسته معیشتی اوقاف در طرح شهید سلیمانی در استان کرمان توزیع شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان کرمان از تهیه و توزیع ۶۳ هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در استان کرمان خبر داد.

۶۳ هزار بسته معیشتی اوقاف در طرح شهید سلیمانی در استان کرمان توزیع شد

حجت‌الاسلام علی جلالی در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام فاطمیه (س) و سالروز شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی همزمان با سراسر کشور توسط ادارات اجرایی اوقاف و امور خیریه استان کرمان در شهرستان‌ها آغاز شده است.

وی از توزیع 63 هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در استان کرمان خبر داد و افزود: این بسته‌ها از محل عوائد موقوفات، متولیان و خیرین تهیه و بین نیازمندان، مددجویان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با بیان اینکه مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان همکاری خوبی در اجرای طرح شهید سلیمانی دارند، گفت: هدف از اجرای این طرح گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و اجرای نیت موقوفات در راستای محرومیت‌زدایی است.

وی با اشاره به فعالیت گسترده اوقاف در بحث محرومیت‌زدایی و توجه به نیازمندان در زمان شیوع ویروس کرونا بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا اوقاف استان کرمان با توجه به موقوفاتی که در اختیار داشته در چندین مرحله اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی کرده است.

وی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه از محل عواید موقوفات مرتبط تهیه می‌شود، افزود: ارزش هر بسته بین 300 تا 400 هزار تومان است که در کنار آن، غذای گرم، میان وعده و بسته‌های بهداشتی مانند ماسک و محلول ضدعفونی کننده نیز وجود دارد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها