اظهارات وقیحانه ترامپ درباره مدرسه میناب/ شاید موشک ما بود!

رئیس جمهور آمریکا اظهارات وقیحانه ای درباره جنایت مدرسه میناب داشته است.

اظهارات وقیحانه ترامپ درباره مدرسه میناب/ شاید موشک ما بود!

 ترامپ درباره حمله به مدرسه میناب گفت:  من نمی دانم که آیا آنها هرگز این مشکل را حل خواهند کرد یا خیر. همه جا موشک ها در حال پرواز بودند.  یکی گفت این موشک ماست. شاید اینطور بود، اما من چیزی ندیدم که من را به این باور برساند. تعداد زیادی موشک دیگر بود که توسط افراد دیگر شلیک شد.

اظهارنظر ترامپ درباره ایران و رای سنا

ترامپ درباره ایران گفت: درست در وسط یکی از موارد کلیدی: ما اخبار فوری داریم. سنا رای داده است که آنها مایلند ترامپ جنگ را متوقف کند.  ایران این را می‌بیند و می‌گویند: «این چیه؟»

ترامپ توافقی که شامل عوارض گرفتن ایران باشد را رد می‌کند

خبرنگار: اگر توافق نهایی با ایران شامل هرگونه هزینه حمل و نقل و عوارض باشد، آیا شما آن را رد می‌کنید؟

ترامپ: بله برای من غیرقابل قبول خواهد بود.

ترامپ: دوست داشتم متحدانمان کمک کنند، اما نکردند

ترامپ در دیدار با دبیرکل ناتو با انتقاد دوباره از متحدان غربی خود به دلیل عدم همراهی با آمریکا علیه ایران گفت: خوب بود که متحدان تمایل خود را برای کمک نشان می‌دادند، حتی اگر به آن نیاز نداشتیم، اما چنین کاری نکردند.

ترامپ: اردوغان از اصلی‌ترین نامزدها برای ورود به جنگ با ایران بود؛ شاید حتی در طرف ایران، چون او طرفدار اسرائیل نیست/ من از او خواستم که وارد جنگ نشود؛ او هم وارد نشد

او افزود: می‌دانید، او یکی از اصلی‌ترین نامزدها برای ورود به جنگ با ایران بود. شاید حتی در طرف ایران، چون همان‌طور که می‌دانید، او طرفدار بزرگ اسرائیل نیست. و من از او خواستم که وارد جنگ نشود. او هم وارد نشد.

ترامپ گفت: اردوغان عاشق ترکیه است، درست است؟ او کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد. او ترکیه را دوست دارد. من آمریکا را دوست دارم، اما او ترکیه را دوست دارد و کارش را بسیار خوب انجام می‌دهد. او فردی محترم و رهبری مورد احترام است. او دوست من بوده است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 87
  • ناشناس

    مدرسه هیج جای دنیاکنارپادگان درست نمیکننن

    نظرات شما -
    • غمگین

      بیشرف بی‌ناموس‌ عمو بی‌‌بی‌ شما که در غزه بیمارستان و مدرسه و چادر آوارگان می‌زند همه در کنار پادگان‌های گروه‌های فلسطینی است؟؟؟ آنها
      هم پادگان دارند .

    • ناشناس

      غمگین باناموس! چرا کولی بازی درمیآری؟ جواب حرفشو بده بجای زدن به صحرای کربلا!

    • ناشناس

      اینا که همش به نقطه می زدند حالا چرا خطای ۶۷۰ متری داشتند

    • ناشناس

      ترامپ سگ زرد وقتی های کوپتر تون سقوط کرد ۲۰ دقیقه بعد گفتید کار ایرانی ها هست ولی بعد از ۱۲۰ روز میگید شاید مدرسه میناب کار ما باشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      بدبختی‌ مردم ایران زیر سر فلسطین است

    • ناشناس

      غمگین خودتو پاره نکن؛ جنگ نامنظم همینه، شما نیروهای مقاومت با روش چریکی قایم میشین، بیمارستان و مدرسه و زیر چادر ننه تون فرق نداره

    • ناشناس

      در جواب غمگین
      احمق جان . شاید موشک خودتان بود ؟
      همانطور که اشتباهی به چند کشور دیگه اصابت کرد

    • ناشناس

      احمق درکنار بسیاری از پایگاههای نظامی مناطق مسکونی پرسنل ساخته میشود بخصوص آنکه آمریکایی باشد .

    • ناشناس

      و هیچ جای دنیا یک عده قلیل به نمایندگی از خدا ! به خلق خدا ظلم نمی کنن

    • ناشناس

      میتونست شب بزنه چرا روز زد که بچه ها بودن ؟

    • شوتی

      خوب غمگین میخواستین پناهگاه درست کنید مگه نمی‌خواستین یک جنگ تمام عیار در زمان ظهور باهاشون داشته باشید پس چرا برای مردم خودتون پناهگاه نساختید؟

  • ناشناس

    چیزی ندیدی؟
    به زودی دیدت باز میشه ایشالا

    نظرات شما -
    • حریف

      تکرار میکنم
      آقای حریف ترامپ
      قمارباز تو منم!

    • ناشناس

      باز آقای ترامپ
      حریف قمار تو منم!

    • ناشناس

      کل توانتون کری خوندنه

    • ناشناس

      لابد تو بازش میکنی؟

  • ناشناس

    تو جنگ كه حلوا پخش نميكنن، هر كسي يه چيزي ميگه ، حالا خيلي گير ندين به حرفاي ترامپ، منظورش اينه كه شايد اسراييل بوده كه مدرسه ميناب رو زده

    نظرات شما -
    • ناشناس

      جنگ قوانین داره ...توی خونریزی غزه سیزده ساله یک طرفه توحش کردند و اونور خانه ها سالمه که اوج رذالت تربیت اصول منحرف قرصی صهیونی را می رساند

      ۸۰۸

    • ناشناس

      08:36
      کشیک بخش دوباره گذاشت بری پای گوشی کامنت بذاری؟

    • ناشناس

      ۷ اکتبر ریختن کشتن از اونا و جوابش رو با خاک یکسان شدن گرفتن

    • کیسلگونسی

      الان باید تو دستجات عزاداری باشند واسه عاشورا
      اما اومدن کامنت جفنگ از دادن

    • ناشناس

      من که عزاداری ندیدم ، دیشب بیرون بودم هرجا خیمه بود چایی و شربت نذری و هرهر و کرکر و خوشی بود.

    • ناشناس

      ۸۰۸ هزاران جنگ در سرتاسر دنیا بوده و هست. همه هم ناراحت کننده هستن. ما حالا باید بیوفتیم دنبال همشون ؟؟!! ما مردم مظلوم ایرانم ۸ سال در جنگ با عراق پوستمون کند. فلسطینیا چه گلی زدن به سرمون در دهه شصت ؟

  • ناشناس

    لفنت بهت بی همه چیز

    نظرات شما -
    • ناشناس

      ترانس غیراز باز

  • ناشناس

    حتی یک دیوانه هم این جنایت جنگی را گردن نمیگیره ! انتظار داشتید چی بگه؟! بگه موشک ما‌ بوده؟!!! این جنایت جنگی بعد از جنگ جهانی دوم سابقه نداشته !!!! ایران باید مصرانه تلاش کنه که عاملین این جنایت جنگی در‌دادگاه بین المللی لاهه محاکمه و به اشد مجازات برسند . این خواست ملت است

    نظرات شما -
    • بهادر

      دمت گرم هموطن ... خق تا ابد

  • ناشناس

    از بی عرضگی سگ گله است که گرگ گوسفندانمان را میدرد

    نظرات شما -
    • ناشناس

      👌 👌 👌 👌 👌 👌

    • ناشناس

      وای به حال گوسفندانی که هم سگ گله و هم گرگ بهشون حمله کنه

    • ناشناس

      ما سالهاست از هر دو طرف خوردیم

  • محسن

    بچه کش تسلیم بی قید و شرط ایران رو که بدست نیاورد هیچ.
    تنگه هرمز رو هم از دست داد

    نظرات شما -
    • ناشناس

      شما چیزی از دست ندادی؟

    • ناشناس

      تنگه رو مگه تو دست داشت که از دست بده؟ اتفاقا کاری کرد که متوهمین داخلی فهمیدن بستن تنگه با محاصره دریایی فایده‌ای نداشت.
      در مورد تسلیم بی قید و شرط هم دیگه چی بگم بهت که خودتو زدی به خواب.

    • ناشناس

      مسن جون تنگه مسئله بین المللیه و کل سازمان ملل مقابلتونه نه فقط امریکا

    • توس د شرس

      همه به دنبال تنگه ای تنگه او تنگه ی جای کارا می لنگه

  • ناشناس

    نتیجه به ما چه گفتن عده ای به قتل غزه .به خودت هم

  • کیان

    از ترامپ اپستینی چه توقعی دارید.

    نظرات شما -
    • ناشناس

      همان انتظاری که از وطنی های کهریزکی داریم

  • ناشناس

    کانالهای تلگرامی متعدد همسریابی با تیترها و عناوین مذهبی مجاب کننده، سایتهای شرط بندی و.... در حال کلاهبرداری شبکه ایی گسترده در شهرهای مختلف ایران توی این اوضاع وحشتناک اقتصادی هستند. آیا پلیس فتا ناظر و پاسخگو به این موارد نیست؟ آیا نهادی پشت این کلاهبرداریها است که مصونیت دیپلماتیک دارند؟
    خبر فوری اطلاع رسانی کن دیگه

    نظرات شما -
    • peym

      یکم کافور بخور که بخاطرش مجبور نشی بیای تو یه خبرگذاری درخواست بدی که برای چس تومنت یه خبر اختصاصی کار کنن .

    • ناشناس

      ازین کانالا چرا هیچوقت ما ندیدیم؟

    • حسن

      هدف شما منحرف کردن بحثه. برو شکایت کن .

    • ناشناس

      امیدوارم به حق فقرا و دعایشان در این روز عاشورا
      طلا بشه گرمی دو میلیون و تمام کالا ها تا پانصد درصد ارزان بشه تا احتکار کنندگان و دلالی طلا و غیره نقره داغ بشن

    • ناشناس

      چیمون نظارت داره حالا

  • ناشناس

    باید بلا فاصله از سازمان ملل و نهادهای بین المللی خواسته می شد برای بررسی محل و قطعلت به جا مانده از موشک حاضر شوند تا معلوم می شد موشک از کجا بوده.

    نظرات شما -
    • ناشناس

      مشکل همینه که موشکو نشون ندادن، هرجا موشک زدن گفتن اینم تکه‌هاش، اما اینجا انگار موشکه پودر شده 🤫

    • ناشناس

      یه بار به جای اینترنشنال شبکه داخلی روبگیر قطعات موشک تام هاوک را بهت نشون میده .ور بیخود میزنی

  • ناشناس

    یک کلمه از حرفاش فهمیده نمیشه هزار شاخه می پره

  • مجتبی جعفری

    حرمزاده تو اون صهیونیسم هستید که زمین رو سنگین کردید شما از بین بری زمین نفس میکشه چه برسه به مردم جهان

    نظرات شما -
    • ناشناس

      اکابر بری بد نیست بد جوری باسوادی

    • ناشناس

      ناشناس!
      چه کار به سوادش داری؟
      شما کامنتت رو بذار پولت رو بگیر! هر کسی حمایتی از کشور کرد، یه کامنت منفی بذار.

    • ناشناس

      ناشناس ۱۳:۳۶ دقیقا پول میگیرند کامنت منفی بگذارند آفرین.

    • ناشناس

      حمایتی از کشور نکرد، باز نفرین و آرزوی مرگ کردین، سالهاست همین مرگ و نابودی به خودمون برگشته.

  • ناشناس

    کاش اینجا هم قلبا ایران را دوست داشتند نه خودشان را

  • ناشناس

    چطور سگ زرد بالگرد رو سریع گفتی الان نمیدونی پدرسگ
    کار خودت پدرسگت بود

  • ناشناس

    واقعا ترجمه فارسی حرفهای این مردک رو باید یه نفر دوباره ترجمه کنه!
    شبیه ربات حرف میزنه و معلوم نیست چی میگه
    آمریکا رو دوست، ترکیه رو دوست!
    انگار تازه داره آب بابا میخونه!چقدر چرت ترجمه شده یا خود این مردک بلد نیست حرف بزنه و بیسواده

  • حمید کلباسی

    دهان یاوه گوی این حرامزاده فقط با سرب داغ بسته میشه

    نظرات شما -
    • ناشناس

      بله همانطور که دهان یاوه گویان با باروت منفجر شد🤣😭😭

    • ناشناس

      یاوه‌گو هیچوقت دهنش بسته نمیشه مگه دهن شماها بسته شد؟ هرکاریتون کنن از یه جای دیگه نشتی میدین و زر مفت می‌زنید.

    • عمو قزوینی

      گر با ادب و تمیز باشی ، نزد سرورت عزیز باشی

  • پرتو

    ولی ما با مذاکره و توافق ، توی دهنت می‌زنیم !!!!!!

  • ناشناس

    الهی ترامپ بمیره زنشو آقام بگیره

    نظرات شما -
    • 🫠الهی زودتر خودت بمیری جسدت بزاریم قورباغه ها بخورنش به عمو پرزیدنت ترامپ چیکار داری

    • ناشناس

      خوبه😅 با وجود اینکه محل ... بهتون نداد باز هم احترام خاصی برای رابطه عمو-برادرزادگیتون قائلید😁

    • ناشناس

      یعنی میگی اتفاقی که روز اول افتاد غیر خاص بود؟ مگه میشه؟

    • ناشناس

      ملانیا با اون سطح ثروت و آزادی که داره با هیچ مرد ایرانی یا خاورمیانه ای وصلت نمیکنه خیالت راحت 😂😂😂

    • ناشناس

      آقات؟ 😂

    • ناشناس

      ملانیا خواستگار داره، شرمنده

  • ناشناس

    زمان بگذرد مثل حادثه حرم امام رضا مشخص خواهدشد

  • حسن ستار

    شایدجنایت مدرسه میناب مثال حرم رضوی ،برخورد هواپیمابه کوه شهدادوسینما رکس باشد

    نظرات شما -
    • ناشناس

      امیدوارم نباشه. دردش بیشتره خیلی بیشتر.

    • ناشناس

      و هواپیمای اوکراینی

    • حسن

      همانطور که موشک های داخلی هواپیمای مسافربری اوکراینی رو زدن

  • ناشناس

    هرجا موشکی زده شده باشه یه تکه‌هایی ازش باقی مونده ، چرا ازینجا چیزی بیرون نیومد که معلوم بشه کار اسرائیل بوده یا آمریکا؟

    نظرات شما -
    • ناشناس

      قطعات پیدا شده و آمریکایی هستند درضمن سلاحهای اسراییلی نیز اغلب امریکاییند

  • از کی

    غمگینم عین غمگین اسکول خخخ

  • ناشناس

    مردک بیشرف بیناموس . امیدوارم به درک واصل بشی به خاطر این جنایت

    نظرات شما -
    • ناشناس

      قطعا همینطور خواهد بود
      هرچند همین الان هم این جماعت بدبخت دائم در جنگ و دزدی شب و روز ندارن. در اضطراب و بیماری و هذیان دائم!

    • ناشناس

      اینکه همه می‌میرن، سنی هم ازش گذشته، مطمئنم شما از مرگ طبیعی ترامپ هم پیروزی خواهید ساخت 😂

  • ناشناس

    خیلی قبل از جنگ گفتن بچه هاتون را مدرسه نفرستید.میخان مدرسه بزنن

  • ناشناس

    اردوغان باید محو و نابود شود

  • ناشناس

    کسانی که زورشون میاد که قبول کنند مدرسه میناب کنار پادگان بوده سرچ کنند میناب خیابان رسالت پادگان عاصف

  • ناشناس

    ترامپ عاشق آمریکا اردوغان عاشق ترکیه..
    قابل توجه متوهمایی که فک میکردند ترامپ میاد اونا رو نجات بده

  • محسن یعقوبی

    بری به درک

  • محسن یعقوبی

    اون بیشرفی که کنار پادگان واقعا وجدان نداره اولا اگه بوده فاصله داشتهبعدم اگه فرضا که کنار پادگان چرا صبر نکردن بعدازظهر بزنن پس بدون که از روی عمد بود