محمدیاری: باید راهکار مناسبی برای حل مشکلات مردم داشته باشیم

یکی از داوطلبان کاندیدتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: امروز در جامعه متاسفانه با چالش‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجهیم و می‌طلبد راهکاری مناسبی را در جهت حل مشکلات و معضلات مردم داشته باشیم.

محمدیاری: باید راهکار مناسبی برای حل مشکلات مردم داشته باشیم

حسن محمدیاری صبح یکشنبه - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهارکرد: وضع معیشت مردم امروز جزو اولویت‌های اولی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند؛ احساس می‌کنم امروز هرکسی که احساس وظیفه می‌کند و برای خدمت رسانی وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری می شود باید برنامه داشته باشد.

وی افزود: یکی از موارد و مصادیقی که می‌تواند به من کمک کند این است که ما نمایندگان شهرستانهای کمتر برخوردار در متن قضایا هستیم و از صفر تا صد مشکلات مردم را تجربه کردیم. فکر می‌کنم تفاوتی ماهوی بین نمایندگان شهرستانهای کم برخوردار و محروم و نمایندگان شهرهای بزرگ وجود دارد و اینکه با وجود اینکه پیگیری امورات جاری مردم از وظایف نمایندگان است، اما مردم از نمایندگان شهرهای کوچک توقع دارند که در روزمرگی خود از معاضدت و کمک نمایندگان استفاده کنند و من این تجربه گران بها را دارم.

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: در اکثر کشورهای پیشرفته در مسند ریاست جمهوری افرادی حضور دارند و حقوقدان هستند و به مسائل قانونی و حقوقی واقفند و من این افتخار را دارم که در عرصه حقوق سال‌ها در مقام تلمذ، تدریس، وکالت و قضاوت تجربه دارم.

محمدیاری گفت: امروز در جامعه متاسفانه با چالش‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجهیم و می‌طلبد راهکار مناسبی را در جهت حل مشکلات و معضلات مردم داشته باشیم. در عرصه بین‌الملل نیز زمانی که موضوع رای اعتماد به کابینه آقای رئیسی مطرح بود عنوان کردم که در این عرصه ما اقتدار می‌خواهیم نه انفعال و این اقتدار زمانی حاصل می‌شود که ما با عقلانیت و حکمت رفتار کنیم و دچار احساس و هیجان نشویم.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • چای دبش باغ ازگل
    0

    مگر مشکلات مردم یک دو تاس حرف می‌زنی اما مال این حرفها نیستی

  • امام زمان
    0

    بعد از 50 سال هنوز نتونستید راهکار مناسب پیدا کنید. ایشالا کی پیدا میکنید؟

  • اشنا
    0

    این یکی فکر میکنم تو ایران نبوده و تازه فهمیده مردم مشکل دارند و داره با کلمه مردم بازی میکنه . مردیم بهتره تا مردم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد