افشاگری یک نشریه روسی علیه آمریکا/ واشنگتن آماده جنگ بزرگ با روسیه می شود/ آمریکا چه تسلیحاتی را برای حمله به روسیه آماده کرده است؟

روزنامه «وزگلیاد» در گزارشی مدعی شده که آمریکا برای یک جنگ بزرگ با روسیه آماده می ‌شود و به ار سال ها پیش مقدمات آن را فراهم کرده است.

افشاگری یک نشریه روسی علیه آمریکا/ واشنگتن آماده جنگ بزرگ با روسیه می شود/ آمریکا چه تسلیحاتی را برای حمله به روسیه آماده کرده است؟

به گزارش خبر فوری، یک روزنامه روسی اخیرا در مقاله ای مدعی شده که ایالات متحده آمریکا در حال آماده شدن برای برداشتن گامی جدید  و مهم در آماده سازی ارتش خود و جامعه آمریکا برای ورود به یک جنگ بزرگ و فراگیر است. اگرچه این ادعا توسط مقامات ایالات متحده تایید نشده است اما روزنامه روسی با ارائه برخی شواهد مدعی است به زودی جنگ بزرگ میان آمریکا و روسیه آغاز می شود.

روزنامه «وزگلیاد» در گزارشی به قلم «الکساندر تیموکین» توضیح می دهد که کسانی که از ایالات متحده پیروی کرده و با سیاست های آن آشنا هستند، سال‌ها است که متوجه شده‌ اند این کشور برای یک جنگ بزرگ آماده می ‌شود. در واقع، آمریکا از دهه های پیش آماده ورود به جنگ جهانی سوم شده است. ایالات متحده در سال 2003، توسعه رآکتورهای هسته ای بزرگ و کوچک، استقرار کلاهک های W-76 با دقت بالا بر روی موشک های بالستیک دریایی و زمین به زمین و مدرن سازی بمب های هسته ای خود را از سر گرفته و تا کنون فعالیت های تسلیحاتی خود را به اوج خود رسانده است.

گزارش روزنامه روسی «وزگلیاد» حاکی از آن است که جنگ در اوکراین، آمریکایی‌ها را به سمت بسیاری از اقدامات تهاجمی دیگر، از جمله ایجاد قابلیت‌ های عظیم برای تولید توپخانه های فوق مجهز و ازسرگیری تولید تانک، سوق داده است.

نویسنده به منظور تأیید نظر خود، بر تصویب پیش‌نویس قانون ثبت نام خودکار سربازان در ارتش ایالات متحده، توسط نمایندگان مجلس آمریکا تاکید دارد. این قانون به محض تصویب توسط نمایندگان کنگره و سپس، سنا لازم‌الاجرا خواهد بود. نویسنده نشریه روسی تاکید دارد که قبل از جنگ جهانی دوم، فرآیند استخدام خودکار در ارتش ایالات متحده فقط در زمان جنگ انجام می شد. قانون ثبت نام خودکار در ارتش در طول جنگ استقلال، جنگ داخلی و جنگ جهانی اول اتفاق افتاد. اجرای این قانون در آمریکا نشان می دهد که یک جنگ بزرگ پیش روی این کشور است و احتمالا این جنگ میان ایالات متحده و روسیه باشد.

بر اساس گزارش روزنامه «وزگلیاد»، در سال 1940، قبل از ورود ایالات متحده به جنگ جهانی دوم، قانون موسوم به آموزش و گزینش اجباری سربازان توسط دولت تصویب شد که بر اساس آن، ارتش این کشور شروع به استخدام اجباری سربازان کرد. فرانکلین روزولت، رئیس جمهور وقت آمریکا، در آن زمان می دانست که ایالات متحده وارد جنگی خواهد شد که نتیجه آن هژمونی ایالات متحده بر جهان خواهد بود و آمریکا باید برای این جنگ آماده باشد. این مساله در سال های اخیر نیز تکرار شده و ممکن است نشانه جنگی جدید باشد.

الکساندر تیموکین ادامه می دهد: پس از جنگ، خدمت اجباری در ایالات متحده تا سال 1948 متوقف شد اما بعد از جنگ کره و ویتنام بار دیگر استخدام اجباری سربازان آغاز شد. در سال های جنگ در ویتنام، خدمت اجباری سربازان به اوج خود رسید، اما به دلیل تبعات این جنگ، پس از خروج نیروهای آمریکایی از ویتنام جنوبی، سربازی اجباری در ایالات متحده دوباره لغو شد.

در ماه می گذشته (2024)، قانون دفاعی سالانه جدیدی توسط کنگره ایالات متحده تصویب شد. این قانون نخستین گام را برای بازگشت سربازی اجباری برداشت. این قانون شامل پیشنهادی برای ثبت نام خودکار همه مردانی که به طور دائم در ایالات متحده ساکن هستند، اعم از شهروندان یا مهاجران، می شد. اگر این قانون توسط سنا تصویب شود، اطلاعات همه مردان ساکن آمریکا توسط مقامات ارتش ارزیابی شده و فرآیند ثبت نام خودکار و احتمالا استخدام اجباری مردان در ارتش آغاز می شود.

باید دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. در صورت وخیم تر شدن اوضاع و پیشروی ارتش روسیه در اوکراین و یا درگیری با یکی از کشورهای اروپایی دیگر، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که آمریکا وارد جنگ شود و این به معنی شروع جنگ جهانی سوم است.   

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 43
  • ناشناس
    4

    خدا کنه بزنه نابود بشه که ریشه ایران را خوشکاند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      لعنت بر روسیه . لعنت بر مزدوران روسیه .

    • ناشناس
      2

      روسیه که نه ،پوتین حوصله اش سر رفته می خواد آمریکا بیاد جلو کار یکطرفه بشه که اگرشکست خورد بگه به آمریکا باختیم

    • ناشناس
      3

      خوش خیالها بدانن که اگر قرار باشد جنگی بین بزرگان درگیرد,نخست از هر طرف کوچکهای مزاحم را از پیش پا بر خواهند داشت تا هم شاید حریف بزرگ را ترسانده باشند و بتوانند از ان امتیاز بگیرند و هم در مسیر پیشروی از پشت سر خیالشان راحت باشد.یعنی ان گونه نخواهد شد که ایران دست نخورده بماند و روسیه به اتش کشیده شود.شاید خود روسیه پیش از امریکا بخواهد ایران را زمین سوخته بکند که دران چیزی گیر امریکا نیاید.هیچ یک از این ابر قدرتها را با ما پیوند برادری نیست!

  • محمد
    5

    😅جنگ نخواهد شد.

  • ناشناس
    6

    بیچاره ساندیسیون

  • ناشناس
    9

    اقای وزگلیاد پوتین نشان !

    امریکا خودشو برای روسیه دوزاری تو جنگ نمیندازه تا ملتش ناراحتی بکشند

    فعلا شماها از پس اکراین بر بیائید تا بعد !!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      28

      دم پوتین و روسیه گرم
      بزنه دهن آمریکا رو سرویس کنه که از روزی که آمریکا بوجود آمده تا الان فقط خونریزی و جنایت فساد نتیجه دیگری نداشته.
      دم پوتین گرم
      بزن دهن آمریکا رو سرویس کن
      انتقام سرخ پوست ها انتقام ویتنامی ها ،ناکازاکی،هیروشیما،پاناما،گرانادا،آمریکای لاتین ،آفریقا خلاصه این آمریکای کثافت به همراه دیگر آنگلوساکسون ها که همه دنیا جنایت کرده را بگیرد و انشاالله مرگ آمریکا را ببینیم
      لعنت و مرگ ابدی بر آمریکای کثافت جنایتکار و فاسد و شیطان بزرگ

  • ناشناس
    6

    جنگ هسته ای هیچ برنده ای نداره آمریکایی ها از قدرت هسته ای مدرن روسیه به خوبی آگاهند.هدف آمریکا جنگ فرسایشی.انقلاب رنگی و تجزیه روسیه است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      خوب روسیه نصف کره زمین را گرفته و بقیه بشر بخاطر نداشتن خاک و جا،دارند روی دریا زندگی می کنند،آیا این عادلانه است؟؟؟روسیه بایستی تجزیه بشه و بقیه بشریت که جا و مکان درست و حسابی ندارند در این سرزمین ها اسکان داده شوند،جالبه هنوز که هنوزه به کشورهای همسایه ،چشم طمع داره،و به تجاوزگری خودش ادامه میده،ایرانی ها هرگز خیانت های روسیه را فراموش نخواهند کرد،تکه پاره کردن ایران،تجاوز و اشغال ایران،بمباران حرم مطهر امام رضا علیه السلام و..‌‌.‌هزاران جنایت دیگر

  • ناشناس
    7

    تسلیت به پوتین پرستان

  • ناشناس
    10

    ای جان جنگ جهانی سوم
    ماهم بمب اتم میسازم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      خخخح آنها نسل هشتم بمب اتمی را ساخته‌اند و تو هنوز فکر شروع ساخت بمب اتمی هستی !!!!!

  • ناشناس
    4

    جو سازی روسی به روش کیهان.

  • ناشناس
    3

    ارباب پوتین یک روز قبل از حمله به اوکراین کل حمله را تکذیب میکرد.
    تا کنون یک خبر راست از پوتین و دارو دسته اش شنیدید که این دومیش باشد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      پست فطرت تر از روسیه چین است . کمونیست ها دیگه جایی در دنیا ندارند پس متوسل به زور شده اند .
      به مدد اهورامزدا بزودی ریشه کمونیست های کثیف خشکانده خواهد شد .

  • ناشناس
    5

    انشاالله و به حق صاحب زمان علیه السلام،روسیه اشغالگر و زورگو به زودی نابود و تجزیه بشه،نصف کره زمین را گرفته باز هم به همسایگانش،چشم طمع داره،انشاالله اون روز به زودی فرا برسه و کل بشریت دست در دست هم این غده سرطانی را از بین ببرند،تا بشریت راحت بشه و آن قسمت از کشور عزیز ما را هم که از ایران جدا کرده به دامن ایران برگردند(حدود ۱ میلیون کیلومتر مربع از کشور عزیز ما را همین روسیه تجاوز کار،جدا کرده)

  • بلند آفتاب
    4

    به نظرم همچین جنگی بعیده و اگه بشه امریکا کره زمین رو از شر پوتین کم میکنه ، خیانت روسها به ایران هم ازلی است و هم ابدی

  • ناشناس
    5

    انشاءالله آمریکا روسیه و پوتین و کمونیست های بی دین و حامیان احمق آن ها را نابود کند!
    نصر من الله و فتح قریب

  • تلمبه
    4

    تمام سرزمینهای روسیه غاصب غصبی هستش چون به هیچ قانون و انسانیت پایبند نیست اما آمریکا تاکنون یک متر خاک کشوری را غصب نکرده و اگر رییس جمهور ی مثل بوش بیاد قطعآ پوتین خودش خیس میکنه چون میدونه که جورج بوش با کسی شوخی نداره نفرت ملت ایران از روسیه بخاطر پشت خنجر زدن روسیه روز به روز بیشتر میشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      11

      چه حرف خنده داری ....😁😁
      آمریکا تا به حال یک متر خاک کشوری رو غصب نکرده!!!!!!
      پس این عمه من بود که سرخ پوستان رو قتل عام کرد
      و سرزمین اونها رو صاحب شد
      و اروپاییان سفیدپوست کشتی کشتی به آمریکا مهاجرت کردند....

    • امیر
      1

      خداوکیلی به این چیزی که گفتی باور و اعتقاد هم داری؟؟؟؟

    • ناشناس
      0

      سفیدپوستان آمریکایی کلا مهاجرانی هستن که زمین های بومیان آمریکایی رو اشغال کردن
      از قضا روسیه خودش دنبال جنگه و بیشترین استفاده از شرایط متشنج رو روسیه میکنه

  • غربگرا
    3

    اگر کمونیست ها غلط اضافه ای بکنند ایالات متحده آمریکا ،،روسیه و کره شمالی را با خاک یکسان میکند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      آمریکا طوری پس گردنی به روسیه و کره شمالی می زنه که 220 ولت برق از چشمانشان بزنه بیرون

    • امیر
      4

      روسیه ۴۵۰۰ بمب اتمی فعال داره
      میفهمی یعنی چی؟؟؟

    • ناشناس
      0

      آمریکا هم 5000 تا داره

  • افشاری پور
    0

    خدا کمک کند اوضاع بدتر نشود ضربه مال قشره ضعیف هست خدا لعنت کند باعثه جنگ افزاریرو مردم چه گناهی کردن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      گناه مردم این است که خیلی ساده لوح هستند

  • واحد حقگو
    3

    سلام بر دوستان اگر به غیر نظامیان آسیبی نرسد باید به این روسیه متجاوز درس عبرت آمیزی داده شود.

  • اسکندر خان
    0

    آهن را فقط آهن می بورد.

  • علیرضا
    2

    انشاالله نابودی روسیه خبیث

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      وطن فروشان از روسیه حمایت می کنند . روسیه در طول تاریخ همیشه به ایران لطمه و ضربه زده .

    • امیر
      1

      ایشالا نابودی آمریکا و روسیه با هم

  • ناشناس
    3

    به امید خدا امریکا دماغ پوتین را به خاک خواهد مالید .

  • ناشناس
    3

    تجاوز به خاک اکراین توسط روسیه شروع شده،اما سردمدار آن احمق روسیه به این تجاوز نظر می عملیات ویژه می کویند،سردمدار آن ایران هم که نوکر قسم خورده پوتین وروسیه هستند و دنباله روی آنها .

  • ‌سارا
    6

    اگه جنگ جهانی شروع شد ایران باید بلافاصله اتم بسازه و حداقل با ۳ اتم بزنه وسط،اسقاطیل ؟؟ و بعدش وطن فروشهای داخلی و اعدام کنه

  • مبینا
    4

    خداوند لعنت کنه طرفداران امریکایی را که امریکا داعش را ساخت و امریکا بود که صدام ملعون را به جان مردم ایران انداخت و این همه تحریم و گرانی را برمردم ایران تحمیل کرد و خداوند لعنت کند تمام کسانی را که طرفداران امریکایی های دزد و ملعون هستند و ان شاالله که طرفداران امریکا شب اول قبر با یزید و شمر و حرمله همنشین شوند

    نظرات شما -
    • سیما
      1

      بگو انشالله

    • ناشناس
      0

      تند نرو وایستا با هم بریم مملکت که تمام و کمال دست شما نوکران روسیه و چینه چی حرف مفت می زنی

  • جمالی
    0

    حماقت سران کرملین در اشغال بخش‌هایی از اوکراین باعت شروع جنگ ونابود ی روسیه ویا حتی تضعیف آن به کشور ورشکسته جهان سومی خواهد شد.

  • Amir
    1

    مرده شور آمریکا با روسیه رو ببره ، ما باید یاد بگیریم در مناقشات بین المللی بی طرف باشیم. متاسفانه کشور ما شده نخود هر آش ، جنگ اکراین و روس ، اعراب و اسرائیل به ما ارتباط نداشت ولی دخالت کردیم و زیان دیدیم.

  • ناشناس
    0

    بزودی ایشالا جنگ بشه پوتین بفهمه دنیا دست کیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها